Dit is echt, geloof het maar wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef Starm het volgende:
Ik geloof niet dat dit echte politie is
Jazekerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Swomp het volgende:
kom net uit de douche en hoor ik nu dit gesprek hahaha![]()
btw is de 'bekende Nederlander' al geweest ?
ja manquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Swomp het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Splutje het volgende:
Wat een prankHEEFT IE DIE AGENT TOCH EVEN MOOI TUK HE
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Splutje het volgende:
Wat een prankHEEFT IE DIE AGENT TOCH EVEN MOOI TUK HE
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Swomp het volgende:
Ik geloof het ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit is echt, geloof het maar wel.
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zal ik die pizzeria nog eens bellen?
ja, Zanger Petroquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Swomp het volgende:
shit ik heb het gemist, kan iemand me vertellen wat het was ?quote:
Als het echt is is het geniaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit is echt, geloof het maar wel.
Ik ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef Fireblast het volgende:
ik mis het prank-idee ook een beetje
Het word opgenomen ja!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef Swomp het volgende:
shit, zanger petro gemist ... valt het terug te luisteren ?
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Het is zo slecht... ik lig helemaal dubbel![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Graseter het volgende:
DIT IS NIET MIJN KLANTENSERVICE VRIEND!
pareltjes zijn hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Monopoly het volgende:
ONZ radio word steeds beter met kwaliteit!
Die Dora-shizzle heb ik gemist.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef SawIt het volgende:
Dit is de reden dat ik onzin radio luister.
Koelkast die met Dora belt, Dhaha die prankcallt fantastisch
Het was echt legendarischer dan legendarisch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die Dora-shizzle heb ik gemist.
Zoveel reclame is er nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef Daanus het volgende:
gvd kut was net leuk nummer, OPZOUTEN MET DIE RECLAME!!!
Precies, ik hoopte dat dit reclamevrij zou blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef Trigalti het volgende:
Hahahahahahha begint het hier ook al?
de ads op onz-radio.nlquote:
Betaal jij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Precies, ik hoopte dat dit reclamevrij zou blijven
Ze was toch ook de moeder van Utopie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef SawIt het volgende:
[..]
Het was echt legendarischer dan legendarisch.
Ze blijkt bi te zijn en is op zoek naar een man.
Ja klopt dat is zo mooi eraanquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ze was toch ook de moeder van Utopie?
ik heb het gemist gvdquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef ZangerPetro het volgende:
hallo super dat jullie me hebben geintervieuwd en dat ik jullie eerste gast ben toppppppppppppp
Wat vindt je van de huidige muziek ZangerPetro?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef ZangerPetro het volgende:
hallo super dat jullie me hebben geintervieuwd en dat ik jullie eerste gast ben toppppppppppppp
Ditquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Maar de rechten zijn al geregeld, hosting ook, streamserver, alles.
Waar is dat geld dan voor
Wut de rechten zijn geregeld?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Helemaal super. Kan Marcel Veldman niet een keer komen DJ'en?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef ZangerPetro het volgende:
Dat mag niet van google.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Dalando het volgende:
Graseter, kan er geen ad-pagina zijn, waar echt een heleboel popups, reclames, etc zijn, waar je ook op kunt klikken... Zodat jullie heel veel geld krijgen zonder dat wij heel veel hoeven te f5'en...
Rechten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef ElmoFan het volgende:
Moet ik de hele show blijven opnemen?
Gaat hier prima.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij lagged mijn stream, de DJ klinkt alsof hij levensmoe is.
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef ElmoFan het volgende:
zo klinkt ie hier ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
De stream werkt zelfs in huizen Sanders!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
Weet ik niet. Dat is niet mijn stream vriend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef ElmoFan het volgende:
nee maar dat kunnen ze niet controlerenquote:
af en toe F5'en, loopt ie weer goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon even op die ad's klikken zoveel moeite kost dat nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Tuurlijk ! D'r moet nog even een Petronummer gedraaid worden en dan kun je stoppen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef ElmoFan het volgende:
wut?quote:brank (brak) noun
a device formerly used to punish women judged to be noisy and quarrelsome, consisting of an iron curb for the tongue, held in place by a frame around the head
Ik mag toch wel weten waar dat geld voor is? Of wat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef Starm het volgende:
[..]
Gewoon even op die ad's klikken zoveel moeite kost dat niet
Ik ben blij dat niet iedereen van de zelfde muziek houd dan was alles er zaai iedereen heeft zijn eigen voorkeur van muziek ik hou van hollandsquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat vindt je van de huidige muziek ZangerPetro?
Natuurlijk mag je dat weten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik mag toch wel weten waar dat geld voor is? Of wat.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij hebt ook op Google images gezocht net?
quote:
Damn!quote:
Anders zet ik ook Google Ads op mijn request pagina's, vraag ik ook of jullie daar even op klikken, voor mijn hosting.quote:
Contentleverancierquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb diezelfde pizzeria weer gebeld Dhaha, wil jij de primeur?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb diezelfde pizzeria weer gebeld Dhaha, wil jij de primeur?
Niet meer dan terecht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef ZangerPetro het volgende:
Nee, zelfde server nog.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Server gaat nu via Duitsland, voor zover ik weet, dus dan heb je die eisen niet ofzo.
Ja http://www.postalgold.nl/overonsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |