Dan is het een afkorting maar heet ze wel Daniellequote:
Hèhè, ik vond dat dus ook de grootste shockerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, als je Jarig heet dan ben je ook nog niet jarig zeg
Floor van Florisquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Bo is voor een meisje, Beau voor een jongen.
Ik ken een Daan en Floor.
En Daan is het meisje, Floor is de jongen
Ik ken gewoon een Daan-meisje, geen afkortingquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Namen voor beide geslachten maakt me niet zo veel uit, maar ik vind t wel raar als je de "meisjesvariant" (Sasha en Sascha) voor een jongen gaat gebruiken (Sacha)
Bo vind ik juist weer meer een meisjesnaam
Daan, als daan een jongen, maar daan als afkorting van daniëlla weer niet
Robin kan voor mijn gevoel beide
maar bv Gé vind ik echt een jongensnaam, hoewel, eigenlijk vind ik t geen naam
dat, maar daar denk ik bij een jongen meteen aan nicky verstappenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef LekkerApart het volgende:
Nicky wordt ook gebruikt voor jongens en meisjes
Toen ik klein was noemden mensen mij weleens Daan of Daantje.Dan werd ik boos en zei: ik ben toch geen jongen of een boer. Ik heet Daniellequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Namen voor beide geslachten maakt me niet zo veel uit, maar ik vind t wel raar als je de "meisjesvariant" (Sasha en Sascha) voor een jongen gaat gebruiken (Sacha)
Bo vind ik juist weer meer een meisjesnaam
Daan, als daan een jongen, maar daan als afkorting van daniëlla weer niet
Robin kan voor mijn gevoel beide
maar bv Gé vind ik echt een jongensnaam, hoewel, eigenlijk vind ik t geen naam
Ik kende een jongen die Anders heettequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, als je Jarig heet dan ben je ook nog niet jarig zeg
afkorting van Philipquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Pip is een jongensnaam volgens Dickens
Puck kan ook voor alletweequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Pip is een jongensnaam volgens Dickens
Wat? iets met behang?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef vamperotica het volgende:
Nok... ik heb iets gruwelijk fouts gedaan!
Das een afkorting van Philippa bijdehandjequote:
Ik ken een jongen die Shirley heetquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ik ken ook een jongens Ashley, maar die doet zn naam eer aan en tis een meganicht
Dat vind ik echt van die dyslectische kansloze kutnamen jaquote:
Niet altijd, net zoals Pip niet altijd een afkorting is voor Philip.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een afkorting van Philippa bijdehandje
Hoe raad je het?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik echt van die dyslectische kansloze kutnamen ja
Christanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
En ik hou van scandinavische namen voor jongens
wat is jouw tweede naam?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan
Dat geeft hier trouwens wel veel verwarring, ze kennen eigenlijk alleen Christian. Dus dat moeten we altijd weer laten veranderen
Mijn eigen naam is helemaal een drama hier. Die kennen ze alleen als jongensnaam dus ze noemen me altijd Herr. En mijn tweede naam helpt ook niet, want die kennen ze helemáál niet
Deel het met ons!quote:
Dat was mijn keuze geweest als we nog een zoon hadden gekregen, vind ik zo'n mooie naam!quote:
Neuj, da's meisje.quote:
W innifredquote:
Christan vind ik te langquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan
Dat geeft hier trouwens wel veel verwarring, ze kennen eigenlijk alleen Christian. Dus dat moeten we altijd weer laten veranderen
Mijn eigen naam is helemaal een drama hier. Die kennen ze alleen als jongensnaam dus ze noemen me altijd Herr. En mijn tweede naam helpt ook niet, want die kennen ze helemáál niet
Dies uit de categorie lomp, net als Femke en Babs.quote:
vroegerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was mijn keuze geweest als we nog een zoon hadden gekregen, vind ik zo'n mooie naam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |