Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit het topic waar je mag bitchen op/over je ex?
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh, niet dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar heb je HVJJN of het exentopic voor.
Doe es lief jijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go for it!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Anders trek je die gagball weer uit de kast?quote:
Blijf uit mn PM Tijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik hier ook tips vragen hoe je een meisje aanspreekt?
Mag ook, maar of je zinnige antwoorden krijgt is de vraag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Net zoals je een jongen aanspreekt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ms wel dan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders trek je die gagball weer uit de kast?
Hey ArTiC, lekker ding!quote:
Er staat ook dat het geen datingtopic is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Das lekker lullig inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik denk net van goh laat ik mn ex even bellen hoe laat hij zaterdag thuis is. Kan ik er rekening mee houden met eten enz om maar iets te noemen.
Meneer weet dus al een paar dagen dat ie nog een week langer daar moet blijven![]()
Toen ik zei dat ik daar wel van baalde want ik heb nog maar 12 euro en 2 lege kratten bier, daar ga ik het dus echt geen week mee redden.
Zegt ie ik kijk wel even of ik geld kan overmaken.
NOU DOE DAT MAAR GEWOON ANDERS LIGGEN WIJ HIER DOOD TE GAAN AANKOMENDE WEEK.
Grmbl
IK WIST 'T!quote:
Ik date dan ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Er staat ook dat het geen datingtopic is.
quote:
Ik woon hier, hoezo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey ArTiC, lekker ding!Kom je hier wel vaker?
Naaistreek..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik denk net van goh laat ik mn ex even bellen hoe laat hij zaterdag thuis is. Kan ik er rekening mee houden met eten enz om maar iets te noemen.
Meneer weet dus al een paar dagen dat ie nog een week langer daar moet blijven![]()
Toen ik zei dat ik daar wel van baalde want ik heb nog maar 12 euro en 2 lege kratten bier, daar ga ik het dus echt geen week mee redden.
Zegt ie ik kijk wel even of ik geld kan overmaken.
NOU DOE DAT MAAR GEWOON ANDERS LIGGEN WIJ HIER DOOD TE GAAN AANKOMENDE WEEK.
Grmbl
Ja toch.quote:
Als je mijn verteld wat ik fout doe. Afgezien van je PMen.quote:
En dat niet-singles welkom zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Er staat ook dat het geen datingtopic is.
Je woont samen met je ex? Dat is wel een hele moderne relatie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij verwacht wel dat ik duidelijk aangeef wat ik allemaal ga doen en wanneer en hoe lang enz.
Sterf ik vertel hem ook niks meer
Ach 1 voordeel dat waar ik me vanmiddag druk om maakte is nu wel wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |