quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het best, ik wil dan ook nog wel even langskomen op skype om de week door te nemen.
Mijn vriendin heeft gelukkig smaak, dus wij kijken nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet het vanavond kijken bij mijn vriendin
Maar ik vind het stiekem wel leuk omdat Ben een kennis van ons is
alle Dirkjan albumsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik ben over 2 weken jarig, wat moet ik vragen van mijn vriendin.
Aub alleen serieuze antwoorden !
Een kind.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hou sowieso niet van die talentenjacht shows enzo, allemaal zo gemaakt en nep. En da publiekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriendin heeft gelukkig smaak, dus wij kijken niet![]()
Ik vind die Ben echt de opperloser van de show en hij is naast Pick & Piemel de reden om niet te kijken.
Ik heb hetzelfde probleem, alleen ik heb nog 2 maandenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jennifer ewbank is ook wel geweldig. Goede zangeres vooral.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die Ben echt de opperloser van de show en hij is naast Pick & Piemel de reden om niet te kijken.
Popstars kijk ik wel, maar niet erg als ik het mis door iets anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van die talentenjacht shows enzo, allemaal zo gemaakt en nep. En da publiek
Een brankblusserquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee Ben is een toffe gastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Jewbankquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee Ben is een toffe gast![]()
En die Jennifer Ewbank is lekker
[ afbeelding ]
Ik vind dat wel grappigquote:
Werkt nietquote:
2011-01-14 09:15:14 AdvancedPower Justin Bieber - Baby ft. Ludacrisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:11 schreef Muchachooo het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
of ben ik nou flauw?
Ohquote:
Was het jouw schuld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |