quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
5am
Friday morning
Thursday night
Far from sleep
I'm still up and driving
Can't go home
obviously
So I'll just change direction
Cause they'll soon konw where I live
And I wanna live
Got a full tank and some chips
It was me and a gun
And a man on my back
And I sang "holy holy" as he buttoned down his pants
You can laugh
It's kind of funny things you think
at times like these
Like I haven't seen Barbados
So I must get out of this
Yes I wore a slinky red thing
Does that mean I should spread
For you, your friends your father, Mr. Ed
Me and a gun
and a man
On my back
But I haven't seen Barbados
And I know what this means
Me and Jesus a few years back
Used to hang and he said
"It's your choice babe just remember
I don't think you'll be back in 3 days time
So you choose well"
Tell me what's right
Is it my right to be on my stomach
of Fred's Seville
Me and a gun
and a man
On my back
And do you know Carolina
Where the biscuits are soft and sweet
These things go through you head
When there's a man on your back
And you're pushed flat on your stomach
It's not a classic cadillac
Me and a gun
and a man
On my back
Alsof je het erg zou moeten vinden, als iemand je serieus neemtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
En sinds wanneer neemt babsje mij zo serieus?
Nog nooit mee gewerkt zo ver ik weetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan SAP, imo.
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat ik een harde kan krijgen van een vrouw he?
En dat ze dan. En dat ik dan. In. EN dat zij dan. Maar!
Wel als ik het doequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof je het erg zou moeten vinden, als iemand je serieus neemt![]()
HE HE HE HE UITPROBEREN??!?!?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat ik een harde kan krijgen van een vrouw he?
En dat ze dan. En dat ik dan. In. EN dat zij dan. Maar!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haalt me gewoon het bloed onder de nagels vandaan. En nogmaals: ja ik reageer te heftig
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een stijve gehad in een situatie dat je die liever niet had?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof je het erg zou moeten vinden, als iemand je serieus neemt![]()
Vond hem wel toepasselijk ineensquote:
Where?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet het er nog eens inwrijven he
quote:
Nou, dan kan het ook gebeuren tijdens verkrachting. Zelfs als je homo bent en het is een vrouw die het doetquote:
quote:
quote:
Over bloed en nagels.. ik heb vanavond een date met een gast die me werkelijk het bloed onder de nagels vandaan weet te halen.. en dat via msn!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haalt me gewoon het bloed onder de nagels vandaan. En nogmaals: ja ik reageer te heftig
quote:
Er zijn niet heel veel mensen die anderen in het openbaar gaan verkrachten, zeker niet in een volle kroeg en al helemaal niet onder diegene die hier postenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Over bloed en nagels.. ik heb vanavond een date met een gast die me werkelijk het bloed onder de nagels vandaan weet te halen.. en dat via msn!!Als dat geen woeste aantrekkingskracht wordt, weet ik het ook niet meer
![]()
Dus eigenlijk zeg ik hier dat je Missb gewoon graag wilt doen.
Niet heel veel... Maar STIEKEM!! Ondertussen!! Enzo...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel mensen die anderen in het openbaar gaan verkrachten, zeker niet in een volle kroeg en al helemaal niet onder diegene die hier posten
quote:
Ehrm... dat is algemeen bekend hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Over bloed en nagels.. ik heb vanavond een date met een gast die me werkelijk het bloed onder de nagels vandaan weet te halen.. en dat via msn!!Als dat geen woeste aantrekkingskracht wordt, weet ik het ook niet meer
![]()
Dus eigenlijk zeg ik hier dat je Missb gewoon graag wilt doen.
Ja dus? Ik maak graag nutteloze opmerkingenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehrm... dat is algemeen bekend hoor
Ik vind "in een zwembad" of "voor de klas" ff iets heel anders als vechtend en trappend en proberen-weg-te-komend. Ik geloof niet dat die van mij nog lang hard blijft tijdens een gevecht. Ik bedoel, je vecht toch tegen een verkrachting? Tenzij je helemaal vastgebonden zit of zo. Het lijkt me iig een stuk moeilijker een man te verkrachten (als vrouw) dan andersom.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan kan het ook gebeuren tijdens verkrachting. Zelfs als je homo bent en het is een vrouw die het doet
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind "in een zwembad" of "voor de klas" ff iets heel anders als vechtend en trappend en proberen-weg-te-komend. Ik geloof niet dat die van mij nog lang hard blijft tijdens een gevecht. Ik bedoel, je vecht toch tegen een verkrachting? Tenzij je helemaal vastgebonden zit of zo. Het lijkt me iig een stuk moeilijker een man te verkrachten (als vrouw) dan andersom.
Ik zeg altijd maar zo: Is de verkrachter te sterk? Ga liggen en geniet van z'n werk.
Ja alsof dat gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Is de verkrachter te sterk? Ga liggen en geniet van z'n werk.
Nee, ook tijdens een verkrachting kan een man hard worden en een vrouw nat. En dat is zeer naar. Want je gaat zwaar aan jezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind "in een zwembad" of "voor de klas" ff iets heel anders als vechtend en trappend en proberen-weg-te-komend. Ik geloof niet dat die van mij nog lang hard blijft tijdens een gevecht. Ik bedoel, je vecht toch tegen een verkrachting? Tenzij je helemaal vastgebonden zit of zo. Het lijkt me iig een stuk moeilijker een man te verkrachten (als vrouw) dan andersom.
Jij stokert!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik heb weer een baardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dus? Ik maak graag nutteloze opmerkingen
Volgens mij is het alleen zo dat een vrouw nat wordt, om te voorkomen dat de vagina beschadigd wordt. Toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ook tijdens een verkrachting kan een man hard worden en een vrouw nat. En dat is zeer naar. Want je gaat zwaar aan jezelf twijfelen.
Geilquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik heb weer een baard*rugged*
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehrm... dat is algemeen bekend hoor
Ja dat heb ik wel altijd. Dan denk ik`"Ohjee" en dan zet ik gewoon even de vaginale kraan open. Net zo makkelijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen zo dat een vrouw nat wordt, om te voorkomen dat de vagina beschadigd wordt. Toch?
Volgens mij was er een keer een rechtszaak over verkrachting waarbij het meisje was klaargekomen en men het dus niet als verkrachting wilde bestempelen omdat ze het dus wel fijn vond, maar later werd het toch bestempeld als verkrachting.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ook tijdens een verkrachting kan een man hard worden en een vrouw nat. En dat is zeer naar. Want je gaat zwaar aan jezelf twijfelen.
Dat kun jij uit die typische vrouwenpost (Wat een kutdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
Ben je nu voor niks naar je werk gegaan Yuki?
Ze had al eerder gezegd dat ze naar huis moest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kun jij uit die typische vrouwenpost (Wat een kutdag) destileren? Echt knap
Verkrachting gaat ook niet om seks, het gaat om macht. Verkrachtingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was er een keer een rechtszaak over verkrachting waarbij het meisje was klaargekomen en men het dus niet als verkrachting wilde bestempelen omdat ze het dus wel fijn vond, maar later werd het toch bestempeld als verkrachting.
Cortex vs oerbrein... verstand vs fysieke, onwillekeurige reactie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was er een keer een rechtszaak over verkrachting waarbij het meisje was klaargekomen en men het dus niet als verkrachting wilde bestempelen omdat ze het dus wel fijn vond, maar later werd het toch bestempeld als verkrachting.
Goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel altijd. Dan denk ik`"Ohjee" en dan zet ik gewoon even de vaginale kraan open. Net zo makkelijk!
Ah rightquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had al eerder gezegd dat ze naar huis moest.
Wel als ze ook haar eerder posts gelezen heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik had half iets gelezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Macht en genen verspreiden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkrachting gaat ook niet om seks, het gaat om macht. Verkrachting
Ik ga straks idd maar een beetje ruimen ofzo. En heb m'n pa al gevraagd of ie nog een klein klusje voor me heeft, zodat ik niet achterblijf met maar 9 gewerkte uren deze weekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
I can imagine. Klinkt misschien stom, maar misschien kun je het een beetje opvangen door iets anders nuttigs te doen, opruimen, enz.
Jup. Ik dacht: vervangend werk vragen! Goodwill tonen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
Ben je nu voor niks naar je werk gegaan Yuki?
Je hebt iig laten zien te willen werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga straks idd maar een beetje ruimen ofzo. En heb m'n pa al gevraagd of ie nog een klein klusje voor me heeft, zodat ik niet achterblijf met maar 9 gewerkte uren deze week
[..]
Jup. Ik dacht: vervangend werk vragen! Goodwill tonen!
Moet ik ziek naar huis![]()
Ik heb al een hele hoop nuttige dingen gedaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Het is alweer half 11 en ik werkelijk nog helemaal NIKS nuttigs gedaan op mn werk en ik schaam mij er niet voor!!
WANT!! Het is vrijdag!!
Nou.. het is wel lady gaga he...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zal klagen.
Ben je morgen wel weer beter?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga straks idd maar een beetje ruimen ofzo. En heb m'n pa al gevraagd of ie nog een klein klusje voor me heeft, zodat ik niet achterblijf met maar 9 gewerkte uren deze week
[..]
Tssskquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al een hele hoop nuttige dingen gedaan.
Alleen niet voor het werk
Ik voel me nu niet ziek. Ik kan alleen niet praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je morgen wel weer beter?
Wordt vast wel gewaardeerd. I know I wouldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
Handig in een callcenterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel me nu niet ziek. Ik kan alleen niet praten.
Een beetje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zal klagen.
Maandag is mijn vrije dagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
TssskNuttig is zooo ontzettend maandag!
Da's echt ideaal voor veel mannen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel me nu niet ziek. Ik kan alleen niet praten.
Mijn teamleidster keek ook heel blij dat ik er was. En toen ze m'n stem hoorde wat minderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt vast wel gewaardeerd. I know I would
Wel hequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's echt ideaal voor veel mannen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's echt ideaal voor veel mannen.
Wanneer kom je hier plaatjes draaien van 'r?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een zak over 't hoofd heeft ze verder wel een goed lijf.
Lady Gag-a?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah, ik vind haar wel erg mager. Beetje body mag wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen en kinderen moeten idd echt een mute-knop hebben
Niets verkeerds aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin je nu weer? Laat mij nou gewoon lawaai maken!
Hier heb je er één.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier plaatjes draaien van 'r?
Moet morgen ook nog werkenquote:
Wel als ik babs moet gelovenquote:
quote:
Omdat weekend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:35 schreef Yuki het volgende:
Maar WT, waarom moet ik morgen beter zijn?
Die zeurde er van de week ook al overquote:
Oh. Ja, ik denk dat ik mijn weekend ook grotendeels in bed ga slijtenquote:
Koel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb je er één.
[ afbeelding ]
Er was een kinderfeestje in de kamer ernaastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zeurde er van de week ook al over
Dat kan heel leuk zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik denk dat ik mijn weekend ook grotendeels in bed ga slijten
Niet! Familiefeestje! Heel anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Er was een kinderfeestje in de kamer ernaast
Da's echt zonde. Alhoewel ik nu ook al mijn tijd in bed slijt maar dat heeft andere redenen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik denk dat ik mijn weekend ook grotendeels in bed ga slijten
Ach gosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:39 schreef Nouk84 het volgende:
Vanmiddag kat van mijn ouders laten inslapen. FijnArme mama...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:39 schreef Nouk84 het volgende:
Vanmiddag kat van mijn ouders laten inslapen. FijnArme mama...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |