Nou dit dusquote:
Wat sneu, lees het over een paar jaar anders nog eens.quote:
quote:
Heb je er zo lang voor nodig om een normaal topic te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat sneu, lees het over een paar jaar anders nog eens.
Ja, ik ben niet zo van schelden en ook niet pro-ziektes als ik het tOch doe.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van schelden en ook niet pro-ziektes als ik het tOch doe.
Dus ik heb er 1 verbouwt tot een krachtterm maar deze dus anders geschreven voor een verzachtend resultaat
Als ie op de 6 EU schalen voor communicatie ook voor jou te snappen moet zijn wel denk ik. (Niveau 2 is lager dan het 'slimmere' en met duurdere woorden, langere zinnen, 6)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb je er zo lang voor nodig om een normaal topic te maken?
Heej in NL mag je dat nOg vinden, het is jouw nOg vrije mening!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
TS komt over als een labiel persoon.
Helemaal top, ik wacht geduldig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als ie op de 6 EU schalen voor communicatie ook voor jou te snappen moet zijn wel denk ik. (Niveau 2 is lager dan het 'slimmere' en met duurdere woorden, langere zinnen, 6)
Hier verraad je jezelfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van schelden en ook niet pro-ziektes als ik het tOch doe.
Dus ik heb er 1 verbouwt tot een krachtterm maar deze dus anders geschreven voor een verzachtend resultaat
Rot op joh met je topicsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat sneu, lees het over een paar jaar anders nog eens.
Huh?quote:
Zoooooo die is diep! had je lang nodig voor die 'comback burn-reply?'quote:
DIE is mooi ! universeel toepasbaar in elk topic, ook is het zo onduidelijk op wie je doelt, perfect gevonden, evil-kudo'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef 9611Niels het volgende:
doe normaal man zoiets zeg je toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |