Haar probleemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeder is een 20 jarige hoer zonder geld
Ooit een keertje. Als ze beetje op jou lijkt blijft ze lekker lang in dat warme bad liggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat heel snel omdraait in een: O ja ze mot er nog uit- gevoel
Jezusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef Tally het volgende:
2 FOK!kers hebben een tijdje een relatie. De ene maakt het uit omdat de ander een coke verslaving zou hebben. Ze komt er bij 22 weken zwangerschap achter dat ze dus zwanger is. Vader erkent het kindje. Na een tijdje vind hij het toch maar niets en wil niet verder zorgen voor het kindje of betalen.
Daar maken ze in PUB ruzie over.
Wat er van waar is... Kweenie.. Je leest maar van 1 kant het verhaal.
Wens 'm maar successquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Die mannen uit Purm hebben teveel invloed op mij![]()
Nu ga ik mn zoon naar breakdancen brengen
Ja dat wel. Maar als ze de achterstand blijft houden die ze nu heeft dan word ze eerder gehaaldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ooit een keertje. Als ze beetje op jou lijkt blijft ze lekker lang in dat warme bad liggen
Die blokhut klinkt gewoon goed, een tentje niet. Kingsize bed in hotelkamer met jaccuzi weer welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Met m'n vriendin zie ik het mezelf nog wel doen, het heeft wel iets knus. Net als een blokhut in de sneeuw
Oh fuckquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
Jippie!! Wel 9 enkele sokken in 1 lading was!![]()
En, the horror, er zit verdorie een kous tussen
Plezier is een beterequote:
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
Je wasmachine eet sokken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
Te goed voor deze wereld, maar dat wist je alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou dan! Laat mij vanavond lekker mijn tijd opofferen om het eea aan wetten voor je uit te zoeken, want ze zijn er..
Echt, hi-la-risch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef Yuki het volgende:
gaat hier verder:
PUB SC [5681] OLDSCHOOL PUB
Ik hoop dat het invloed heeft op m'n karmaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Te goed voor deze wereld, maar dat wist je al
Een luxe hotelkamer heb ik geen enkel probleem meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Die blokhut klinkt gewoon goed, een tentje niet. Kingsize bed in hotelkamer met jaccuzi weer wel
quote:
Mams zegt van wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar, maar, maar, heeft pa het kind officieel erkend?
Wat ik opmaak van Tal's samenvatting alleen mondelijk tegen de moeder..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Nee dat houdt lekker standquote:
Pa uit 1990quote:
Er wordt in de PUB SC ergens gesproken over een handtekening.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ik opmaak van Tal's samenvatting alleen mondelijk tegen de moeder..
Ja ik las iets met een week achterstand oid?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar als ze de achterstand blijft houden die ze nu heeft dan word ze eerder gehaaldZodat ze er buiten wel beter kan groeien.
But the kiiihidddd is not my sonnnnnnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Hij schijnt getekend te hebben. Maar is er ook achter gekomen dat ze is vreemd gegaan en er meerdere kerels op na hieldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
2 weken. Ze wachten nu tot begin februari om te kijken of die achterstand blijft houden of zelfs vergroot word. Dan gaan ze uitzoeken of het misschien door de placenta kan komen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik las iets met een week achterstand oid?
Lijkt mij niet zo bijzonder maar hey, niet mijn terrein dit
Dat altijd. Maar karma kan wel lang op zich laten wachten. Weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het invloed heeft op m'n karma
Zeker bij Samzz, die komt net kijken enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar karma kan wel lang op zich laten wachten. Weet ik uit ervaring
Ja dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij schijnt getekend te hebben. Maar is er ook achter gekomen dat ze is vreemd gegaan en er meerdere kerels op na hield
Hij wil best een DNA test doen maar moet zij betalen. Want hij heeft geen geld. Maar tegelijkertijd pochen met zijn horloge die 2 keer het salaris van dr moeder (van FOK!user dr moeder dus) kostte
Nee maar zo komen ze wel overquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik was even bang dat ze 16 waren ofzo.
Ah, dan is het rechterlijk afdwingen van een DNA test de enige optiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij schijnt getekend te hebben. Maar is er ook achter gekomen dat ze is vreemd gegaan en er meerdere kerels op na hield
Hij wil best een DNA test doen maar moet zij betalen. Want hij heeft geen geld. Maar tegelijkertijd pochen met zijn horloge die 2 keer het salaris van dr moeder (van FOK!user dr moeder dus) kostte
Dat klinkt niet goed. Tot die tijd maar hopen op het bestequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
2 weken. Ze wachten nu tot begin februari om te kijken of die achterstand blijft houden of zelfs vergroot word. Dan gaan ze uitzoeken of het misschien door de placenta kan komen.
Even bijlezen. Mooi materiaal voor vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die PUB-rel is idd redelijk briljant ja.
Eerder 12 ofzo, tsjonge jonge.quote:
Ah pfffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker bij Samzz, die komt net kijken enzo
Oh do tell!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Even bijlezen. Mooi materiaal voor vrijdagmiddag.
Heb je die zin standaard onder je Ctrl V staan?quote:
Ik ga even ontbijten met zelfgemaakte uiensoepquote:
Ik weet niet eens wat ik wilquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik wilde zingen vanmiddag.
Dat gaat ook niet door
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga even ontbijten met zelfgemaakte uiensoep
De ene lult er overheen alsof ze niets lezen. De andere bemoeien zich er meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dan is het rechterlijk afdwingen van een DNA test de enige optieBeide zijn wel echt sneu zeg... heel Fok er bovenop zeker?
Typischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
De ene lult er overheen alsof ze niets lezen. De andere bemoeien zich er mee
Mijn kookkunstenquote:
Meer kunnen we nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Tot die tijd maar hopen op het beste
Ach.. Ik heb niets te doen! Ik lig lui te wezen op de bank. Of zich bij hubbie om hem gezelschap te houden op zolder. Dus laat me lekker lezen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerder 12 ofzo, tsjonge jonge.
Kan er echt niet bij met mijn hoofd.
Hij reageert niet op haar mail dus probeert ze zo via FOK! toch nog iets te horen te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Typisch
Nou ja, over twee weken zal het topic er ook nog wel staan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
Gelukkigde andere kous is terecht
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij reageert niet op haar mail dus probeert ze zo via FOK! toch nog iets te horen te krijgen
ze maakt eigenlijk alleen haarzelf maar belachelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij reageert niet op haar mail dus probeert ze zo via FOK! toch nog iets te horen te krijgen
Jij hebt ondertussen zeker nog niet gevraagd wat voor ras dat hondje is he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat het bij 1 pm. Kan je em makkelijk vinden. Goed hè
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, iig de rechtsbijstand ingeschakeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze maakt eigenlijk alleen haarzelf maar belachelijk![]()
Als ze trouwens echt serieus was, had ze gewoon een advocaat in de arm genomen
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet nu zeker dat kleine man weer aan de beterende hand is, hij vroeg net heel lief of ik het goed zou vinden als ie even op de laptop ging
Tja. Kweenie wat er echt afspeeltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanwege ruzie in de familie ( niet mijn familie) spreek ik die mensen niet meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt ondertussen zeker nog niet gevraagd wat voor ras dat hondje is he?
Oh je mag het wel lezen hoor, iedereen zelfs.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Tally het volgende:
Ach.. Ik heb niets te doen! Ik lig lui te wezen op de bank. Of zich bij hubbie om hem gezelschap te houden op zolder. Dus laat me lekker lezen!
Gek hèquote:
Je pc doet weer eens vervelend tegen je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Fuck, mij smileys doen het ook al niet.Nu kan ik alleen die gebruiken die ik uit mijn hoofd ken
Dan word je een knetter-tetter!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze geen geld, en hij wel maar niet op zijn bankrekening. Of zoietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Vanwege ruzie in de familie ( niet mijn familie) spreek ik die mensen niet meer.
Anders had ik er waarschijnlijk ook niet meer aan gedacht
Dat snap ik. Was ook een geintje. Mja.. Zo zijn er meer die van alles uitvechten op FOK!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh je mag het wel lezen hoor, iedereen zelfs.
Ging me erom dat ik er niet bij kan dat er mensen zijn die zoiets op Fok gaan uitvechten.
Oh, had ik niet door.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik. Was ook een geintje. Mja.. Zo zijn er meer die van alles uitvechten op FOK!
Maar, hoeveel kost zo'n DNA test nu?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze geen geld, en hij wel maar niet op zijn bankrekening. Of zoiets
quote:
Ik begrijp dat hij geld had maar niet heeft, wilde zorgen voor t kind tot hij er achter kwam dat ze had rondgeneukt, ofso.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze geen geld, en hij wel maar niet op zijn bankrekening. Of zoiets
En als je een andere browser gebruikt? Of even uitlogt en weer inlogt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Fuck, mij smileys doen het ook al niet.Nu kan ik alleen die gebruiken die ik uit mijn hoofd ken
Ik ook. Net wat chocolate chip cookies naar binnengewerktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik wou dat ik dat van chocola kon zeggen
Papa blijkt veel centjes te hebben. Daarom word ze nu ook golddigger genoemdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hij geld had maar niet heeft, wilde zorgen voor t kind tot hij er achter kwam dat ze had rondgeneukt, ofso.
Ik ook...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik wou dat ik dat van chocola kon zeggen
cookies, temp internetbestanden killen, the usualquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je een andere browser gebruikt? Of even uitlogt en weer inlogt?
Zullen we een collecte houden voor die DNA-test?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, hoeveel kost zo'n DNA test nu?
Ah, 150 euro
De boel even opnieuw opstarten? Inclusief de routerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou je graag willen quoten jofuMaar ja dus
Amerikaanse bulldogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uitIk ga voor een Am. Staff. Of een kruising daarmee.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je een andere browser gebruikt? Of even uitlogt en weer inlogt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |