zo klinkt ie hier ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij lagged mijn stream, de DJ klinkt alsof hij levensmoe is.
De stream werkt zelfs in huizen Sanders!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
Weet ik niet. Dat is niet mijn stream vriend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef ElmoFan het volgende:
Moet ik de hele show blijven opnemen?
nee maar dat kunnen ze niet controlerenquote:
af en toe F5'en, loopt ie weer goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon even op die ad's klikken zoveel moeite kost dat nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Maar de rechten zijn al geregeld, hosting ook, streamserver, alles.
Waar is dat geld dan voor
Tuurlijk ! D'r moet nog even een Petronummer gedraaid worden en dan kun je stoppen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef ElmoFan het volgende:
Moet ik de hele show blijven opnemen?
wut?quote:brank (brak) noun
a device formerly used to punish women judged to be noisy and quarrelsome, consisting of an iron curb for the tongue, held in place by a frame around the head
Ik mag toch wel weten waar dat geld voor is? Of wat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef Starm het volgende:
[..]
Gewoon even op die ad's klikken zoveel moeite kost dat niet
Ik ben blij dat niet iedereen van de zelfde muziek houd dan was alles er zaai iedereen heeft zijn eigen voorkeur van muziek ik hou van hollandsquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat vindt je van de huidige muziek ZangerPetro?
Natuurlijk mag je dat weten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik mag toch wel weten waar dat geld voor is? Of wat.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij hebt ook op Google images gezocht net?
quote:
Damn!quote:
Anders zet ik ook Google Ads op mijn request pagina's, vraag ik ook of jullie daar even op klikken, voor mijn hosting.quote:
Contentleverancierquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb diezelfde pizzeria weer gebeld Dhaha, wil jij de primeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |