Die Dora-shizzle heb ik gemist.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef SawIt het volgende:
Dit is de reden dat ik onzin radio luister.
Koelkast die met Dora belt, Dhaha die prankcallt fantastisch
Het was echt legendarischer dan legendarisch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die Dora-shizzle heb ik gemist.
Zoveel reclame is er nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef Daanus het volgende:
gvd kut was net leuk nummer, OPZOUTEN MET DIE RECLAME!!!
Precies, ik hoopte dat dit reclamevrij zou blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef Trigalti het volgende:
Hahahahahahha begint het hier ook al?
de ads op onz-radio.nlquote:
Betaal jij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Precies, ik hoopte dat dit reclamevrij zou blijven
Ze was toch ook de moeder van Utopie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef SawIt het volgende:
[..]
Het was echt legendarischer dan legendarisch.
Ze blijkt bi te zijn en is op zoek naar een man.
Ja klopt dat is zo mooi eraanquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ze was toch ook de moeder van Utopie?
ik heb het gemist gvdquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef ZangerPetro het volgende:
hallo super dat jullie me hebben geintervieuwd en dat ik jullie eerste gast ben toppppppppppppp
Wat vindt je van de huidige muziek ZangerPetro?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef ZangerPetro het volgende:
hallo super dat jullie me hebben geintervieuwd en dat ik jullie eerste gast ben toppppppppppppp
Ditquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Maar de rechten zijn al geregeld, hosting ook, streamserver, alles.
Waar is dat geld dan voor
Wut de rechten zijn geregeld?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Helemaal super. Kan Marcel Veldman niet een keer komen DJ'en?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef ZangerPetro het volgende:
Dat mag niet van google.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Dalando het volgende:
Graseter, kan er geen ad-pagina zijn, waar echt een heleboel popups, reclames, etc zijn, waar je ook op kunt klikken... Zodat jullie heel veel geld krijgen zonder dat wij heel veel hoeven te f5'en...
Rechten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |