als jij nou eens ophoudt met posten kan ik me op andere dingen concentrerenquote:
Nee, gewoon neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:47 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als jij nou eens ophoudt met posten kan ik me op andere dingen concentreren
F5'enquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef kdrietjeh het volgende:
Hierna nog 2 songs, en daarna is muchachoo.
Hardwell - King of Beatzquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dit nu weer voor schuurmuziek dan?
Hij was toch slechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoi ik heb je show gemist omdat moe.
Waarom dequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:49 schreef sharr het volgende:
Jefferson Airplane
Ik luister nog één nummer terwijl ik mijn jas etc aandoe voordat ik naar school ga
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef tong80 het volgende:
Ik sta er nooit meer in. Zal ik ook naar de radio gaan luisteren ?
Cyaaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef sharr het volgende:
Ik ga nu, veel plezier nog met Radio Onz![]()
Whaha Naisquote:
Nee, juist niet. Misschien ging het daarom zo kut, 4 keer faders vergeten open te zetten etcquote:
Bij de eerste? Omdat het nou lijkt dat ik het expres doe dat ik al die muziek die hier genoemd wordt ook goed vindquote:
Dronken gaat het altijd beter, tenminste dat denk je dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Misschien ging het daarom zo kut, 4 keer faders vergeten open te zetten etc
dat is wel heel ernstigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwen weer, jij bent één van de redenen waarom ik me registreerde man!
Doeg, veel plezier op school. Je kan ook daar luisteren nu by the way.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef sharr het volgende:
Ik ga nu, veel plezier nog met Radio Onz![]()
Zelfs de DJ zijn, ofnietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Doeg, veel plezier op school. Je kan ook daar luisteren nu by the way.
Alleen als ik laptops tot mijn beschikking heb.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Doeg, veel plezier op school. Je kan ook daar luisteren nu by the way.
I did it on purpose!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Alleen als ik laptops tot mijn beschikking heb.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NOU MOET IK BLIJVEN
LIVE FOREVER
NEE
Ja maar dat zijn ook gewoon geweldige artiestenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Bij de eerste? Omdat het nou lijkt dat ik het expres doe dat ik al die muziek die hier genoemd wordt ook goed vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |