quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Graseter het volgende:
DIT IS NIET MIJN KLANTENSERVICE VRIEND!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Graseter het volgende:
DIT IS NIET MIJN KLANTENSERVICE VRIEND!
pareltjes zijn hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Monopoly het volgende:
ONZ radio word steeds beter met kwaliteit!
Die Dora-shizzle heb ik gemist.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef SawIt het volgende:
Dit is de reden dat ik onzin radio luister.
Koelkast die met Dora belt, Dhaha die prankcallt fantastisch
Het was echt legendarischer dan legendarisch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die Dora-shizzle heb ik gemist.
Zoveel reclame is er nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef Daanus het volgende:
gvd kut was net leuk nummer, OPZOUTEN MET DIE RECLAME!!!
Precies, ik hoopte dat dit reclamevrij zou blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef Trigalti het volgende:
Hahahahahahha begint het hier ook al?
de ads op onz-radio.nlquote:
Betaal jij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Precies, ik hoopte dat dit reclamevrij zou blijven
Ze was toch ook de moeder van Utopie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef SawIt het volgende:
[..]
Het was echt legendarischer dan legendarisch.
Ze blijkt bi te zijn en is op zoek naar een man.
Ja klopt dat is zo mooi eraanquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ze was toch ook de moeder van Utopie?
ik heb het gemist gvdquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef ZangerPetro het volgende:
hallo super dat jullie me hebben geintervieuwd en dat ik jullie eerste gast ben toppppppppppppp
Wat vindt je van de huidige muziek ZangerPetro?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef ZangerPetro het volgende:
hallo super dat jullie me hebben geintervieuwd en dat ik jullie eerste gast ben toppppppppppppp
Ditquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Maar de rechten zijn al geregeld, hosting ook, streamserver, alles.
Waar is dat geld dan voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |