Wees blij dat ze lopen. Aziaten op een fiets in de stad zijn nog vele malen gevaarlijkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Bravebart het volgende:
Kon ik maar bellen... Dat zou me heel wat Chinezen tussen m'n voorvork schelen
Ik ben ook moequote:
Vertel mij wat, er rijden er een stuk of 1000 hier over de campusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wees blij dat ze lopen. Aziaten op een fiets in de stad zijn nog vele malen gevaarlijker
Dan fietsen ze ook nog allemaal op van die schattige miniatuur fietsjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel mij wat, er rijden er een stuk of 1000 hier over de campus
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan fietsen ze ook nog allemaal op van die schattige miniatuur fietsjes
Is gewoon zoquote:
Idd, kindermaatjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan fietsen ze ook nog allemaal op van die schattige miniatuur fietsjes
Assquote:
Ik zit hier op mijn werk ja!quote:
quote:
Wat is dat in gods naam voor mindfuck fotoquote:
quote:
quote:
Goed he!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat is dat in gods naam voor mindfuck foto
Waarom zouden heteromannen daarop letten wanneer je er een bipz inziet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er staan zelfs nog schoenen op ook... op die picsfalers.
Wow, van wie is die heksenhandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://i3.photobucket.com(...)dow_666/17e12433.jpg
Hij's al wel weer mooier want ik zag nog lelijke dingen but I'm a proud mum
Het zusje van m'n nieuwe huisgenoot heeft net van half 1 tot kwart over 5 alleen maar filmpjes op youtube gezocht, K3, en meegezongen. Maar oké, ik had zelf toestemming gegeven in het begin dus ik mag niet klagen.quote:
Zou die van Schieganger eens moeten doen.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:29 schreef livalo het volgende:
[..]
Het zusje van m'n nieuwe huisgenoot heeft net van half 1 tot kwart over 5 alleen maar filmpjes op youtube gezocht, K3, en meegezongen. Maar oké, ik had zelf toestemming gegeven in het begin dus ik mag niet klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |