Waarom gebruik je zoveel vet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Riann het volgende:
En ik bak het vlees wel in nogal wat vet je moet er daarna bouillon bij doen nou dan heb je net soep en soep gooi je niet over je gekookte aardappels tenminste ik niet
Slaap lekker, Trovey.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef trovey het volgende:
Ik ben weer weg uit dit topic...tijd om de computer uit te zetten. Veel plezier met de verdere discussie.
Ik bak het eerst daarna haal ik het eruit dan bak ik even wat ui en knoflook aan en dan gooi ik er een litertje bouillon bij. Dat is zo'n lekkere en magere jus voor over de aardappelsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Staal het volgende:
Eens met TT.
[..]
Waarom gebruik je zoveel vet?
Ik vermoed nu dat jij je vlees kookt in vet i.p.v. bakt.
Snap ik. Maar waarom gebruik je zoveel vet of begrijp ik je post niet goed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik bak het eerst daarna haal ik het eruit dan bak ik even wat ui en knoflook aan en dan gooi ik er een litertje bouillon bij. Dat is zo'n lekkere en magere jus voor over de aardappels
Vandaar dat ik dacht dat jij je vlees kookt in vet. Dat doen veel mensen trouwens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Riann het volgende:
En ik bak het vlees wel in nogal wat vet je moet er daarna bouillon bij doen nou dan heb je net soep en soep gooi je niet over je gekookte aardappels tenminste ik niet
Nou ik gebruik wel wat meer als 5 gram vet voor suddervlees ongeveer een half pakje croma en uit suddervlees bak je echt geen vet uit dat is de grootste kwats die er bestaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Snap ik. Maar waarom gebruik je zoveel vet of begrijp ik je post niet goed?
Om te kunnen bakken heb je niet veel vet nodig.
[..]
Vandaar dat ik dacht dat jij je vlees kookt in vet. Dat doen veel mensen trouwens.
Probeer voor de gein eens 25 gram koeienboter i.p.v. 125 gram Croma.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Nou ik gebruik wel wat meer als 5 gram vet voor suddervlees ongeveer een half pakje croma en uit suddervlees bak je echt geen vet uit dat is de grootste kwats die er bestaat.
Ik blijf lekker mijn croma gebruiken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Probeer voor de gein eens 25 gram koeienboter i.p.v. 125 gram Croma.
Een half pakje Croma is belachelijk veel en niet lekker. Je moet het zelf weten uiteraard. Dan probeer je het niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik blijf lekker mijn croma gebruiken.
ik vind het lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Een half pakje Croma is belachelijk veel en niet lekker. Je moet het zelf weten uiteraard. Dan probeer je het niet..
Mij hoor je niet. Maar het is echt niet lekker. Dat maak je jezelf alleen wijs.quote:
Ik wil geen soep over mijn aardappels gooien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Mij hoor je niet. Maar het is echt niet lekker. Dat maak je jezelf alleen wijs.
Suddervlees. Lekker stoven, wijn of bier en bouillon toevoegen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik wil geen soep over mijn aardappels gooien.
VREET GROENTEN KLOTEKIND!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef Riann het volgende:
[..]
haha, ik vind haar echt geen leuk mens.
Dan heb je niet goed gelezen hoe ik het klaar maak. Ik doe er een liter bouillon bij. Anders moet je even terug lezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Suddervlees. Lekker stoven, wijn of bier en bouillon toevoegen.
Weet dat het allemaal rete offtopic is maar nu ben ik erg benieuwd naar hoe jij sudder of stoofvees klaarmaakt. Begrijp in ieder geval wel dat je mager rundvlees gebruikt. Maar een half pakje Croma, daar begrijp ik gewoon geen donder van en van het soepverhaal al helemaal niets.
Wat is jouw recept?
Dat jongetje kwam op mij over alsof hij van zijn ouders een tekst ingestudeerd had gekregen (ik wil motiveren, blabla). Ik deel de opvatting van die coach in dit geval wel, eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
Verder vind ik het sneu voor die kids. Vooral dat jongetje vandaag (Tim geloof ik) was volgens mij nog gemotiveerder dan zijn ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |