Yes, heerlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet I can't wait for the weekend to begin!
Dan kan je niet meer posten en sta je als laatste in het topic.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:39 schreef kdrietjeh het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of het een lapo is ?
Post #301 is de lapoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:39 schreef kdrietjeh het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of het een lapo is ?
oke!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet ik Light my fire voor je inkorten en uploaden?
Ik moest eerst mn inmiddels ex naar De Kooy brengen en dan na 2 weken weer ophalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Best lekker hier hoor, frisse luft
hoe kan iemand zó snel postenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
zie:
Verander hier niets aan het woord #3
Je slaapt samen met je broer in één bed?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:40 schreef BunnyCookii het volgende:
Broer naast me werd wakker van het muziek
Ik zat al te kijken jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je slaapt samen met je broer in één bed?
Kom je nou nooit eens een bakkie koffie halen bij me danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest eerst mn inmiddels ex naar De Kooy brengen en dan na 2 weken weer ophalen![]()
Dat hoeft nu niet meer en daar ben ik blij om. Was geen pretje om te zorgen dat je om 6 uur 's ochtends in Den Helder bent vanuit Emmen![]()
Ik vind dit echt een heerlijke plaat van U2,
mmmm, dan krijg ik niks terug.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat wil je?
Je moet je useragent even op mozilla zetten.
Kamer naast me dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je slaapt samen met je broer in één bed?
Zag je die voorbeelden die ik net gaf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
mmmm, dan krijg ik niks terug.:o
Ik lust geen koffiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom je nou nooit eens een bakkie koffie halen bij me dan
Wat is er nou vreemd aan een kamer die naast deze zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Juist. Ik vind het een beetje een vreemd verhaal.
Als je het zo uitlegt valt het wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:47 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat is er nou vreemd aan een kamer die naast deze zit..
Mijn koffie wel, ik brand het zelf, maal het zelf, dat is echt goddelijke koffie ipv senseodrapquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie![]()
Wil best een keer op visite komen, maar ik kom niet meer in Den Helder. Hoef mn ex niet meer te brengen dus
Whehe ja, is het tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:48 schreef Muchachooo het volgende:
dj koelkast radio edit
nou vooruit...
Koffie is bahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn koffie wel, ik brand het zelf, maal het zelf, dat is echt goddelijke koffie ipv senseodrap![]()
Mocht je ooit nog eens in de buurt komen, geef een brul
vooruit, jij krijgt de creditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whehe ja, is het tochWas best lastig een goed punt te vinden om een hele zooi weg te knippen
Doors - Light My Firequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koffie is bah![]()
Heb je thee?
Of nog beter bier en een slaapplek![]()
Wat komt er hierna?
Dit is je moment koelkast!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koffie is bah![]()
Heb je thee?
Wat komt er hierna?
Bierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koffie is bah![]()
Heb je thee?
Wat komt er hierna?
quote:
Thee heb ik in een paar smaakjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koffie is bah![]()
Heb je thee?
Wat komt er hierna?
Euj das mijn foboquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:51 schreef PiRANiA het volgende:
Laatste voyeur(s) djkoelkast
QuincydeKoster
thaeastwood
Fotoboek van User
Ik wist het
Oe naisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Thee heb ik in een paar smaakjes
Bier ook
Slaapplek, tussen mij en mijn vriendin in is nog plek, vindt zij ook prima hoor
Ooh yeah! Chicks!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:51 schreef PiRANiA het volgende:
Laatste voyeur(s) djkoelkast
QuincydeKoster
thaeastwood
Fotoboek van User
Ik wist het
hehequote:
Precies, die man kan sporten, koken, draaien, alles!quote:
Fapmateriaal, wat denk jij dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef Muchachooo het volgende:
nu gaat iedereen natuurlijk de fobo van huppel bekijken
Hendigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef BBQSausage het volgende:
Gooeedemorgen mensen. Ik wil even spammen:
ONZ Radio | Extra's
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.phpquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon de request lijst bekijken? Gewoon alles zeg maar. Ik moet zelf met suggestie komen om iets te zien.
Als ik een Text-to-Speech programma had, zou ik praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
De alleen muziekdraai dj's zouden eigenlijk in OTS moeten draaien, dat is pas tof, dan zijn alle overgangen altijd tof namelijkKan ook met Shoutcast.
Als ze nou ook wat achterlatenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef Muchachooo het volgende:
nu gaat iedereen natuurlijk de fobo van huppel bekijken
Nee dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Ziet er goed uit! Volgens mij was ik nog zaad toen dat programma werd uitgebracht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het tofste radiomaakprogramma wat er is!
[ afbeelding ]
OTS doet zo veel meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Doet VDJ7 dat ook ?
Automatisch het aantal BPM herkennen ?
Gewoon een overzicht van alle nummers die je kan aanvragen.quote:
Uiterlijk is wat basic, maar de werking is echt fantastisch, het wordt nog steeds gemaakt overigensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Volgens mij was ik nog zaad toen dat programma werd uitgebracht.
welke?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Heb mijn verzoekje nog niet gehoord
Ik doe verzoekjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Heb mijn verzoekje nog niet gehoord
Oh dat is wel handig jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou voor ONZ radio zo iets willen:
http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse
altijd een link naar het laatste topic.
Ja daar word ik gek van, mijn nummer is nog nooit langsgekomen en staat toch op afgespeeld? Hebben die kleuters niets beter te doen op school ofzo, zoals plaatjes draaienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zie dat er zoals verwacht weer één of andere Mo alle nummers als afgespeeld heeft aangevinkt, ik zal er vanmiddag een wachtwoord. op zetten.![]()
![]()
![]()
Inderdaad alleen voor de DJ'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zie dat er zoals verwacht weer één of andere Mo alle nummers als afgespeeld heeft aangevinkt, ik zal er vanmiddag een wachtwoord. op zetten.![]()
![]()
![]()
PM mij dat wachtwoord ook ff dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
Bijnaquote:
Heb je al gelezen wat er onder staat? Je kunt gewoon aanvragen wat je zelf wilt, staat je nummer niet in de lijst, typ dan: Artiest - Nummer en vraag hem aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon een overzicht van alle nummers die je kan aanvragen.
Nu moet ik zelf een letter typen en dan krijg ik een kort lijstje. Daar kan ik uit kiezen dan. Geen zin om zo het hele alfabet af te werken
dit is de laatste (en ik kreeg 2 minuten van k3 omdat hij uitliep met z'n rickrollquote:
dare in een radioshow?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat gaat Mystic draaien?
Ik heb trouwens nog een tof onderdeel bedacht voor mijn show
Truth or dare
Ik draai alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat gaat Mystic draaien?
Ik heb trouwens nog een tof onderdeel bedacht voor mijn show
Truth or dare
komt dat in jouw show dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook nog wel een paar toffe dingen, Muchachooo weet daar meer van
Ik heb wel gelezen wat er onder staat. Maar dat veranderd echt niets aan mijn vraagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb je al gelezen wat er onder staat? Je kunt gewoon aanvragen wat je zelf wilt, staat je nummer niet in de lijst, typ dan: Artiest - Nummer en vraag hem aan.
Je nummer zal dan worden toegevoegd.
Buiten dat, in de Afgespeelde platen lijst staan alle nummers ook. Gewoon onderaan op 'Bekijk op 1 pagina' klikken.
Nee eigenlijk niet, maar komt welquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Probeer nou een beetje één stijl vast te houden...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik draai voornamelijk hardstyle, de mensen die dat niet willen luisteren dan niet. Die andere dingen worden in een andere show gebruikt. Zo is het makkelijker voor de luisteraar om een beetje bij een stijl te blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar komt wel
Meestal doe ik recente hits of minder recente hits.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nja dat wordt waarschijnlijk alleen maar truth, dat is leukerquote:
Of dare: knip een glasvezel kabel door.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja dat wordt waarschijnlijk alleen maar truth, dat is leuker
Of dare:" post een tubgirl in ONZ !"
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of dare: knip een glasvezel kabel door.
alles dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Meestal doe ik recente hits of minder recente hits.
SSB aka Brankstichter aka Kabelknipperquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of dare: knip een glasvezel kabel door.
Zal ik anders 21-22 ook doen? Ik kijk toch niet naar thequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
16:30 TrollenFTW
17:00 [PRIME]
18:00 [PRIME]
19:00 [PRIME] djkoelkast
20:00 [PRIME] Rivalo's Vrijdagavondshow
21:00 [PRIME]
22:00 Heloef Requests
PM voor tijden
Jack de knipper.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
SSB aka Brankstichter aka Kabelknipper
Weljaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zal ik anders 21-22 ook doen? Ik kijk toch niet naar thevoice
met Pick & Piemol en die verschrikkelijke loser van wie al bij afl. 1 bekend was dat 'ie ging winnen.
Ik vind het best, ik wil dan ook nog wel even langskomen op skype om de week door te nemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
met Pick & Piemol en die verschrikkelijke loser van wie al bij afl. 1 bekend was dat 'ie ging winnen.
Ik moet het vanavond kijken bij mijn vriendinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het best, ik wil dan ook nog wel even langskomen op skype om de week door te nemen.
Mijn vriendin heeft gelukkig smaak, dus wij kijken nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet het vanavond kijken bij mijn vriendin
Maar ik vind het stiekem wel leuk omdat Ben een kennis van ons is
alle Dirkjan albumsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik ben over 2 weken jarig, wat moet ik vragen van mijn vriendin.
Aub alleen serieuze antwoorden !
Een kind.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hou sowieso niet van die talentenjacht shows enzo, allemaal zo gemaakt en nep. En da publiekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriendin heeft gelukkig smaak, dus wij kijken niet![]()
Ik vind die Ben echt de opperloser van de show en hij is naast Pick & Piemel de reden om niet te kijken.
Ik heb hetzelfde probleem, alleen ik heb nog 2 maandenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jennifer ewbank is ook wel geweldig. Goede zangeres vooral.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die Ben echt de opperloser van de show en hij is naast Pick & Piemel de reden om niet te kijken.
Popstars kijk ik wel, maar niet erg als ik het mis door iets anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van die talentenjacht shows enzo, allemaal zo gemaakt en nep. En da publiek
Een brankblusserquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee Ben is een toffe gastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Jewbankquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee Ben is een toffe gast![]()
En die Jennifer Ewbank is lekker
[ afbeelding ]
Ik vind dat wel grappigquote:
Werkt nietquote:
2011-01-14 09:15:14 AdvancedPower Justin Bieber - Baby ft. Ludacrisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:11 schreef Muchachooo het volgende:
of ben ik nou flauw?
Ohquote:
Was het jouw schuld?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:11 schreef Muchachooo het volgende:
of ben ik nou flauw?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:14 schreef kdrietjeh het volgende:
Als het goed is, kan ik nu afspelen.
Yup.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok na dit nummer gooi ik jou er weer inWel poort 80 he?
Ik zeg: loggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:15 schreef Muchachooo het volgende:
WIE KLIKT STEEDS DIE VERZOEKJES WEG?!?!?!]
FF dat IP blacklisten denk ofniej!quote:
yesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
FF dat IP blacklisten denk ofniej!
Dora?quote:
snotaapquote:
Laat die man dromen over de ether johquote:
Nee.quote:
Wat ben je braaf!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil op de site een link naar het laatste deel van ONZ radio:
-nieuwe topic lijst fetchen
-onz radio matchen
-degenen met slotjes er uit halen
-degene pakken met de meeste posts
En daar een link naar maken.
Zijn dit "Ik ga dit maken" posts?quote:
Nee, sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Zijn dit "Ik ga dit maken" posts?
F5quote:
Proxy. ;O ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
GRRR op school zit alles dichtgetimmerd.. kan niet luisteren.
TimKuik..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef dekilo het volgende:
Wie betaald eigenlijk de buma stemra rechten
http://www.bumastemra.nl/(...)tarievenwebcasts.htm
Poort80 is gewoon open lijkt mij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
GRRR op school zit alles dichtgetimmerd.. kan niet luisteren.
Yoquote:
lol.. zelfs localhost is hier niet te bereiken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poort80 is gewoon open lijkt mij?
Is het leuk om in de OP te vermelden dat er tijdelijk jingles gemaakt worden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 29 of 200 listeners (29 unique)
Listener Peak: 36
Average Listen Time: 43m 21s
Stream Title: ONZRADIO | DJ Mystic
bijzonderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
lol.. zelfs localhost is hier niet te bereiken.
Arme PierenJan, die doneerde 450 centquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is het leuk om in de OP te vermelden dat er tijdelijk jingles gemaakt worden?
De eerste 10 donateurs vanaf nu (minimaal 5 euro) die ook op ONZ-Radio draaien krijgen gratis een jingle voor hun show!
Het was wel fantastischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme PierenJan, die doneerde 450 cent
Tegenwoordig is het al 490quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme PierenJan, die doneerde 450 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |