Zelfs ik kom niet zover vrees ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oké serieus, ik heb veel op internet gegooid, maar dit gaat echt te ver.
Ik met d e bus maar die ging niet zo hard.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ging toen ik 15 was met school dus ja.
Jawel hoor, maar dingen van 260 euro geef je niet weg voor 10 euro.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Scheisse, jij hebt ook niet veel over voor je medemens.
Jawel hoor, mijn fiets mag je ervoor hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dingen van 260 euro geef je niet weg voor 10 euro.
Ja, ik ook met de bus, maar dat is bijna 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik met d e bus maar die ging niet zo hard.
Die ziet er vast niet meer tof uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn fiets mag je ervoor hebben.
Jawel, dat juist wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die ziet er vast niet meer tof uit.
Lollerquote:
1912 beldequote:
En Jeffrey is er nog steeds met z'n onelinersquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En ik had eens de lapo, en ik post uberhaupt weer eens. Da's ook lang geleden.
Ik kom hier anders ook al tijden nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En ik had eens de lapo, en ik post uberhaupt weer eens. Da's ook lang geleden.
Ik kwam op het goede moment lurken. Net op tijd voor het gevecht om Plums' kindjon.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kom hier anders ook al tijden niet.. Zag het toevallig in de AT.
Geen zin om het allemaal terug te lezen maar kwam er iets van tegen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kwam op het goede moment lurken. Net op tijd voor het gevecht om Plums' kindjon.
Heeeyaquote:
Ik ken het hele verhaal niet. Maar Plums heeft een kindjon' van x3ro zegt ze. Maar hij wil er niks mee te maken hebben en niet betalen. Ofzo. Het was allemaal vaagjens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geen zin om het allemaal terug te lezen maar kwam er iets van tegen..
Was het een epic bossfight?
Ik zag dit topic ook maar per toevalquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En Jeffrey is er nog steeds met z'n oneliners![]()
Dat deel weet ik van. Rest dan weer niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken het hele verhaal niet. Maar Plums heeft een kindjon' van x3ro zegt ze. Maar hij wil er niks mee te maken hebben en niet betalen. Ofzo. Het was allemaal vaagjens.
Schiegangerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en Schieganger kwam ff iedereen bossen met z'n zakenadvocaat en dure facturen. Usual meuk van hem.
Pas maar op. Dalijk komen al die negers van hem achter je aan.quote:
Of verkracht ie je en zet ie je in zn boekje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pas maar op. Dalijk komen al die negers van hem achter je aan.
Alsof die bolle mij bijhoudtquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Of verkracht ie je en zet ie je in zn boekje.
Negers op de Veluwe.. Denk dat t niet goed komtquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pas maar op. Dalijk komen al die negers van hem achter je aan.
Lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Of verkracht ie je en zet ie je in zn boekje.
Ohja. Die haalt mij achteruit op z'n XboX misschien wel in.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij had een porsche carrera gt wist je nog?
Hmm, nee. Ik heb een Audi. Ik heb in een Carrera GT gereden, dat wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij had een porsche carrera gt wist je nog?
Lezen blijft moeilijk, ik weet het.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Schieganger het volgende:
Niet kapot gereden, niet eens in de buurt
'zowat' indiceert op in de buurt komen. Ik kwam niet eens in de buurt van kapot rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk, ik weet het.
okquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
'zowat' indiceert op in de buurt komen. Ik kwam niet eens in de buurt van kapot rijden.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Schieganger het volgende:
Maar het is makkelijk oordelen over snel rijden als je zelf geen rijbewijs hebt.
Ik heb een rijbewijs.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Schieganger het volgende:
Maar het is makkelijk oordelen over snel rijden als je zelf geen rijbewijs hebt.
Weekendquote:
Ghooost Riiiders Iiiiin The Skyyyyyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |