Dat is ook pure mishandelingquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja of de vrouwen worden steeds agressiever.
Moet je ff op m'n onderkant kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is mooi. Heb je al een precieze datum dat ik je van je troon mag stoten?
Mag ik wel aan je onderkantje zitten ja?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff op m'n onderkant kijken.
Daar zal de THT datum wel staan.
Je wilt mij slaanquote:
quote:
Ja maar dat had je verdiend! Ik weet even niet meer waarom, maar je had het verdiend!quote:
Ik heb een tijdje de boekhouding moeten mee helpen bij mijn vorige baas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd wel mee, maar er was een periode dat ik dagelijks opnieuw op moest starten omdat Exact weereens een runtime error had.
Een man die verkracht wordt door een vrouw is erger dan een vrouw die door een man wordt verkracht. De daad is even kut, maar de vrouw krijgt tenminste full-support van alles en iedereen, de man is dan een fucking watje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Goh bij 4 op de 10 gevallen van huiselijk geweld is de man het slachtoffer... Fucking watjes zijn mannen toch tegenwoordig
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een man die verkracht wordt door een vrouw is erger dan een vrouw die door een man wordt verkracht. De daad is even kut, maar de vrouw krijgt tenminste full-support van alles en iedereen, de man is dan een fucking watje.
Echt serieus
Mannen kunnen door vrouwen worden verkracht, en dat is net zo klote als een vrouw die door een man wordt verkracht. En het kan elke man overkomen na voldoende manipulatie.
Jouw reactie
Easy boy, ik denk niet dat ze het hier over verkrachting heeft, maar over mishandeling, slaan enzo..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een man die verkracht wordt door een vrouw is erger dan een vrouw die door een man wordt verkracht. De daad is even kut, maar de vrouw krijgt tenminste full-support van alles en iedereen, de man is dan een fucking watje.
Echt serieus
Mannen kunnen door vrouwen worden verkracht, en dat is net zo klote als een vrouw die door een man wordt verkracht. En het kan elke man overkomen na voldoende manipulatie.
Jouw reactie
Ik ben altijd heel liefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat had je verdiend! Ik weet even niet meer waarom, maar je had het verdiend!
Blijkbaar niet, want het was nodig!quote:
Gelukkig niet. Ik ben gelukkig nog nooit mishandelt of verkracht door een vrouw (vrouwen). Maar ik ken wel een man die dat heeft meegemaakt, en ik heb er me in verdiept na er meerdere artikelen over gelezen te hebben.quote:
Jou heb ik nooit gemeetquote:
Nou en? Mishandeling is niet erg of zo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Easy boy, ik denk niet dat ze het hier over verkrachting heeft, maar over mishandeling, slaan enzo..
Lieverd, ik was niet serieus!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik ben gelukkig nog nooit mishandelt of verkracht door een vrouw (vrouwen). Maar ik ken wel een man die dat heeft meegemaakt, en ik heb er me in verdiept na er meerdere artikelen over gelezen te hebben.
Dan had je t wel onthoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het was nodig!
Als je'm kan vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik wel aan je onderkantje zitten ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |