En dat haal je alleen uit berichten van anderen? en zonder te weten waar en wanneer er werkelijk acties zijn..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb zelf gelukkig geen ervaringen met "preventief" fouilleren.
Het lijkt mij dus duidelijk dat deze wet flink misbruikt wordt.
Jah daar staat niets relevants in. Alleen waar het mag en niet waar men het ook echt doet.. en hoe vaak.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Refragmental het volgende:
Wat raar dat je alle andere tekst ertussenuit laat!
Ik vind het sowieso niet leuk als iemand zijn handen op mij plaatst, onder wat voor smoesje ook. Dus zijn overheidsambtenaren geen uitzondering.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:12 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb wel iets te verbergen... mijn privacy!
Problemen daarmee? Lik m'n reet
ik mag hopen dat de honden die ze inzetten niet zover gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:12 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb wel iets te verbergen... mijn privacy!
Problemen daarmee? Lik m'n reet
een likkende hond is vriendelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik mag hopen dat de honden die ze inzetten niet zover gaan.
Wellicht dat jij je privacy enkel gebruikt voor strafbare zaken, voor velen werkt dat anders. Als ik al mijn persoonlijk bezittingen die ik bij mij draag graag aan Jan en alleman zou willen tonen, had ik wel een 'trendy' doorzichtig heuptasje aangeschaft.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef Santello het volgende:
En weer komen mensen met het argument ''Mijn privacy wat doe je''
Je privacy is niks waard als je niet strafbaar bezig bent.
je weet toch wel wat ze allemaal vinden met die preventieve openbare controles? of denk je dat mensen op de evenementen die jij opnoemt hetzelfde bij zich hebben als mensen die zomaar in een fouilleerfuik lopen? blijkbaar is het nodig. laat maar lekker doorgaan. mag wat mij betreft nog veel vaker gebeuren. kapot maken die criminelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wellicht dat jij je privacy enkel gebruikt voor strafbare zaken, voor velen werkt dat anders. Als ik al mijn persoonlijk bezittingen die ik bij mij draag graag aan Jan en alleman zou willen tonen, had ik wel een 'trendy' doorzichtig heuptasje aangeschaft.
Het kan toch niet zo zijn dat onze dienders, zoals dat vroeger nog mooi en waarheidsgetrouw heette, plotseling dusdanig veel autoriteit hebben dat zij zonder enige aanleiding willekeurige voorbijgangers min of meer mogen uitkleden? Overigens vind ik de controles op vliegvelden, voetbalwedstrijden, dance-events e.d. een goede zaak, hier liggen de belangen en het risico gewoon een stuk hoger.
Hé, ga niet weer starten met je onzin.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet toch wel wat ze allemaal vinden met die preventieve openbare controles? of denk je dat mensen op de evenementen die jij opnoemt hetzelfde bij zich hebben als mensen die zomaar in een fouilleerfuik lopen? blijkbaar is het nodig. laat maar lekker doorgaan. mag wat mij betreft nog veel vaker gebeuren. kapot maken die criminelen.
het is geen onzin. dus als ik jou was zou ik niet weer gaan starten. het maakt nederland veiliger. kut he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hé, ga niet weer starten met je onzin.
We hebben al je flutargumenten weerlegd gisteravond. En toen kon je geen enkele weerwoord bedenken, daarom ging je gelijk weg en hield je je mond.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is geen onzin. dus als ik jou was zou ik niet weer gaan starten. het maakt nederland veiliger. kut he?
ik moest gister slapen om weer geld te verdienen voor lakse linske ruifpikkers zoals jullie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:53 schreef vergezocht het volgende:
[..]
We hebben al je flutargumenten weerlegd gisteravond. En toen kon je geen enkele weerwoord bedenken, daarom ging je gelijk weg en hield je je mond.
Nu kom je een tweede nacht stoer doen, we zijn hier niet van gediend.
ga nog een keer vroeg het bed inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moest gister slapen om weer geld te verdienen voor lakse linske ruifpikkers zoals jullie.
misschien is dat de reden dat ik wegging na jullie schijtargumenten aangehoord te hebben.
ja of jij en je billenmaatje. kunnen de volwassenen ook een keer in alle rust praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
ga nog een keer vroeg het bed in
Daar heb ik geen feiten over gezien, en ik geloof ook prima dat er genoeg wapens afhandig worden gemaakt. Helaas heb ik ook geen cijfers over de dodelijke gevolgen van niet-in beslag genomen wapens, maar ik heb het sterke vermoeden dat dit getal 'aanvaardbaar' genoeg is als de prijs die betaald moet worden voor de openbare privacy van de ruim 16 miljoen overlevenden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet toch wel wat ze allemaal vinden met die preventieve openbare controles? of denk je dat mensen op de evenementen die jij opnoemt hetzelfde bij zich hebben als mensen die zomaar in een fouilleerfuik lopen? blijkbaar is het nodig. laat maar lekker doorgaan. mag wat mij betreft nog veel vaker gebeuren. kapot maken die criminelen.
Feitelijk kun je Nederland in twee groepen opdelen. Mensen die privacy boven veiligheid verkiezen en vice versa. Jammer genoeg kun je de twee opties niet allebei tegelijk hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:31 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En als je dat wel hebt? Ook al is het maar bijvoorbeeld 1,5 gram weed?
ja. ik heb nog maar weinig fok!kertjes gezien die preventief gefouilleerd werden. dus al dat gegil heeft maar weinig wol.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen feiten over gezien, en ik geloof ook prima dat er genoeg wapens afhandig worden gemaakt. Helaas heb ik ook geen cijfers over de dodelijke gevolgen van niet-in beslag genomen wapens, maar ik heb het sterke vermoeden dat dit getal 'aanvaardbaar' genoeg is als de prijs die betaald moet worden voor de openbare privacy van de ruim 16 miljoen overlevenden.
Wat voor justitie waarschijnlijk een stuk interessanter is, is dat zij voor de kleinste dingen over kunnen gaan tot bekeuren. Rekenwonder gaf een heel mooi voorbeeld eerder in dit topic;
[..]
Feitelijk kun je Nederland in twee groepen opdelen. Mensen die privacy boven veiligheid verkiezen en vice versa. Jammer genoeg kun je de twee opties niet allebei tegelijk hebben.
Optimale veiligheid bereik je alleen door complete camerabeveiliging met achterliggend een intelligent gedragsanalysesoftwarepakket, een verbod op kleding en andere voorwerpen waarmee iets te verbergen valt en onbeperkte bevoegdheid van de wetsdienaren.
Optimale privacy? Heel simpel, zonder regering en justitie kom je al een heel eind.
Helaas zijn beide opties niet haalbaar en leefbaar, dus zal er een balans tussen gevonden moeten worden. Helaas is sinds 9/11 het balans nogal verstoord, in het voordeel van veiligheid.
ff quoten. het was maar afwachten totdat je met die vuile woorden zou komen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja of jij en je billenmaatje. kunnen de volwassenen ook een keer in alle rust praten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |