Ja, als je de benzine zelf moet betalen begrijp ik hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die wielen heb ik ook niet genomen. Gewoon lichtmetalen velgen. wel DrivE sport en black sapphire met leren bekleding. wel lekker auto'tje hoorRijd 1 op 21
Rij diesel en die hoef ik niet zelf te betalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, als je de benzine zelf moet betalen begrijp ik het
Verder prima auto hoor! Zou zomaar m'n eerste kunnen worden zodra ik het nodig heb.
Aha, in zo'n geval rij ik geen 1 op 21quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Rij diesel en die hoef ik niet zelf te betalen
Nee die V60 vind ik niet mooi die V50 ook niet dat is gewoon een opel astra station. Mijn favoriet is de v70quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat Tem de V50 bedoelt. Toen leek het alsof vlak na de C-stijl de ontwerper een hartstilstand had gekregen.
Niet vloekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee die V60 vind ik niet mooi die V50 ook niet dat is gewoon een opel astra station. Mijn favoriet is de v70
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
Ik vind het ook wel knap dat je 1 op 21 haalt. Dat is dan zeker niet het gemiddelde? Mijn jag rijdt 1 op 6 ongeveer (sorry tom).
Daar is je boekhouder vast niet blij mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
Ik vind het ook wel knap dat je 1 op 21 haalt. Dat is dan zeker niet het gemiddelde? Mijn jag rijdt 1 op 6 ongeveer (sorry tom).
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:30 schreef Cerbie het volgende:
http://www.buienradar.nl/
[ afbeelding ]
Ik rij veel langere afstanden. Maar ik was zelf ook verrast hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
Bij ons gaat het per 5. Een vak zelfs 15 punten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef Zolcon het volgende:
Zo, heb al 18 studiepunten gehaald
7,5 / 7,1 /7,7
best nette cijfers al zeg ik het zelf
Vraag het dannyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:37 schreef TomLievense het volgende:
Waarom staat de [youtube][/youtube]-knop nog? Je kunt ook gewoon de link in het vak pleuren, want dat lukt ook.
Ik heb een idee waar je op doeltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet zo vaak op Geenstijl kom.
Ik kom er nooitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet zo vaak op Geenstijl kom.
www.geenstijl.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. En heb nu achter de schermen een discussie waarom ik nooit op de FP kom
.
Tijdje geleden al gestopte met het lezen van GS. Die onzin is 99% vand e tijd het lezen niet waardquote:
De kut kalender?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |