Bierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koffie is bah![]()
Heb je thee?
Of nog beter bier en een slaapplek![]()
Wat komt er hierna?
quote:
Thee heb ik in een paar smaakjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koffie is bah![]()
Heb je thee?
Of nog beter bier en een slaapplek![]()
Wat komt er hierna?
Euj das mijn foboquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:51 schreef PiRANiA het volgende:
Laatste voyeur(s) djkoelkast
QuincydeKoster
thaeastwood
Fotoboek van User
Ik wist het
Oe naisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Thee heb ik in een paar smaakjes
Bier ook
Slaapplek, tussen mij en mijn vriendin in is nog plek, vindt zij ook prima hoor
Ooh yeah! Chicks!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:51 schreef PiRANiA het volgende:
Laatste voyeur(s) djkoelkast
QuincydeKoster
thaeastwood
Fotoboek van User
Ik wist het
hehequote:
Precies, die man kan sporten, koken, draaien, alles!quote:
Fapmateriaal, wat denk jij dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef Muchachooo het volgende:
nu gaat iedereen natuurlijk de fobo van huppel bekijken
Hendigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef BBQSausage het volgende:
Gooeedemorgen mensen. Ik wil even spammen:
ONZ Radio | Extra's
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.phpquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon de request lijst bekijken? Gewoon alles zeg maar. Ik moet zelf met suggestie komen om iets te zien.
Als ik een Text-to-Speech programma had, zou ik praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
De alleen muziekdraai dj's zouden eigenlijk in OTS moeten draaien, dat is pas tof, dan zijn alle overgangen altijd tof namelijkKan ook met Shoutcast.
Als ze nou ook wat achterlatenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef Muchachooo het volgende:
nu gaat iedereen natuurlijk de fobo van huppel bekijken
Nee dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Ziet er goed uit! Volgens mij was ik nog zaad toen dat programma werd uitgebracht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het tofste radiomaakprogramma wat er is!
[ afbeelding ]
OTS doet zo veel meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Doet VDJ7 dat ook ?
Automatisch het aantal BPM herkennen ?
Gewoon een overzicht van alle nummers die je kan aanvragen.quote:
Uiterlijk is wat basic, maar de werking is echt fantastisch, het wordt nog steeds gemaakt overigensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Volgens mij was ik nog zaad toen dat programma werd uitgebracht.
welke?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Heb mijn verzoekje nog niet gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |