Niet altijd, net zoals Pip niet altijd een afkorting is voor Philip.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een afkorting van Philippa bijdehandje
Hoe raad je het?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik echt van die dyslectische kansloze kutnamen ja
Christanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
En ik hou van scandinavische namen voor jongens
wat is jouw tweede naam?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan
Dat geeft hier trouwens wel veel verwarring, ze kennen eigenlijk alleen Christian. Dus dat moeten we altijd weer laten veranderen
Mijn eigen naam is helemaal een drama hier. Die kennen ze alleen als jongensnaam dus ze noemen me altijd Herr. En mijn tweede naam helpt ook niet, want die kennen ze helemáál niet
Deel het met ons!quote:
Dat was mijn keuze geweest als we nog een zoon hadden gekregen, vind ik zo'n mooie naam!quote:
Neuj, da's meisje.quote:
W innifredquote:
Christan vind ik te langquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan
Dat geeft hier trouwens wel veel verwarring, ze kennen eigenlijk alleen Christian. Dus dat moeten we altijd weer laten veranderen
Mijn eigen naam is helemaal een drama hier. Die kennen ze alleen als jongensnaam dus ze noemen me altijd Herr. En mijn tweede naam helpt ook niet, want die kennen ze helemáál niet
Dies uit de categorie lomp, net als Femke en Babs.quote:
vroegerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was mijn keuze geweest als we nog een zoon hadden gekregen, vind ik zo'n mooie naam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |