je bedoelt niet postalstyle? die staat gewoon tussen de jinglesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef -Datdus- het volgende:
Heeft iemand dat postaltaart fragment?
Dan zie je in VDJ een balk met de BPM volgens mij, aan het eind van dat balkje (eind vh nummer dus) loopt dat bij sommige nummers in een driehoekje af: > Dat is het moment om een andere plaat in te starten.quote:
Is dat diegene waar ze bellen met Joop Braakhekke?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je bedoelt niet postalstyle? die staat gewoon tussen de jingles
weet ik zo niet (ik heb die uitzending gemist)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is dat diegene waar ze bellen met Joop Braakhekke?
Maak het maar goed met pendulumquote:
Pendulumquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak het maar goed met pendulum
Ik had het al klaargezet. Maar hij speelde hem (hoedanook) niet af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:40 schreef naatje_1 het volgende:
En nog een tip: Zet in dock 1 en 2 de nummers die gaan draaien (als er va dock 1 wordt gedraaid, klaarzetten in dock 2 en vice versa). En zet in dock 3 en 4 de jingles klaar.
Ik scoor punten hierquote:
* Ezechielk agreesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan Tempest hoop ik, dat einde is zo heerlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sneltoetsen willen nogal eens helpenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:40 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik had het al klaargezet. Maar hij speelde hem (hoedanook) niet af.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef sharr het volgende:
Ik kom te laat op school door Onz Radio. Geldig excuus
Natuurlijk ben jij het eens met mijquote:
The Island pt. 2 man.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dan Tempest hoop ik, dat einde is zo heerlijk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:40 schreef Viro het volgende:
Dit keer was het mijn schuld voor de stilte. Kan geen nieuwe topic openen vanaf mijn telefoon. DJ heeft toen 1tje geopend, hiervoor : dank je DJ
Geen idee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dan Tempest hoop ik, dat einde is zo heerlijk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:40 schreef Viro het volgende:
Dit keer was het mijn schuld voor de stilte. Kan geen nieuwe topic openen vanaf mijn telefoon. DJ heeft toen 1tje geopend, hiervoor : dank je DJ
Goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef naatje_1 het volgende:
en dat was ONZ Radio deel 1, nu naar school
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Ez heb ik dat nummer?
Logisch welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:43 schreef Muchachooo het volgende:
ik kan m'n ogen niet van die tieten uit Huppelmuts haar UI af krijgen
Ok thnxquote:
Dit is niet oud hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel verstand van oude muziek.
K3tje.quote:
Omdat het gewoon mooi isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel verstand van oude muziek.
De TSquote:
als jij nou eens ophoudt met posten kan ik me op andere dingen concentrerenquote:
Nee, gewoon neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:47 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als jij nou eens ophoudt met posten kan ik me op andere dingen concentreren
F5'enquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef kdrietjeh het volgende:
Hierna nog 2 songs, en daarna is muchachoo.
Hardwell - King of Beatzquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dit nu weer voor schuurmuziek dan?
Hij was toch slechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoi ik heb je show gemist omdat moe.
Waarom dequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:49 schreef sharr het volgende:
Jefferson Airplane
Ik luister nog één nummer terwijl ik mijn jas etc aandoe voordat ik naar school ga
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef tong80 het volgende:
Ik sta er nooit meer in. Zal ik ook naar de radio gaan luisteren ?
Cyaaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef sharr het volgende:
Ik ga nu, veel plezier nog met Radio Onz![]()
Whaha Naisquote:
Nee, juist niet. Misschien ging het daarom zo kut, 4 keer faders vergeten open te zetten etcquote:
Bij de eerste? Omdat het nou lijkt dat ik het expres doe dat ik al die muziek die hier genoemd wordt ook goed vindquote:
Dronken gaat het altijd beter, tenminste dat denk je dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Misschien ging het daarom zo kut, 4 keer faders vergeten open te zetten etc
dat is wel heel ernstigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwen weer, jij bent één van de redenen waarom ik me registreerde man!
Doeg, veel plezier op school. Je kan ook daar luisteren nu by the way.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef sharr het volgende:
Ik ga nu, veel plezier nog met Radio Onz![]()
Zelfs de DJ zijn, ofnietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Doeg, veel plezier op school. Je kan ook daar luisteren nu by the way.
Alleen als ik laptops tot mijn beschikking heb.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Doeg, veel plezier op school. Je kan ook daar luisteren nu by the way.
I did it on purpose!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Alleen als ik laptops tot mijn beschikking heb.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NOU MOET IK BLIJVEN
LIVE FOREVER
NEE
Ja maar dat zijn ook gewoon geweldige artiestenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Bij de eerste? Omdat het nou lijkt dat ik het expres doe dat ik al die muziek die hier genoemd wordt ook goed vind
Na dit nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als jij nou eens naar school gaat
Uhuhquote:
als je classic rock liefhebber bent kom je het komende uur niet meer wegquote:
Dan ga ik heel blij zijn met jouquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je classic rock liefhebber bent kom je het komende uur niet meer weg![]()
ik ben hierna namelijk
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je classic rock liefhebber bent kom je het komende uur niet meer weg![]()
ik ben hierna namelijk
kan, maar ik garandeer niks (zelfde verhaal als gisteren, beperkte collectie hier op school)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Paul het volgende:
Kunnen we plaatjes aanvragen volgend uur?
Draaien vanuit schoolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
kan, maar ik garandeer niks (zelfde verhaal als gisteren, beperkte collectie hier op school)
Nope. Ik werd Martin Solveig zat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
Worden de liedjes gezocht wanneer het vorige is afgelopen ofzo?
Ja. Dhahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:00 schreef TrollenFTW het volgende:
Heb ik eigenlijk nog iets gemist vanaf gisteravond 17:30 tot nu?
groepsskypen met hawkiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:00 schreef TrollenFTW het volgende:
gwendtdtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Met dank aan ezechielk ben ik inmiddels zo gewent aan een rickroll. Het doet me dan ook niks meer
koelkast zal het wel opgenomen hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef -Datdus- het volgende:
Wie heeft er dat gesprek met Joop braakhekke?
Ook datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef Muchachooo het volgende:
porsche1 was live bij hawk, dat heb je gemist
quote:
Sorryquote:
hawk heeft dat opgenomen, moet je hem zelf even vragen..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ook dat.
Was dat nou opgenomen?
En waar is de link?
Een half uurtje beuken met Drieklin (Of hoe die ook heetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:00 schreef TrollenFTW het volgende:
F5quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef PiRANiA het volgende:
Muchachooo - Live vanaf Fontys Eindhoven - ONZRADIO | DJ Mystic
driepinkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef -tape- het volgende:
[..]
Een half uurtje beuken met Drieklin (Of hoe die ook heet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |