Zij is zo irritant. Echt...quote:
quote:
Relax, nog maar een half uurtje en dan WIDM'en!quote:
Ja, dat is wel zo jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Relax, nog maar een half uurtje en dan WIDM'en!
Okayy.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
Creezie ik heb van alles 13 nodig omdat school en hospital.
Sjeffrie wil jij ff mijn request accepteren?
Graciasquote:
Goomsterquote:
Nos problemos.quote:
Behalve verkouden wel ja, jou ook?quote:
ah verkoudheid zuigt,quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Behalve verkouden wel ja, jou ook?
Goed zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ah verkoudheid zuigt,
yeah wel weer ok eigenlijk
ah niezen is leuk. vind ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo.
Ja en ineens vandaag blijf niezen en neus dicht
Ja maar de hele dag een kriebel in je neus nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ah niezen is leuk. vind ik.
voor ff dan
hehe nee dat is mij ook iets teveel van t goedequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar de hele dag een kriebel in je neus niet
Hoi Symphiequote:
die staat hier ook opquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn kind is te dik kijken
ik vind dat wel intressante programma'squote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die staat hier ook op
vrouwlief keek er naar
maar zit nu te bellen
idd, van die kleine kids die al megadik zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat wel intressante programma's
Echt wat kinderen eten
het is bijna een haikuquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die staat hier ook op
vrouwlief keek er naar
maar zit nu te bellen
ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat wel intressante programma's
Echt wat kinderen eten
Ik ben niet zo echt iemand aan het verdenken. Maar Art geef ik wel een goede mol-kans ja.quote:
Bosquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo echt iemand aan het verdenken. Maar Art geef ik wel een goede mol-kans ja.
Ja hè? Ook vanwege zijn beschrijving... Heel nadrukkelijk TOPOgrafie. En hij presenteert dan wel van die reisprogramma's... Maar toch, zeer verdacht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo echt iemand aan het verdenken. Maar Art geef ik wel een goede mol-kans ja.
Das ook wat, dan kunnen ze niet meer meedoenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Hey Bos
En C_A natuurlijk
En Lutje
en Kally
Koentje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Hey Bos
En C_A natuurlijk
En Lutje
en Kally
Hi-hi.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Das ook wat, dan kunnen ze niet meer meedoen
eurocent moest ff vallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Das ook wat, dan kunnen ze niet meer meedoen
quote:
Ja was flauw, ik weet hetquote:
Slaap lekker Creesquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
ik kom even iedereen fijne nachtrust wensen
nu lekker naar bedje, nog 1 dagje werken dan weeeeeeeeeekend
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Hey Bos
En C_A natuurlijk
En Lutje
en Kally
weltrustenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
Stuquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
truste Crazyquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
Ik handpijn en een jeukneusquote:
ONdanks mijn depressie blijf ik grapjes maken.quote:
Goed zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ONdanks mijn depressie blijf ik grapjes maken.
Hoewel ik momenteel (als in NU) wel in goede doen ben, beter als vanmiddag iig.
Nee, ondanks de crack vraagt hij om een log in, en zonder dat kom je het internet niet opquote:
beter wel dan jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
Ik ga vroeg naar bed vandaag, slecht geslapen, verkouden en half 6 weer op
Nog steeds brak?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
Ik ga vroeg naar bed vandaag, slecht geslapen, verkouden en half 6 weer op
Nee 10 uur ofzoquote:
inderdaad, je komt positiever over dan de laatste kerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ONdanks mijn depressie blijf ik grapjes maken.
Hoewel ik momenteel (als in NU) wel in goede doen ben, beter als vanmiddag iig.
Dat is kut.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ondanks de crack vraagt hij om een log in, en zonder dat kom je het internet niet op
Dat lijkt alleen maar zo denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, je komt positiever over dan de laatste keren
Ja ik neem ook niet echt de rust om bij te komen, en dat malen 's nachts dus weinig slaap maakt het er niet beter opquote:
Nee dat helpt helaas niet meequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik neem ook niet echt de rust om bij te komen, en dat malen 's nachts dus weinig slaap maakt het er niet beter op
Kom een keer bij mij in de show.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja wel jammer, want het lijkt me erg leuk om te doen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kom een keer bij mij in de show.
Nee echtquote:
Tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee echt
Ik ga met Bart jingles opnemen
Ja, maar die momenten heb ik altijd wel gehad. Het is niet zo dat ik constant somber ben, maar wel nog te vaak en te zwaar.. Vanmiddag en nog even voor WIDM ging het gewoon weer een stuk minder dan nu.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt me de afgelopen week wel een paar keer flink aan het lachen gemaakt.
Ja dat ligt eraan wat hij wil dat ik doequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat ligt eraan wat hij wil dat ik doe
Hij had het net al over kreunen en dat gaat hem niet worden
Wat!?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
En een tijger? Ik wil je best wel een keer Wrooahhh horen zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Winamp is niet zo gebruiksvriendelijk toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
SAM broadcaster, winamp met shoutcast plugin.
Winamp is gratis.
Ik vind het wel fijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Winamp is niet zo gebruiksvriendelijk toch?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En een tijger? Ik wil je best wel een keer Wrooahhh horen zeggen.
Stewiequote:
Dat is heul erg namelijkquote:
Ik vind het niet erg hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is heul erg namelijk
Wie is er nu blond?
Ooh, ja, ik ook dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanwege je SP-poppetje, die was blond. Blond.
Ik ook nietquote:
Sympquote:
Ja dat kan, maar ik ben een echt blondje dus donkerder staat mij nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind donkerder haar vaak mooier dan blond![]()
Bij vrouwen dan..
Benny gaat hem het weekend aanpassen als het goed isquote:
Bij jou staat het inderdaad wel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar ik ben een echt blondje dus donkerder staat mij niet
Dank jequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij jou staat het inderdaad wel goed
Ik lijk lekker niet op de mijnequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Symp
Vind jij me op mijn poppetje lijken
Ik wel op die van mij vind ikzelfquote:
lijstje gaat een stukkie kleiner wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny gaat hem het weekend aanpassen als het goed is
Ja maar er lopen er steeds weer meer binnen dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijstje gaat een stukkie kleiner worden
kloptquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar er lopen er steeds weer meer binnen dus
Nee, sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh dan heb ik heel scheel gekeken.
Als het goed is zijn we in april of mei in Londen, dus dan ga ik het zienquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb alleen iets langer haar dan mijn poppetje
format c: /s/qquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Pff wat een gedoe, ff een programma installeren...
Woohoo, coolquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het goed is zijn we in april of mei in Londen, dus dan ga ik het zien
Ja je lijkt erop, en ik?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lijk ook op mijn poppetje, alleen is mijn haar gegroeid.
Nopequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Heb jij je haar dan soms in een staart Stu?
Ooh was niet bot hoor. Ik dacht alleen dat je een roos in je had had, en een bierflesje, en nog een voetbal. Alleen dat was dus uit mijn herinnering, dus ik had er heel goed naast kunnen zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, sorry
Dat is inderdaad een roos. Had niet zo bot moeten reageren
Lang blond haar, check, klein van stuk, check, lipjes getuit, checkquote:
Okee, nee dat is inderdaad zo. Mijn vorige plaatje had zelfs nog een rubikskubus in de hand..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh was niet bot hoor. Ik dacht alleen dat je een roos in je had had, en een bierflesje, en nog een voetbal. Alleen dat was dus uit mijn herinnering, dus ik had er heel goed naast kunnen zitten.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lang blond haar, check, klein van stuk, check, lipjes getuit, check!
Rubikskubus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nee dat is inderdaad zo. Mijn vorige plaatje had zelfs nog een rubikskubus in de hand..
Ik zie jou nu als een soort blonde Kally von D dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik tuit mijn lippen niet
En ik draag nooit lippenstift dus mijn lippen zijn niet rood
dus geen getuite lipjes, tieten naar voren typequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik tuit mijn lippen niet
En ik draag nooit lippenstift dus mijn lippen zijn niet rood
Haha, dat moet je aan de rest hier vragen, de meeste kennen mequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie jou nu als een soort blonde Kally von D dus
Uhm nee, ik ben meer van het doe maar normaal dan doe ik wel gekquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus geen getuite lipjes, tieten naar voren type
Irrelevant. Het is gewoon een beeld dat ik nu hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, dat moet je aan de rest hier vragen, de meeste kennen me
heeft Stu nooit op je fobo gekliktquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, dat moet je aan de rest hier vragen, de meeste kennen me
Ja maar...maar...dan is het zo'n domper als het niet zo isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Irrelevant. Het is gewoon een beeld dat ik nu heb
Welnee johquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar...maar...dan is het zo'n domper als het niet zo is
Ja, ik was begin dit jaar bij de intertoys, kocht ik een cross Teaser. Heeft wel iets weg van zo;n rubiks ding. Best wel leuk,quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rubikskubus.
Die van mij is nog kei nieuw dus ik lijk er nog wel op.
Dat vraag je aan mij? Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft Stu nooit op je fobo geklikt
reactie in je fobo oidquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij? Hoe moet ik dat weten?
Ben er net geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij? Hoe moet ik dat weten?
Heeftie nog meer mama's danquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb een beertje Paddington sticker op mijn laptop zitten, die kreeg ik van mijn jongste omdat ik de liefste mama was (hij had hem op school omdat hij een koffertje verder was met lezen)
quote:
Hij is er net geweestquote:
http://www.passionforpuzzles.com/puzzles/cross-teaser.phpquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik was begin dit jaar bij de intertoys, kocht ik een cross Teaser. Heeft wel iets weg van zo;n rubiks ding. Best wel leuk,
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heeftie nog meer mama's dan?
Wel lief.
Ik zag laatst iemand in de trein met zo'n ding. Die kerel ging als een trein met dat ding. (haha trein, treinquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.passionforpuzzles.com/puzzles/cross-teaser.php
Ik zat al op google, wat is de bedoeling?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.passionforpuzzles.com/puzzles/cross-teaser.php
De buitenste 8 vakjes moeten dezelfde kleur hebben. Het middelste vakje moet dus open blijven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat al op google, wat is de bedoeling?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand in de trein met zo'n ding. Die kerel ging als een trein met dat ding. (haha trein, trein![]()
)
Oke, lijkt me wel leuk ja, vroeger was ik er dus slecht in en mijn broer zette hem in 5 minuten in elkaar (kubus)quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De buitenste 8 vakjes moeten dezelfde kleur hebben. Het middelste vakje moet dus open blijven.
Serieus, ik denk die breekt dat ding dalijk ram doormiddenquote:
Truste Luttequote:
Dat deed ik met die kubusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus, ik denk die breekt dat ding dalijk ram doormidden.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat deed ik met die kubus
Ik haalde hem uit elkaar en zette hem dan goed weer in elkaar, wou het niet iedere keer aan mijn broer vragen
hahaha wilde tijdje terug net zeggen dat we Zwabber hier ook niet veel meer zienquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik zoek steeds de TAL SC in m'n myAt, en dan issie alweer weg
Zwabbertquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik zoek steeds de TAL SC in m'n myAt, en dan issie alweer weg
Okee, leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, lijkt me wel leuk ja, vroeger was ik er dus slecht in en mijn broer zette hem in 5 minuten in elkaar (kubus)
Maar tegenwoordig ben ik meer thuis in dat soort dingen
hahah ik hallde ze ook vaak uit elkaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat deed ik met die kubus
Ik haalde hem uit elkaar en zette hem dan goed weer in elkaar, wou het niet iedere keer aan mijn broer vragen
En wat zeiden ze in die hal dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahah ik hallde ze ook vaak uit elkaar
het is niet met opzet, ik ben tegenwoordig bezig met dingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha wilde tijdje terug net zeggen dat we Zwabber hier ook niet veel meer zien![]()
Doe jij eens even intressant zegquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is niet met opzet, ik ben tegenwoordig bezig met dingen
Ik ook!quote:
Truste en ook voor Bosquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook!
Slapie slapie doen!
[ afbeelding ]
Kleertjes uit,
pyamaatje aan.
Het is de hoogste tijd
om naar bed te gaan.
Kijk eens even op de klok,
alle kippetjes zijn al op stok.
Ja, we moeten nu slapen gaan.
Kleertjes uit en pyamaatje aan.
Slaap zacht! De hele nacht!
Slaap lekker!
Welterusten!
Tot Morgen!
[ afbeelding ]
HTquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook!
Slapie slapie doen!
[ afbeelding ]
Kleertjes uit,
pyamaatje aan.
Het is de hoogste tijd
om naar bed te gaan.
Kijk eens even op de klok,
alle kippetjes zijn al op stok.
Ja, we moeten nu slapen gaan.
Kleertjes uit en pyamaatje aan.
Slaap zacht! De hele nacht!
Slaap lekker!
Welterusten!
Tot Morgen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I sure will, kijk mij patsen met mijn ubermoderne Personal Cumputer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je nagaan, dit is niet eens mijn eerste computer, maar mijn tweede
uhuh, vanmiddag even het stof afgeblazen, opstarten, floppy er in en spelen maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar hij doet het gewoon nog enzo
Baas
PONG FUCK YEAH!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, vanmiddag even het stof afgeblazen, opstarten, floppy er in en spelen maar
Nop.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Heeft iemand de Royal Club Wild Orange al op?
Ik wacht op een jaquote:
Welterusten Bosquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook afsluiten, Lijkt me het verstandigst.
Tot morgen..
Ik zei, ik wacht op een jaquote:
Gaafquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje welquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Iets doet me aan miranda denken.
Haar naam eindigt ook op een a.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Iets doet me aan miranda denken.
Gesundheit!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
En ja hoor ik ga liggen, meteen vreselijke niesbui
Oh dearquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje wel
Kun je met winamp een microfoon gebruiken eigenlijk?
Gezondheid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
Van A tot Zink?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Ik ga morgen alle vitamines in huis halen die er te vinden zijn, ben dat gekwakkel zat
Dat klinkt als overdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Ik ga morgen alle vitamines in huis halen die er te vinden zijn, ben dat gekwakkel zat
Zoietsquote:
Ja maar voor 1 x mag dat welquote:
Ik ben deze winter nog niet ziek geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoiets
Ben echt al weken bezig, ben er wel klaar mee
ik slik de laatste jaren van september tot april Egina Forcequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoiets
Ben echt al weken bezig, ben er wel klaar mee
Nee, je lichaam moet dan weer afstand doen van de teveel ingenomen shitquote:
Ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben deze winter nog niet ziek geweest.
Ruilen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben deze winter nog niet ziek geweest.
Ja is ook weer zo, nou ja dan haal ik wel gewoon fruitquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je lichaam moet dan weer afstand doen van de teveel ingenomen shit
Neequote:
quote:
Wil je mij ziek hebbenquote:
Bora Boraquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
Ik moet gewoon vakantie, op een warm eiland, in een hangmat
Neequote:
quote:
Wat is het onderwerp, als ik vragen magquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm. Wel iets geschreven maar nu twijfel ik weer of ik het in moet sturen. Straks wordt het niet geplaatst, of slecht ontvangen
.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
Ik moet gewoon vakantie, op een warm eiland, in een hangmat
Hmm. Gezien het feit dat je imo goed kunt schrijven en dat ze columns uit de submit niet snel weigeren denk ik dat het wel een goede column wordtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Het onderwerp is de belofte aan lente.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
Erik gewoon doen
Benny ik zou niet weten hoe en wanneer op het moment
quote:
Gewoon... koffers pakken, kindjes mee, enzulksquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
Benny ik zou niet weten hoe en wanneer op het moment
Sweet dreams von Dquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
En nu wel weg, kan weer ademen door mijn neus : P
Truste nogmaals
Oooh, ik moet even een cheque schrijvenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
Ja het is meer financieel nu
Auto moet gekeurd en en en ....
Ohw...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
Ja het is meer financieel nu
Auto moet gekeurd en en en ....
Ja ik ook, meerderequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik moet even een cheque schrijven
picsquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
Ik doe morgen wel een zonnebank en mijn fantasie aanzetten, ben ik zo in Bora Bora
Voor nu ga ik trachten wel te slapen want het is zo weer half 6
Ik post van mijn foonquote:
Trustequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
Ik doe morgen wel een zonnebank en mijn fantasie aanzetten, ben ik zo in Bora Bora
Voor nu ga ik trachten wel te slapen want het is zo weer half 6
Gaat even door een milde keuring van een maat van me.quote:
Morgen om half 6 maak ik een foto van de wekkerquote:
Uit dat ding. Licht uit, ogen dicht en slapen.quote:
Oh, okayquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat even door een milde keuring van een maat van me.
Dankje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen om half 6 maak ik een foto van de wekker
Eindredactie FP?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu even zoeken hoe en waar ik zoiets eigenlijk kan insturen.
Nee. Gewoon via de submit.quote:
Kan ook, maar in de submit kan iedereen hem plaatsen, de mail ziet alleen de ER'squote:
Ah, zo...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan ook, maar in de submit kan iedereen hem plaatsen, de mail ziet alleen de ER's.
Donequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Zeroku het volgende:
http://frontpage.fok.nl/submit/form Daar Erik, even column kiezen in dat dropdownmenu en alles erin knikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |