Nou dit dusquote:
Wat sneu, lees het over een paar jaar anders nog eens.quote:
quote:
Heb je er zo lang voor nodig om een normaal topic te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat sneu, lees het over een paar jaar anders nog eens.
Ja, ik ben niet zo van schelden en ook niet pro-ziektes als ik het tOch doe.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van schelden en ook niet pro-ziektes als ik het tOch doe.
Dus ik heb er 1 verbouwt tot een krachtterm maar deze dus anders geschreven voor een verzachtend resultaat
Als ie op de 6 EU schalen voor communicatie ook voor jou te snappen moet zijn wel denk ik. (Niveau 2 is lager dan het 'slimmere' en met duurdere woorden, langere zinnen, 6)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb je er zo lang voor nodig om een normaal topic te maken?
Heej in NL mag je dat nOg vinden, het is jouw nOg vrije mening!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
TS komt over als een labiel persoon.
Helemaal top, ik wacht geduldig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als ie op de 6 EU schalen voor communicatie ook voor jou te snappen moet zijn wel denk ik. (Niveau 2 is lager dan het 'slimmere' en met duurdere woorden, langere zinnen, 6)
Hier verraad je jezelfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van schelden en ook niet pro-ziektes als ik het tOch doe.
Dus ik heb er 1 verbouwt tot een krachtterm maar deze dus anders geschreven voor een verzachtend resultaat
Rot op joh met je topicsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat sneu, lees het over een paar jaar anders nog eens.
Huh?quote:
Zoooooo die is diep! had je lang nodig voor die 'comback burn-reply?'quote:
DIE is mooi ! universeel toepasbaar in elk topic, ook is het zo onduidelijk op wie je doelt, perfect gevonden, evil-kudo'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef 9611Niels het volgende:
doe normaal man zoiets zeg je toch niet
Ik begrijp het anders wel, kan ook aan jou liggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
DIE is mooi ! universeel toepasbaar in elk topic, ook is het zo onduidelijk op wie je doelt, perfect gevonden, evil-kudo's
En je leest gewoon over de reden van het slotje heen? Als ik mod geweest was had je daar zelfs een note voor gekregen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef fokthesystem het volgende:
Zie bijv. deze ene (topje van ijsberg) [Centraal] [ GROENLINKS ] # 1
De gemiddelde leeftijd in dit topic (mijzelf niet meegerekend) schat ik nu op 12.
okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
DIE is mooi ! universeel toepasbaar in elk topic, ook is het zo onduidelijk op wie je doelt, perfect gevonden, evil-kudo's
Dat topic had gewoon een hele slechte OP, als je een goede OP schrijft blijft het meestal wel staan is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef fokthesystem het volgende:
Dit kan nooit alleen Acid zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet niet onder invloed van Acid willen discussieren op een forum TS.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef fokthesystem het volgende:
Acid, never, smoke? nooit, alcohol, alleen een wijntje zo nu en dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet niet onder invloed van Acid willen discussieren op een forum TS.
Dit is niet eerlijk tom, men kent hier de korte geschiedenis van POL wellicht niet, alles dat anti- pvv is mag los, de rest moet in een 'groot centraal x topic' censuur / 'fascisme' rules dus daar, zo ligt het gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef TomLievense het volgende:
Dat topic had gewoon een hele slechte OP, als je een goede OP schrijft blijft het meestal wel staan is mijn ervaring.
Ik ga voor 2quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ben er nog niet uit of TS:
- een troll is
- geestelijk zéér verward is
- verboden middelen heeft genuttigd.
Ik ben er wel uit waar jij bij hoort in : http://www.nrcnext.nl/blo(...)soorten-reaguurders/quote:
Dom vindt dom, soort zoekt soort, prima combi. have fun!quote:
Okéquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dom vindt dom, soort zoekt soort, prima combi. have fun!
Gast... je moeder heeft je wel hard laten vallen als bambino of niet? teringgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
[..]
Acid, never, smoke? nooit, alcohol, alleen een wijntje zo nu en dan.
Discussie in een klaagbaak? niet mijn kopje thee. (Groen en looizuur arm, niet zwart)
Wat goed van je, ik zou zo'n vervelend geschreven artikel nooit doorlezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik ben er wel uit waar jij bij hoort in : http://www.nrcnext.nl/blo(...)soorten-reaguurders/
NIET-klagen in een forum als dit!quote:
Laat dat nu exact bij je 'type' horenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat goed van je, ik zou zo'n vervelend geschreven artikel nooit doorlezen..
Word je daar nou niet moe van, het je zo erg aantrekken wat een ander typt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Laat dat nu exact bij je 'type' horenAch ja, die moeten er ook zijn he.
Daar trek ik mij weinig tot niets van aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Word je daar nou niet moe van, het je zo erg aantrekken wat een ander typt?.
ga terug naar/langs start (OP en TT)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |