Ik doe verzoekjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Heb mijn verzoekje nog niet gehoord
Oh dat is wel handig jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou voor ONZ radio zo iets willen:
http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse
altijd een link naar het laatste topic.
Ja daar word ik gek van, mijn nummer is nog nooit langsgekomen en staat toch op afgespeeld? Hebben die kleuters niets beter te doen op school ofzo, zoals plaatjes draaienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zie dat er zoals verwacht weer één of andere Mo alle nummers als afgespeeld heeft aangevinkt, ik zal er vanmiddag een wachtwoord. op zetten.![]()
![]()
![]()
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Inderdaad alleen voor de DJ'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zie dat er zoals verwacht weer één of andere Mo alle nummers als afgespeeld heeft aangevinkt, ik zal er vanmiddag een wachtwoord. op zetten.![]()
![]()
![]()
PM mij dat wachtwoord ook ff dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
Bijnaquote:
Heb je al gelezen wat er onder staat? Je kunt gewoon aanvragen wat je zelf wilt, staat je nummer niet in de lijst, typ dan: Artiest - Nummer en vraag hem aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon een overzicht van alle nummers die je kan aanvragen.
Nu moet ik zelf een letter typen en dan krijg ik een kort lijstje. Daar kan ik uit kiezen dan. Geen zin om zo het hele alfabet af te werken
dit is de laatste (en ik kreeg 2 minuten van k3 omdat hij uitliep met z'n rickrollquote:
dare in een radioshow?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat gaat Mystic draaien?
Ik heb trouwens nog een tof onderdeel bedacht voor mijn show
Truth or dare
Ik draai alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat gaat Mystic draaien?
Ik heb trouwens nog een tof onderdeel bedacht voor mijn show
Truth or dare
komt dat in jouw show dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook nog wel een paar toffe dingen, Muchachooo weet daar meer van
Ik heb wel gelezen wat er onder staat. Maar dat veranderd echt niets aan mijn vraagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb je al gelezen wat er onder staat? Je kunt gewoon aanvragen wat je zelf wilt, staat je nummer niet in de lijst, typ dan: Artiest - Nummer en vraag hem aan.
Je nummer zal dan worden toegevoegd.
Buiten dat, in de Afgespeelde platen lijst staan alle nummers ook. Gewoon onderaan op 'Bekijk op 1 pagina' klikken.
Nee eigenlijk niet, maar komt welquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Probeer nou een beetje één stijl vast te houden...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik draai voornamelijk hardstyle, de mensen die dat niet willen luisteren dan niet. Die andere dingen worden in een andere show gebruikt. Zo is het makkelijker voor de luisteraar om een beetje bij een stijl te blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar komt wel
Meestal doe ik recente hits of minder recente hits.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nja dat wordt waarschijnlijk alleen maar truth, dat is leukerquote:
Of dare: knip een glasvezel kabel door.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja dat wordt waarschijnlijk alleen maar truth, dat is leuker
Of dare:" post een tubgirl in ONZ !"
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of dare: knip een glasvezel kabel door.
alles dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Meestal doe ik recente hits of minder recente hits.
SSB aka Brankstichter aka Kabelknipperquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of dare: knip een glasvezel kabel door.
Zal ik anders 21-22 ook doen? Ik kijk toch niet naar thequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
16:30 TrollenFTW
17:00 [PRIME]
18:00 [PRIME]
19:00 [PRIME] djkoelkast
20:00 [PRIME] Rivalo's Vrijdagavondshow
21:00 [PRIME]
22:00 Heloef Requests
PM voor tijden
Jack de knipper.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
SSB aka Brankstichter aka Kabelknipper
Weljaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zal ik anders 21-22 ook doen? Ik kijk toch niet naar thevoice
met Pick & Piemol en die verschrikkelijke loser van wie al bij afl. 1 bekend was dat 'ie ging winnen.
Ik vind het best, ik wil dan ook nog wel even langskomen op skype om de week door te nemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
met Pick & Piemol en die verschrikkelijke loser van wie al bij afl. 1 bekend was dat 'ie ging winnen.
Ik moet het vanavond kijken bij mijn vriendinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |