Ik dacht dat het vrijdag tietendag was? Al vind ik rellen leuker dan tieten. Tieten zie ik elke dag.quote:
quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrijdag tietendag was? Al vind ik rellen leuker dan tieten. Tieten zie ik elke dag.
Eikel!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef DustPuppy het volgende:
Na aanleiding van het vorige topic heb ik het ideale onderwerp om over te rellen en veel emotionele betogen los te maken bij mensen.
Het onderwerp is: Babies zijn kut!
lucky basterdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met een tietenfoto van mrs stbabylon in de mail
He, jij zegt dat ik kut ben! En nu ook nog dat ik een klootzak ben!quote:
Breng het, kleine man!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, jij zegt dat ik kut ben! En nu ook nog dat ik een klootzak ben!
* stbabylon belt FOK!-knokploeg op
Lol, wut?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen lieverds![]()
Het is vrijdag!!![]()
Nee, van het gevecht natuurlijk! Wordt het heel bloederig?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lol, wut?
Van wat? De 'kleine man'?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef DustPuppy het volgende:
Na aanleiding van het vorige topic heb ik het ideale onderwerp om over te rellen en veel emotionele betogen los te maken bij mensen.
JOEBRAVOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef DustPuppy het volgende:
Gooien?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
true, vooral als je ze eruit moet gooien
Ik wilde woorden als persen vermijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |