Je weet inmiddels toch wel dat ik de schurft heb aan het 'Ik moet een geniale TT' verzinnen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef STING het volgende:
* STING geeft Nouk een creativiteitszalfje
waar smeer je dat op?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef STING het volgende:
* STING geeft Nouk een creativiteitszalfje
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat ik de schurft heb aan het 'Ik moet een geniale TT' verzinnen?
Ja, gister al (een halve dag)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Lees het nu pas
Ik had m'n onbewuste breincorrectie erop toegepast
Ooh, maar je bent dus al weer aan het werk
Ik had niks anders verwacht bij een zoetekauw zoals jijquote:
Zie je wel. Ik vond je al een typisch zoet popcorn persoonquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, of ik het erop mag smeren![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen lieverds![]()
Het is vrijdag!!![]()
Kak, gister weer vergeten nieuwe dagcrème te kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uiteraard tis jouw zalfje
het officiele q-startschot van de vrijdagochtendrelquote:
Dat zeg ik, onbewuste breincorrectiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
@STING; Je onderbewust hoeft vaak alleen de eerste en laatste letter te lezen, dan lees je het woord al. Hoe de letters ertussen staan maakt vaak niet veel uit.
ik zit ook al n week zonderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak, gister weer vergeten nieuwe dagcrème te kopen
Ik zit allemaal van die proefjes uit te knijpenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit ook al n week zondervanmiddag ff regelen
Ik dacht dat het vrijdag tietendag was? Al vind ik rellen leuker dan tieten. Tieten zie ik elke dag.quote:
quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrijdag tietendag was? Al vind ik rellen leuker dan tieten. Tieten zie ik elke dag.
Eikel!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef DustPuppy het volgende:
Na aanleiding van het vorige topic heb ik het ideale onderwerp om over te rellen en veel emotionele betogen los te maken bij mensen.
Het onderwerp is: Babies zijn kut!
lucky basterdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met een tietenfoto van mrs stbabylon in de mail
He, jij zegt dat ik kut ben! En nu ook nog dat ik een klootzak ben!quote:
Breng het, kleine man!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, jij zegt dat ik kut ben! En nu ook nog dat ik een klootzak ben!
* stbabylon belt FOK!-knokploeg op
Lol, wut?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen lieverds![]()
Het is vrijdag!!![]()
Nee, van het gevecht natuurlijk! Wordt het heel bloederig?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lol, wut?
Van wat? De 'kleine man'?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef DustPuppy het volgende:
Na aanleiding van het vorige topic heb ik het ideale onderwerp om over te rellen en veel emotionele betogen los te maken bij mensen.
JOEBRAVOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef DustPuppy het volgende:
Gooien?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
true, vooral als je ze eruit moet gooien
Ik wilde woorden als persen vermijdenquote:
Jamaar gooien klinkt weer zo ordinair...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde woorden als persen vermijden
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, van het gevecht natuurlijk! Wordt het heel bloederig?!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jamaar gooien klinkt weer zo ordinair...
Omdat perfect saai is.. dohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, een pukkel! Waarom ben ik niet perfect?
Werpen hoor je ook vrij vaak.quote:
Hmm ja, zit ook weer wat in....quote:
Je lichaam is nog jong en het wil wat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
Die heeft toch ook iets voortgeplant?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:49 schreef STING het volgende:
[..]
Je lichaam is nog jong en het wil wat.
Sorry, that job was already takenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
Hmm... of werken... of ter wereld brengen? Bij werpen moet ik aan een nest puppies denken... wat wel weer heel cute is overigens en helemaal bij mijn stemming pastquote:
quote:
Uitdrukken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde woorden als persen vermijden
Ja, maar dat is allang geen baby meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft toch ook iets voortgeplant?
Het ging over babies toch, niet over pukkels?quote:
It comes bloody close.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
Uit de hemel laten vallenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm... of werken... of ter wereld brengen? Bij werpen moet ik aan een nest puppies denken... wat wel weer heel cute is overigens en helemaal bij mijn stemming pastpuppies
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wees blij!! Perfect = saai Dat wil jij niet zijn
Jij gaat ook werpenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef Tally het volgende:
INGDINGDINGDING!* Ik las iets over babies
Bij iedereen die je vandaag tegenkomt he... "HEUJ!! Moet je es hier kijken!!"quote:
Plukken uit de boerenkool?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Uit de hemel laten vallen
Laten bezorgen door de ooievaar
CLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
MissB had het over puistjes. Denk dat ze een beetje in de war is
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij iedereen die je vandaag tegenkomt he... "HEUJ!! Moet je es hier kijken!!"
Ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het ging over babies toch, niet over pukkels?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
Kan dat? Waarom draag ik het dan nog zelf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Uit de hemel laten vallen
Laten bezorgen door de ooievaar
He bahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik heb knoeperds gehad, die zie je nog
Scherp !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh.. komt daar de term minipuber vandaan.
Met zo'n marker een cirkel eromheen tekenenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou em ook gewoon accentueren ipv camoufleren
quote:
Met tippex een extra grote witte stip erop!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met zo'n marker een cirkel eromheen tekenen
Sorry ik kreeg op msn door dat ik moest stoppen want het was slecht voor mn tieten. Dan stop ik ook maarquote:
Ik hoorde net iets over een man met een zwaardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
O ja, heb vanmiddag om 3 uur een deadline, beginnen ze nu te mekkeren of ik al weet hoe laat ik hem kan inleveren (als in: ze willen hem nu eigenlijk al). Flikker op. En dan heb ik woensdagmiddag en gisterochtend gezegd dat ik gistermiddag om 2 uur weg zou gaan (dat werd half 4) en dan alsnog om half 7 nog een opdracht naar binnen trappen voor vanmorgen 9 uur.
WTF.
littekens van pukkelsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik heb knoeperds gehad, die zie je nog
In de nacht voordat dat geschied komt de babyfee je baby eruit halen, om vervolgens te transporteren naar de wolken. Daar kijken ze vervolgens of er voldoende ooievaars voorhanden zijn. Zo niet, gooien ze hem/haar naar beneden (met een parachute) en anders zetten ze hem/haar op ooievaar transport. True story.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan dat? Waarom draag ik het dan nog zelf?
Nou, nog maar een jaar of zo en dna ben ik verlept en dan mag jij.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met tippex een extra grote witte stip erop!
Slecht voor je tieten? Rimpels? Zure melk? Wat moet ik me erbij voorstellen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry ik kreeg op msn door dat ik moest stoppen want het was slecht voor mn tieten. Dan stop ik ook maar
Ja jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
In de nacht voordat dat geschied komt de babyfee je baby eruit halen, om vervolgens te transporteren naar de wolken. Daar kijken ze vervolgens of er voldoende ooievaars voorhanden zijn. Zo niet, gooien ze hem/haar naar beneden (met een parachute) en anders zetten ze hem/haar op ooievaar transport. True story.
Logisch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry ik kreeg op msn door dat ik moest stoppen want het was slecht voor mn tieten. Dan stop ik ook maar
Ik denk dat ik deze tactiek voortaan bij alle vrouwen toe ga passen. Concurrentie uitschakelen heet zulks geloof ikquote:
Oh dat is mooi. Heb je al een precieze datum dat ik je van je troon mag stoten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, nog maar een jaar of zo en dna ben ik verlept en dan mag jij.
Dat ligt erg aan het litteken...quote:
Begin nou niet over stoten tegen Ang3l...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is mooi. Heb je al een precieze datum dat ik je van je troon mag stoten?
Ja, ik snap het. Samenzwering enzo. Je wordt voorgelogenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja jaIk word voorbereid op andere dingen
Ja, maar niet die. En voor mijn echte littekens moet ik mn broek laten zakkenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze tactiek voortaan bij alle vrouwen toe ga passen. Concurrentie uitschakelen heet zulks geloof ik
Je kiest voor ons, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Het gaat te snel! Nu moet ik kiezen, werken of FOK!ken! Stomme Singles
Makkelijke keus!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Het gaat te snel! Nu moet ik kiezen, werken of FOK!ken! Stomme Singles
Samenzwering tussen de baby en het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Samenzwering enzo. Je wordt voorgelogen
Schopje BNW
Ik heb toen ik 6 was een keer een schaar in m'n wijsvinger gepoot. Dat is eigenlijk m'n enige echte littekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar niet die. En voor mijn echte littekens moet ik mn broek laten zakken
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juistem!! Ik switch snel naar outlook als er mensen langslopen
Jij bedoelt zeker: Lid teken. Whehehehehehehequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar niet die. En voor mijn echte littekens moet ik mn broek laten zakken
Ja, geen man die jou dan nog wil! HA!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, dan loop ik er een slechte dag ms wel bij als een paddenstoel
Die wil mij toch niet stoten, lijkt mij heel veiligquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Begin nou niet over stoten tegen Ang3l...
Ik naar Exact !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, geen man die jou dan nog wil! HA!
Oh.. ik bedoel.. Ja maar lief, jij kan dat gewoon hebben!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb jou door, jij.. jij... tipex trut
T mountainbike ongeluk heeft me buiten inwendig letsel ook 2 grote brandwonden opgeleverd rond mn linker heupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 6 was een keer een schaar in m'n wijsvinger gepoot. Dat is eigenlijk m'n enige echte litteken
Ha! Eindelijk begint de kunstmatige intelligentie te werken!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Daar gaat mijn geniale plan... Waarom ben je nou niet blond
Sssstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bedoelt zeker: Lid teken. Whehehehehehehe
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
WTF! Die opdrachtgever had gisteren dus laat iets naar binnen getrapt wat ik nooit zou kunnen halen, nu vraagt ze naar een andere opdracht en dan bedankt ze voor de bevestiging van die eerste en waar die blijft? LEZEN KUT
Klantenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
WTF! Die opdrachtgever had gisteren dus laat iets naar binnen getrapt wat ik nooit zou kunnen halen, nu vraagt ze naar een andere opdracht en dan bedankt ze voor de bevestiging van die eerste en waar die blijft? LEZEN KUT
Blij dat ik eigen baas ben, niemand die me controleertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet de eerste van deze ochtend denk ikquote:
Het valt de laatste tijd wel mee, maar er was een periode dat ik dagelijks opnieuw op moest starten omdat Exact weereens een runtime error had.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet de eerste van deze ochtend denk ik
Pikstraf wordt ook meegerekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Goh bij 4 op de 10 gevallen van huiselijk geweld is de man het slachtoffer... Fucking watjes zijn mannen toch tegenwoordig
Ja of de vrouwen worden steeds agressiever.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Goh bij 4 op de 10 gevallen van huiselijk geweld is de man het slachtoffer... Fucking watjes zijn mannen toch tegenwoordig
Dat is ook pure mishandelingquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja of de vrouwen worden steeds agressiever.
Moet je ff op m'n onderkant kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is mooi. Heb je al een precieze datum dat ik je van je troon mag stoten?
Mag ik wel aan je onderkantje zitten ja?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff op m'n onderkant kijken.
Daar zal de THT datum wel staan.
Je wilt mij slaanquote:
quote:
Ja maar dat had je verdiend! Ik weet even niet meer waarom, maar je had het verdiend!quote:
Ik heb een tijdje de boekhouding moeten mee helpen bij mijn vorige baas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd wel mee, maar er was een periode dat ik dagelijks opnieuw op moest starten omdat Exact weereens een runtime error had.
Een man die verkracht wordt door een vrouw is erger dan een vrouw die door een man wordt verkracht. De daad is even kut, maar de vrouw krijgt tenminste full-support van alles en iedereen, de man is dan een fucking watje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een man die verkracht wordt door een vrouw is erger dan een vrouw die door een man wordt verkracht. De daad is even kut, maar de vrouw krijgt tenminste full-support van alles en iedereen, de man is dan een fucking watje.
Echt serieus
Mannen kunnen door vrouwen worden verkracht, en dat is net zo klote als een vrouw die door een man wordt verkracht. En het kan elke man overkomen na voldoende manipulatie.
Jouw reactie
Easy boy, ik denk niet dat ze het hier over verkrachting heeft, maar over mishandeling, slaan enzo..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een man die verkracht wordt door een vrouw is erger dan een vrouw die door een man wordt verkracht. De daad is even kut, maar de vrouw krijgt tenminste full-support van alles en iedereen, de man is dan een fucking watje.
Echt serieus
Mannen kunnen door vrouwen worden verkracht, en dat is net zo klote als een vrouw die door een man wordt verkracht. En het kan elke man overkomen na voldoende manipulatie.
Jouw reactie
Ik ben altijd heel liefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat had je verdiend! Ik weet even niet meer waarom, maar je had het verdiend!
Blijkbaar niet, want het was nodig!quote:
Gelukkig niet. Ik ben gelukkig nog nooit mishandelt of verkracht door een vrouw (vrouwen). Maar ik ken wel een man die dat heeft meegemaakt, en ik heb er me in verdiept na er meerdere artikelen over gelezen te hebben.quote:
Jou heb ik nooit gemeetquote:
Nou en? Mishandeling is niet erg of zo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Easy boy, ik denk niet dat ze het hier over verkrachting heeft, maar over mishandeling, slaan enzo..
Lieverd, ik was niet serieus!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik ben gelukkig nog nooit mishandelt of verkracht door een vrouw (vrouwen). Maar ik ken wel een man die dat heeft meegemaakt, en ik heb er me in verdiept na er meerdere artikelen over gelezen te hebben.
Dan had je t wel onthoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het was nodig!
Als je'm kan vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik wel aan je onderkantje zitten ja?
Natuurlijk wel, maar jij weet ook prima dat ze het niet bedoelde zoals jij het opvatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, ik was niet serieus!
quote:
ooh wacht ja, 5minquote:
Sinds je aan dit onderwerp komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
En sinds wanneer neemt babsje mij zo serieus?
Je wilde babs quoten neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar jij weet ook prima dat ze het niet bedoelde zoals jij het opvat
Oh ik poogde hier dus babs te quotenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar jij weet ook prima dat ze het niet bedoelde zoals jij het opvat
Ik blijf er al afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds je aan dit onderwerp komt.
Dat kan. Maar dan nog is het niet grappig. Of zal ik ook fijn grappen maken over dat verkrachte vrouwen het wel verdient zullen hebben door het korte rokje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, ik was niet serieus!
Ik vraga me altijd af hoe dat er fysiek uitziet... en man die door een vrouw wordt verkracht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt serieus
Jouw reactie
Dan zou ik iig niet meteen in de stress schieten hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan nog is het niet grappig. Of zal ik ook fijn grappen maken over dat verkrachte vrouwen het wel verdient zullen hebben door het korte rokje?
Ook in dat geval weten we dat je dat niet serieus denktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan nog is het niet grappig. Of zal ik ook fijn grappen maken over dat verkrachte vrouwen het wel verdient zullen hebben door het korte rokje?
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ook in dat geval weten we dat je dat niet serieus denkt
Dat is dus het probleem. Hard worden kan altijd (weet je nog, die keer dat je voor de klas iets moest voorlezen...). En dan zeggen mensen al rap: maar je werd hard, dus je vond het zelf leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraga me altijd af hoe dat er fysiek uitziet... en man die door een vrouw wordt verkracht.
Ik bedoel.... hij wordt toch niet hard in die situatie? Staat ze dat met een voorbinddildo te dreigen?
Volgens mij gaat ie ongewild dan toch omhoog hoor... Van wat ik ervan mee heb gekregen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraga me altijd af hoe dat er fysiek uitziet... en man die door een vrouw wordt verkracht.
Ik bedoel.... hij wordt toch niet hard in die situatie? Staat ze dat met een voorbinddildo te dreigen?
Ach, alles is beter dan SAP, imo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje de boekhouding moeten mee helpen bij mijn vorige baas.
Ik vond Exact vreselijk.
Ja, dat weet ik wel. Reageer ook te heftig. Maar juist doordat er altijd zulke grappen over worden gemaakt, wordt het nooit serieus genomen. En dat is vrij klote voor de slachtoffers. Het grootste gedeelte durft er niet eens voor uit te komen dat ze mishandelt/verkracht worden/zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
troetelbeertjes STRAAALquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:16 schreef Royco1 het volgende:
Kom op jongens, lighten up.
Het is bijna weekend voor de meeste en het is kutweer.
Dus laten we het hier vooral zonnig houden
Ik ken mensen die er serieus blij mee zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan SAP, imo.
5amquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gehad, maar denk eigenlijk wel dat hij gewoon hard word.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee die keer voor de klas kan ik me niet herinneren neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Hard worden kan altijd (weet je nog, die keer dat je voor de klas iets moest voorlezen...). En dan zeggen mensen al rap: maar je werd hard, dus je vond het zelf leuk.
Zwarte humor is ook humor... Ik denk niet dat de mensen die hier op dit moment zijn het af zullen doen als onzin/onbelangrijk of wat dan ook door foute grappen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Reageer ook te heftig. Maar juist doordat er altijd zulke grappen over worden gemaakt, wordt het nooit serieus genomen. En dat is vrij klote voor de slachtoffers. Het grootste gedeelte durft er niet eens voor uit te komen dat ze mishandelt/verkracht worden/zijn.
Jij hebt nooit een stijve gehad in een situatie dat je die liever niet had?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee die keer voor de klas kan ik me niet herinneren nee
Je wil toch niet beweren dat ik een harde kan krijgen van een vrouw he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie ongewild dan toch omhoog hoor... Van wat ik ervan mee heb gekregen...
Haalt me gewoon het bloed onder de nagels vandaan. En nogmaals: ja ik reageer te heftigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zwarte humor is ook humor... Ik denk niet dat de mensen die hier op dit moment zijn het af zullen doen als onzin/onbelangrijk of wat dan ook door foute grappen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
5am
Friday morning
Thursday night
Far from sleep
I'm still up and driving
Can't go home
obviously
So I'll just change direction
Cause they'll soon konw where I live
And I wanna live
Got a full tank and some chips
It was me and a gun
And a man on my back
And I sang "holy holy" as he buttoned down his pants
You can laugh
It's kind of funny things you think
at times like these
Like I haven't seen Barbados
So I must get out of this
Yes I wore a slinky red thing
Does that mean I should spread
For you, your friends your father, Mr. Ed
Me and a gun
and a man
On my back
But I haven't seen Barbados
And I know what this means
Me and Jesus a few years back
Used to hang and he said
"It's your choice babe just remember
I don't think you'll be back in 3 days time
So you choose well"
Tell me what's right
Is it my right to be on my stomach
of Fred's Seville
Me and a gun
and a man
On my back
And do you know Carolina
Where the biscuits are soft and sweet
These things go through you head
When there's a man on your back
And you're pushed flat on your stomach
It's not a classic cadillac
Me and a gun
and a man
On my back
Alsof je het erg zou moeten vinden, als iemand je serieus neemtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
En sinds wanneer neemt babsje mij zo serieus?
Nog nooit mee gewerkt zo ver ik weetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan SAP, imo.
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat ik een harde kan krijgen van een vrouw he?
En dat ze dan. En dat ik dan. In. EN dat zij dan. Maar!
Wel als ik het doequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof je het erg zou moeten vinden, als iemand je serieus neemt![]()
HE HE HE HE UITPROBEREN??!?!?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat ik een harde kan krijgen van een vrouw he?
En dat ze dan. En dat ik dan. In. EN dat zij dan. Maar!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haalt me gewoon het bloed onder de nagels vandaan. En nogmaals: ja ik reageer te heftig
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een stijve gehad in een situatie dat je die liever niet had?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof je het erg zou moeten vinden, als iemand je serieus neemt![]()
Vond hem wel toepasselijk ineensquote:
Where?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet het er nog eens inwrijven he
quote:
Nou, dan kan het ook gebeuren tijdens verkrachting. Zelfs als je homo bent en het is een vrouw die het doetquote:
quote:
quote:
Over bloed en nagels.. ik heb vanavond een date met een gast die me werkelijk het bloed onder de nagels vandaan weet te halen.. en dat via msn!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haalt me gewoon het bloed onder de nagels vandaan. En nogmaals: ja ik reageer te heftig
quote:
Er zijn niet heel veel mensen die anderen in het openbaar gaan verkrachten, zeker niet in een volle kroeg en al helemaal niet onder diegene die hier postenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Over bloed en nagels.. ik heb vanavond een date met een gast die me werkelijk het bloed onder de nagels vandaan weet te halen.. en dat via msn!!Als dat geen woeste aantrekkingskracht wordt, weet ik het ook niet meer
![]()
Dus eigenlijk zeg ik hier dat je Missb gewoon graag wilt doen.
Niet heel veel... Maar STIEKEM!! Ondertussen!! Enzo...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel mensen die anderen in het openbaar gaan verkrachten, zeker niet in een volle kroeg en al helemaal niet onder diegene die hier posten
quote:
Ehrm... dat is algemeen bekend hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Over bloed en nagels.. ik heb vanavond een date met een gast die me werkelijk het bloed onder de nagels vandaan weet te halen.. en dat via msn!!Als dat geen woeste aantrekkingskracht wordt, weet ik het ook niet meer
![]()
Dus eigenlijk zeg ik hier dat je Missb gewoon graag wilt doen.
Ja dus? Ik maak graag nutteloze opmerkingenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehrm... dat is algemeen bekend hoor
Ik vind "in een zwembad" of "voor de klas" ff iets heel anders als vechtend en trappend en proberen-weg-te-komend. Ik geloof niet dat die van mij nog lang hard blijft tijdens een gevecht. Ik bedoel, je vecht toch tegen een verkrachting? Tenzij je helemaal vastgebonden zit of zo. Het lijkt me iig een stuk moeilijker een man te verkrachten (als vrouw) dan andersom.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan kan het ook gebeuren tijdens verkrachting. Zelfs als je homo bent en het is een vrouw die het doet
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind "in een zwembad" of "voor de klas" ff iets heel anders als vechtend en trappend en proberen-weg-te-komend. Ik geloof niet dat die van mij nog lang hard blijft tijdens een gevecht. Ik bedoel, je vecht toch tegen een verkrachting? Tenzij je helemaal vastgebonden zit of zo. Het lijkt me iig een stuk moeilijker een man te verkrachten (als vrouw) dan andersom.
Ik zeg altijd maar zo: Is de verkrachter te sterk? Ga liggen en geniet van z'n werk.
Ja alsof dat gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Is de verkrachter te sterk? Ga liggen en geniet van z'n werk.
Nee, ook tijdens een verkrachting kan een man hard worden en een vrouw nat. En dat is zeer naar. Want je gaat zwaar aan jezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind "in een zwembad" of "voor de klas" ff iets heel anders als vechtend en trappend en proberen-weg-te-komend. Ik geloof niet dat die van mij nog lang hard blijft tijdens een gevecht. Ik bedoel, je vecht toch tegen een verkrachting? Tenzij je helemaal vastgebonden zit of zo. Het lijkt me iig een stuk moeilijker een man te verkrachten (als vrouw) dan andersom.
Jij stokert!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik heb weer een baardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dus? Ik maak graag nutteloze opmerkingen
Volgens mij is het alleen zo dat een vrouw nat wordt, om te voorkomen dat de vagina beschadigd wordt. Toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ook tijdens een verkrachting kan een man hard worden en een vrouw nat. En dat is zeer naar. Want je gaat zwaar aan jezelf twijfelen.
Geilquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik heb weer een baard*rugged*
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehrm... dat is algemeen bekend hoor
Ja dat heb ik wel altijd. Dan denk ik`"Ohjee" en dan zet ik gewoon even de vaginale kraan open. Net zo makkelijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen zo dat een vrouw nat wordt, om te voorkomen dat de vagina beschadigd wordt. Toch?
Volgens mij was er een keer een rechtszaak over verkrachting waarbij het meisje was klaargekomen en men het dus niet als verkrachting wilde bestempelen omdat ze het dus wel fijn vond, maar later werd het toch bestempeld als verkrachting.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ook tijdens een verkrachting kan een man hard worden en een vrouw nat. En dat is zeer naar. Want je gaat zwaar aan jezelf twijfelen.
Dat kun jij uit die typische vrouwenpost (Wat een kutdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
Ben je nu voor niks naar je werk gegaan Yuki?
Ze had al eerder gezegd dat ze naar huis moest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kun jij uit die typische vrouwenpost (Wat een kutdag) destileren? Echt knap
Verkrachting gaat ook niet om seks, het gaat om macht. Verkrachtingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was er een keer een rechtszaak over verkrachting waarbij het meisje was klaargekomen en men het dus niet als verkrachting wilde bestempelen omdat ze het dus wel fijn vond, maar later werd het toch bestempeld als verkrachting.
Cortex vs oerbrein... verstand vs fysieke, onwillekeurige reactie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was er een keer een rechtszaak over verkrachting waarbij het meisje was klaargekomen en men het dus niet als verkrachting wilde bestempelen omdat ze het dus wel fijn vond, maar later werd het toch bestempeld als verkrachting.
Goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel altijd. Dan denk ik`"Ohjee" en dan zet ik gewoon even de vaginale kraan open. Net zo makkelijk!
Ah rightquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had al eerder gezegd dat ze naar huis moest.
Wel als ze ook haar eerder posts gelezen heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik had half iets gelezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Macht en genen verspreiden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkrachting gaat ook niet om seks, het gaat om macht. Verkrachting
Ik ga straks idd maar een beetje ruimen ofzo. En heb m'n pa al gevraagd of ie nog een klein klusje voor me heeft, zodat ik niet achterblijf met maar 9 gewerkte uren deze weekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
I can imagine. Klinkt misschien stom, maar misschien kun je het een beetje opvangen door iets anders nuttigs te doen, opruimen, enz.
Jup. Ik dacht: vervangend werk vragen! Goodwill tonen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
Ben je nu voor niks naar je werk gegaan Yuki?
Je hebt iig laten zien te willen werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga straks idd maar een beetje ruimen ofzo. En heb m'n pa al gevraagd of ie nog een klein klusje voor me heeft, zodat ik niet achterblijf met maar 9 gewerkte uren deze week
[..]
Jup. Ik dacht: vervangend werk vragen! Goodwill tonen!
Moet ik ziek naar huis![]()
Ik heb al een hele hoop nuttige dingen gedaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Het is alweer half 11 en ik werkelijk nog helemaal NIKS nuttigs gedaan op mn werk en ik schaam mij er niet voor!!
WANT!! Het is vrijdag!!
Nou.. het is wel lady gaga he...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zal klagen.
Ben je morgen wel weer beter?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga straks idd maar een beetje ruimen ofzo. En heb m'n pa al gevraagd of ie nog een klein klusje voor me heeft, zodat ik niet achterblijf met maar 9 gewerkte uren deze week
[..]
Tssskquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al een hele hoop nuttige dingen gedaan.
Alleen niet voor het werk
Ik voel me nu niet ziek. Ik kan alleen niet praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je morgen wel weer beter?
Wordt vast wel gewaardeerd. I know I wouldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
Handig in een callcenterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel me nu niet ziek. Ik kan alleen niet praten.
Een beetje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zal klagen.
Maandag is mijn vrije dagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
TssskNuttig is zooo ontzettend maandag!
Da's echt ideaal voor veel mannen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel me nu niet ziek. Ik kan alleen niet praten.
Mijn teamleidster keek ook heel blij dat ik er was. En toen ze m'n stem hoorde wat minderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt vast wel gewaardeerd. I know I would
Wel hequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's echt ideaal voor veel mannen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's echt ideaal voor veel mannen.
Wanneer kom je hier plaatjes draaien van 'r?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een zak over 't hoofd heeft ze verder wel een goed lijf.
Lady Gag-a?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah, ik vind haar wel erg mager. Beetje body mag wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen en kinderen moeten idd echt een mute-knop hebben
Niets verkeerds aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin je nu weer? Laat mij nou gewoon lawaai maken!
Hier heb je er één.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier plaatjes draaien van 'r?
Moet morgen ook nog werkenquote:
Wel als ik babs moet gelovenquote:
quote:
Omdat weekend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:35 schreef Yuki het volgende:
Maar WT, waarom moet ik morgen beter zijn?
Die zeurde er van de week ook al overquote:
Oh. Ja, ik denk dat ik mijn weekend ook grotendeels in bed ga slijtenquote:
Koel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb je er één.
[ afbeelding ]
Er was een kinderfeestje in de kamer ernaastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zeurde er van de week ook al over
Dat kan heel leuk zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik denk dat ik mijn weekend ook grotendeels in bed ga slijten
Niet! Familiefeestje! Heel anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Er was een kinderfeestje in de kamer ernaast
Da's echt zonde. Alhoewel ik nu ook al mijn tijd in bed slijt maar dat heeft andere redenen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik denk dat ik mijn weekend ook grotendeels in bed ga slijten
Ach gosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:39 schreef Nouk84 het volgende:
Vanmiddag kat van mijn ouders laten inslapen. FijnArme mama...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:39 schreef Nouk84 het volgende:
Vanmiddag kat van mijn ouders laten inslapen. FijnArme mama...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |