Klote streamquote:
Die heb ik niet, naja op mijn wekker, maar die stoortquote:
Trustequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:27 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga ook plat
Morgen weer verder met paper
Trusten en succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:27 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga ook plat
Ben blij dat ik me alleen maar ff hoef te focussen op m'n toetsen en dat ik de rest heb ingeleverd...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:27 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga ook plat
Mja, kans dat je dan in de ziektewet komt. Vandaar dat beterzijngelul. Maar je bent nog niet beter dus?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:30 schreef DaMook het volgende:
Volgens de arbo had ik al weer beter moeten zijn trouwens (nu ik dit hoor)(die belde vanmiddag). Ik weet toch zelf wel of ik beter ben of nog niet
.
Mjah het is al stukken beter dan gisteren. Morgen heb ik nachtdienst, durf nog niet te zeggen of ik dan alweer ga of overmorgen. Daarna iig 4 dagen weekend, dus die 1 a 2 nachtjes zou moeten lukken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, kans dat je dan in de ziektewet komt. Vandaar dat beterzijngelul. Maar je bent nog niet beter dus?
Tsja wat moet ik zeggenquote:
Wat dan ?quote:
quote:
Zeg dat wel!quote:
Trustequote:
Trustequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blijven Mook en ik alleen over in dit donkere steegje?
quote:
quote:
trustenquote:
quote:
quote:
quote:
Oeh dat wordt een latertje danquote:
meestal ben ik nu al op het depot wordt dus nu 04:00 en dan nog bezorgenquote:
Wordt dus zo'n 2 uur later dan normaal ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
meestal ben ik nu al op het depot wordt dus nu 04:00 en dan nog bezorgen
1,5 maar dan nog. Ik ben benieuwd wat de chauffeur te melden heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wordt dus zo'n 2 uur later dan normaal ?.
Je hebt iig een leuke avond gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
1,5 maar dan nog. Ik ben benieuwd wat de chauffeur te melden heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |