Ofkeurs. Ik heb een grote bak gepakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog niet ontbeten, mag ik ook?
www.huurmasdinenwinderechtzaak/ikkreeg450eurovoormijnkind/datwasechtfantastischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
www.stuureenprivéberichtalshetoverjekindgaat.nl
Zoet of zout?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ofkeurs. Ik heb een grote bak gepakt.
qftquote:
ja dat had ik al gelezen. Wat stond er verderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:54 schreef MASD het volgende:
[..]
www.huurmasdinenwinderechtzaak/ikkreeg450eurovoormijnkind/datwasechtfantastisch
En nou opgetyftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zag deze TT en dacht ik kom eens kijken.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with Derium87 is SUPER
Music you have in common includes deadmau5, De Jeugd van Tegenwoordig, Gorillaz, Two Door Cinema Club and Pendulum.
Zoutquote:
Als die andere in gebruik zijn, gebruik ik mijn gewichtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom gebruik je overal het getal 87? Waarom?
Dat moeten toch wel de meest gespacete artiesten zijn die ik ooit live gezien hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with Derium87 is SUPER
Music you have in common includes deadmau5, De Jeugd van Tegenwoordig, Gorillaz, Two Door Cinema Club and Pendulum.
Dat kloptquote:
1987quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als die andere in gebruik zijn, gebruik ik mijn gewicht
quote:
Sjefriequote:
Jammer dat Juicert dat niet doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als die andere in gebruik zijn, gebruik ik mijn gewicht
He niks negatiefs he over mijn biosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
in de Pathé ArenA toen we naar New Kids Turbo gingen vond ik een zoutblok van 5cm in de popcorn.
Jammer dat jij je zo gedraagt als crew.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jammer dat Juicert dat niet doet. [ afbeelding ]
Ironisch wel, dat dit uit jouw toetsenbord komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jammer dat jij je zo gedraagt als crew.
Sinds wanneer kun jij in DEV?quote:
Dat was niet de vraag.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Weet je wie nog meer graag cash ziet??? hm???
Zelfs Plums gaat dr niet meer op in hier.. Zegt me méér dan genoeg over jou niveauquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Weet je wie nog meer graag cash ziet??? hm???
Wel mijn vraag. Maar dat houden we maar lekker in DEV. Daar zijn crewfora voorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel mijn vraag. Maar dat houden we maar lekker in DEV. Daar zijn crewfora voor
Neuh, hij is een ettertje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef x3ro het volgende:
Zeroku is gewoon über dev nerd in het diepste geheim
Mwah, hij is een klein communistje, maar ettertje zou ik 'm niet noemenquote:
Leukste is dat ik niet eens in DEV kanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef x3ro het volgende:
Zeroku is gewoon über dev nerd in het diepste geheim
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Leukste is dat ik niet eens in DEV kan.
quote:
Hoi papquote:
Je kwam gewoon op de TT af hèquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef livalo het volgende:
Alowa! Lang geleden dat ik een nieuw topic zag verschijnen.
quote:
Ik drink op dit moment mn eigen speeksel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef Hyman het volgende:
Ik drink slappe koffie met veel melk en suiker
Ik heb geen drinken. Maar daar kan ik zo verandering in brengen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef Hyman het volgende:
Ik drink slappe koffie met veel melk en suiker
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik drink op dit moment mn eigen speeksel.
He kijk, een duitser! Allememachies.quote:
Ik heb verdomme die kutadblocker verwijdert omdat hij FOK! verneukte ook al had ik hem uitstaan op FOK!quote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
WAUWquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
Hyman14-01-2011 @ 13:30 Deze reactie is verwijderd door Juicyhil
En de mijne!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
WAUWDoe deze oook!
En vertel me mn notes
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
WAUWDoe deze oook!
En vertel me mn notes
ik heb ze gestuurd naar heimen@fok.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
WAUWDoe deze oook!
En vertel me mn notes
Mooie filmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, laat even weten wat je ervan vond.
Oh, dan komt hij nu bij Danny terechtquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, dan komt hij nu bij Danny terecht
Take me outquote:
Wat ging je doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Juicyhil het volgende:
Booh nu weet ik niet wat ik moet doen nu mn hele avond verpest is
Usher gelast concert afquote:
Mijn avond zou juist verpest zijn als het wel doorging...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Juicyhil het volgende:
Booh nu weet ik niet wat ik moet doen nu mn hele avond verpest is
quote:
Dat sowieso als het in Rotterdam isquote:
nsfw?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef RenRen- het volgende:
http://www.fiorucci.it/
Als je deze site opent, wat denk je dan? Alleen kijken, nog niet klikken, eerste gedachten
Ah. Het kijken wel waar dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooie filmIk miste wel wat dingen uit het boek, maar ach, je moet selecteren hè
Jepsquote:
Ik denk aan een kebabzaakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is jouw first thought?
De mijne dus ook
En vrouwen, erg homofielquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Hyman het volgende:
Wat is dat voor een semi-homofiele site, overal roze en hartjes.
YES, YES, I'm coming!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef RenRen- het volgende:
Als je deze site opent, wat denk je dan? Alleen kijken, nog niet klikken, eerste gedachten
Oh god, ik klikte door naar precies dezelfde pagina. Zwakke mannelijke geest.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef RenRen- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |