okidokiquote:
Dat isquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
c_a!!!!
http://zappen.blog.nl/sbs(...)-sing-off#more-11629
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef iBenny het volgende:
c_a!!!!!
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=17869
OMG![]()
Ik krijg het nog drukquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef iBenny het volgende:
c_a!!!!
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=17878
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef iBenny het volgende:
c_a!!!!!
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=17869
OMG![]()
GENOEG!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef iBenny het volgende:
c_a!!!!
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=17878
Nog niet...quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
Benny heb je al een topic gemaakt
The Voice is ook van Talpa Productiesquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:20 schreef tdrone het volgende:
die sing off lijkt me wel leuk maar die van talpa lijkt me een voice kloon
Ok... dan ga ik even plassen, eten en.... hmmzz zal ik me gaan douchen en omkledenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog niet...
ff 3 topics maken, brb
ja weet ik maar ik neem toch aan dat ze zich willen positioneren op een ander gebied dan the voice...quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Voice is ook van Talpa Producties
Dat is maar goed ook als je zo rijdtquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat? Ik heb heul nog geen examen
Er staat reality, dus misschien dat ik iets verwacht als Starmaker ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik neem toch aan dat ze zich willen positioneren op een ander gebied dan the voice...
we zullen wel zien
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:33 schreef Graseter het volgende:
Ik draai trouwens weer.![]()
Mensen die luisteren hadden dat vast wel door aangezien de goede muziek.
Zeker pipi langkousquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:33 schreef Graseter het volgende:
wat je nu draait is kutquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:33 schreef Graseter het volgende:
Sorry had even niets klaar liggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat je nu draait is kut
Maar nummer hiervoor was wel ok
ik heb het nummer ook nog nooit gehoordquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sorry had even niets klaar liggen.
De clip hiervan was zelfs in het nieuws omdat er meer dan 20 overtredingen van de wet werden gemaakt in een paar minuten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het nummer ook nog nooit gehoord
Ken jij niet Metallica One draaien
heb geen wassupquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan ik niet posten vanaf mijn werk
Zal ik er 1 whatsappen?
ik ken het echt nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
De clip hiervan was zelfs in het nieuws omdat er meer dan 20 overtredingen van de wet werden gemaakt in een paar minuten.
Die jinglequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:37 schreef Graseter het volgende:
Hierna komt de jingle van Patjen en daarna komt weer een goeden nummert.
Ik las basisschool.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef honkeytonk het volgende:
Laatste 3 uur vielen uit![]()
Bazenschool
quote:
de informatie zal je toch een keer op moeten nemen dus zie niet in waarom je moet juichen. tenzij je in de toekomst achter de vuilniswagen wilt hangenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef honkeytonk het volgende:
Laatste 3 uur vielen uit![]()
Bazenschool
Doe ik.quote:
Het is maar één uur aan informatie. 1 uur was LO, ander uur was tussenuur. Alleen het laatste uur was belangrijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef crv het volgende:
[..]
de informatie zal je toch een keer op moeten nemen dus zie niet in waarom je moet juichen. tenzij je in de toekomst achter de vuilniswagen wilt hangen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou keigraag in haar kut rammelen!_!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou keigraag in haar kut rammelen!_!
quote:
Tja ... fok radioquote:
draaien ze Nick en Simonquote:
zelfde takkeherriequote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deed gewoon pijn aan me oren
quote:
Hoe voelde dat?quote:
Nieuw, anders, en het smaakte licht zoutig.quote:
Volgens mij wel, het is vast leuk, want Jeroen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef iBenny het volgende:
http://www.talpa.tv/formats/entertainment/Laugh-and-You-Lose/
Dit is ook nieuw toch?
volgens mij welquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef iBenny het volgende:
Dit is ook nieuw toch?
Waarom in het Engelsquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef iBenny het volgende:
Dit is ook nieuw toch?
Dat ben ik nu dus aan het uitzoekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:02 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom is over dat programma zo weinig te vinden op het internet? En geen reclame voor? En wanneer komt het op TV?
Link naar het filmpje? En tuurlijk is het leuk, alles van Jeroen from Kingsbridge is leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ben ik nu dus aan het uitzoeken
Zag net een filmpje voorbij komen en het ziet er wel leuk uit eigenlijk
mijn honbalveld moet ik nog compleet krijgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb geen doelen meer in CV.... dat speelt klote
http://www.worldscreen.com/worldscreenings/display/4309quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Link naar het filmpje? En tuurlijk is het leuk, alles van Jeroen from Kingsbridge is leuk
die heb ik al compleet....quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn honbalveld moet ik nog compleet krijgen
Ribbon, marble, gold en eeeh city seal als ik me niet vergisquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik al compleet....
wat heb je nog nodig dan?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is besloten, ik ga een column schrijven (wel voornamelijk een nieuw stuk) en insturen. Vind het idee alleen al spannend
.
Waarquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is besloten, ik ga een column schrijven (wel voornamelijk een nieuw stuk) en insturen. Vind het idee alleen al spannend
.
Ziet er tof uit!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.worldscreen.com/worldscreenings/display/4309
cityseal gestuurd...quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ribbon, marble, gold en eeeh city seal als ik me niet vergis
staat op wishlist
Dank Uquote:
Nou ja, die komt dan als ie wordt goedgekeurd op de FP terechtquote:
omdat het kanquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Zo midden op de dag
Oh, nicequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, die komt dan als ie wordt goedgekeurd op de FP terecht.
ben me bed uitgerold, op de bank gaan zitten... en ik dacht nu: laat is eens gaan douchenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Zo midden op de dag
Dat klinkt logisch. Misschien dat ik straks ook maar eens ga douchenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben me bed uitgerold, op de bank gaan zitten... en ik dacht nu: laat is eens gaan douchen
alle nummers op 2 naquote:
Hell noquote:
Hell yesquote:
hoezo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:51 schreef Kally het volgende:
Ik moet geloof ik ff afspraak bij de dokter maken
Ik heb al een paar weken pijn in mijn handen, maar het wordt erger, kan nu bijna mijn ringvinger niet buigenquote:
Vervelendquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al een paar weken pijn in mijn handen, maar het wordt erger, kan nu bijna mijn ringvinger niet buigen
lijkt op een ontstekingquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al een paar weken pijn in mijn handen, maar het wordt erger, kan nu bijna mijn ringvinger niet buigen
dan snel de dokter bellenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef Kally het volgende:
Nah ik ben meer bang dat het richting reuma gaat, het zijn meer mijn gewrichten en beide handen.
Uhuh, je kent mij? Ik bel meestal als het niet meer hoeft, in dit geval als ik niks meer kan doen, ik denk altijd o gaat wel weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan snel de dokter bellen
daarom.... morgenochtend gelijk bellenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, je kent mij? Ik bel meestal als het niet meer hoeft, in dit geval als ik niks meer kan doen, ik denk altijd o gaat wel weer
Oké. Waar kan ik dat zien? NS.nl?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef iBenny het volgende:
Ik zit vast in de trein. Bij Diemen om precies te zijn.
Zou iemand kunnen kijken wat er aan de hand is en of het nog lang duurt. Batterij is op 11% .
Staat alleen iets over Arnhem en Rotterdam CS - Dordrecht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef iBenny het volgende:
Ik zit vast in de trein. Bij Diemen om precies te zijn.
Zou iemand kunnen kijken wat er aan de hand is en of het nog lang duurt. Batterij is op 11% .
Ik denk het. Geen flauw idee eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké. Waar kan ik dat zien? NS.nl?
ehm, ligt niet bepaald op de route zeg maar. Thanks, ik wacht wel af.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Staat alleen iets over Arnhem en Rotterdam CS - Dordrecht.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef tdrone het volgende:
deeze heeft 4 minuten vertraging en komt langs diemen:
15:14 + 4 min. Amersfoort Vathorst 1 Weesp, Naarden-B, Hilversum Sprinter
tjah ns hequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Succes.. ik denk dat wel wat langer wordt
Op de AAAAAAIphone ook hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef Zeroku het volgende:
Wist u dat u via Reisplanner Xtra op uw Android telefoon een waarschuwingsseintje kunt instellen, dat u waarschuwt dat u moet uitchecken?
Onzin, toen het vroor dat het kraakte reed de NS, buiten 1/2 minuten vertraging, perfect volgens de regeling. In tegenstelling tot de bussen, die dik anderhalf uur vertraging hadden.quote:
nou in limburg hebben ze nog geen sprinters (dus eerst dacht ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onzin, toen het vroor dat het kraakte reed de NS, buiten 1/2 minuten vertraging, perfect volgens de regeling. In tegenstelling tot de bussen, die dik anderhalf uur vertraging hadden.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
sssst..
...ohw nee, crv is er niet
Da's wel dom gedaan inderdaad. Ik zou iedere dag met de sprinter gaan, maar omdat er veel te weinig werkende treinen zijn rijd ik nog steeds in die ouwe meuk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou in limburg hebben ze nog geen sprinters (dus eerst dacht ikgeen problemen hier)
maar toen zijn ze die treinen die normaal hier rijden dus in de rest van het land gaan inzetten waardoor er nog maar de helft van de treinen reed
afbeelding afkomstig vanquote:
Ken je die film niet? Die is echt vetquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
afbeelding afkomstig van
MovieMeter.nl
deeplinken naar onze afbeelding is helaas niet mogelijk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
afbeelding afkomstig van
MovieMeter.nl
deeplinken naar onze afbeelding is helaas niet mogelijk
Ik had hem gedownload maar was gewoon in de bioscoop opgenomen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ken je die film niet? Die is echt vet.
Cam-torrentsquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had hem gedownload maar was gewoon in de bioscoop opgenomen.
De naam was dvdrip dus ik downloaden..quote:
Ik heb een keer zo'n torrent gekeken en rond de 10 minuten zag je zo'n negerin (want afrokapsel) door het beeld lopen en die ging recht voor de camera zittenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
De naam was dvdrip dus ik downloaden..
Maar heb hem niet verder gekeken kwam ook heel de tijd een hoofd voorbij.
enkel een hoofd ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
...... kwam ook heel de tijd een hoofd voorbij.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
enkel een hoofd ?
moet wel een rare gewaarwording zijn![]()
van wie was dat hoofd
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:19 schreef Kally het volgende:
Whahahahaha Zorro wordt helemaal gek, hij ziet de hamster nu echt voor het eerst goed
Heb je 3 gifts gedaanquote:
en heeft zorro nu geen honger meerquote:
Dankje schatquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
Rob komt vannacht thuis
Ik ga even wat opruimen hier....
Als het lukt
nee dat niet. Maar ben ziek geweest en heb dus geen zin gehad om te stofzuigen enzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
heb je der zo'n pestzooi van gemaakt
ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
Ik mis in CV allemaal mensen in mijn lijstje onder, Bart heeft het ook
Bug volgens Bartquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef Lutte het volgende:
Ruzie thuis, een baggerlading huiswerk, heel moe...![]()
Luister ONZ radio.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef Lutte het volgende:
Gelukkig ben je nog steeds leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef Lutte het volgende:
Ja dat kon ik vandaag ook wel gebruiken. NU is het wel even goed. maar vanmiddag..quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh knuffelen met Bos, dat wil ik wel.
Hihi, dankje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog steeds leuk! Op tijd gaan slapen he. Slaap is belangrijk.
Aahw.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat kon ik vandaag ook wel gebruiken. NU is het wel even goed. maar vanmiddag..
Dat is wel lekker ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi, dankje.![]()
En ik denk dat ik meteen na Wie is de Mol? ga slapen. Dat kan ik niet missen, want dan weet ik het morgen toch meteen. Kan gelukkig wel uitslapen tot negen uur!
Mijn casemanger zou alles regelen, maar heb ik nog niks van gehoord. Maar daar kan natuurlijk even tijd in gaan zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aahw.Heb je inmiddels gebeld voor meer praatsessies of wacht je het allemaal nog even af?
Okay, hopelijk wordt het goed geregeld!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn casemanger zou alles regelen, maar heb ik nog niks van gehoord. Maar daar kan natuurlijk even tijd in gaan zitten.
Dat is bah ja. Ik pak denk ik zometeen de Vlieger van 't Hart er weer bijquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, hopelijk wordt het goed geregeld!
Ik ga nu verder met het lezen van Great Expectations, de 1867-versie, in dialect en oud Engels. Bah.
Hapje voor Lutte!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit vol en ik heb nog maar een paar happen te gaan...
Hapje voor mama...
Hapje voor papa...
Ik moet nu aan de Rolling Stones denken..quote:
Oh, nooit vaker gehoordquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet nu aan de Rolling Stones denken..
Nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Maar dat zul je wel vaker gehoord hebben
Die hebben een nummer. Honkytonk Womenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oh, nooit vaker gehoord![]()
[..]
Nee hoor
Weet ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die hebben een nummer. Honketonk Woman
Okee,quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ikDie vond ik ook toen ik op Honkeytonk googlede. Maar er is een beter nummer over mij gemaakt.
Past ook veel beter bij mij.
Honkytonkie doet me denken aan ...quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die hebben een nummer. Honkytonk Women
En? Waaraan doet het je denken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Honkytonkie doet me denken aan ...
moment
ff aan het zoeken, momentjequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En? Waaraan doet het je denken?
Dit dus:quote:
KALLIEHAAAAAAAAAAAAAquote:
Of je leest het topic door..quote:
quote:
heb ze toch allemaal geaccepteerd net ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:48 schreef Kally het volgende:
Ik heb een bank, krant, highschool en hospital op 2 accounts gekocht Crees
had ik geen zin inquote:
Stond rechtonder de post die je van mij quote..quote:
Ow, hihiquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ze toch allemaal geaccepteerd net ?
omg, zie het nu ook haha.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stond rechtonder de post die je van mij quote..
Maar goed laat ook maar
ik moet nog 2 mensen voor mn gazet, patrique moet online komenquote:
Eerst mijn bank, dan de gazettequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet nog 2 mensen voor mn gazet, patrique moet online komen
Mooi buikje, niet mijn smaak verderquote:
hehe,quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst mijn bank, dan de gazette
Ze staan er al wel
Ik weet ook niet wat jouw smaak isquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi buikje, niet mijn smaak verder
Te glad allemaal, ik ben niet van het gladde, meer het ruigequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat jouw smaak is.
[ afbeelding ]
Wat heb je nog nodig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe,
mja mn honkbalveld is ook nog niet klaar
En moet nog 14 permits, daarna complete stad ombouw
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef Kally het volgende:
Ik ga de jingles voor Graseter inspreken
Wij zijn baasquote:
Voor die flut dj-er ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef Kally het volgende:
Ik ga de jingles voor Graseter inspreken
7* Gold Platingquote:
Ik kijk ff voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor die flut dj-er ?
[..]
7* Gold Plating
5* City seal
4* Marble
2* Ribbon
Dat is wel erg jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Linkin park en dergelijke slechte muziek vinden.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
Komt er ook een jingle met Kally-lachje?
Ongeveer 5 kally-kreun jingles.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
Komt er ook een jingle met Kally-lachje?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ongeveer 5 kally-kreun jingles.
Dat dusquote:
[..]
[..]
Nee het is erg als je het niet goed vindquote:
Bennyquote:
Sexy minds think alikequote:
Er is er hier maar 1 simpel dat snap je he?quote:
quote:
Zeroku?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is er hier maar 1 simpel dat snap je he?
XD!!!!!!!11111quote:
Ja, ik bedoel, als jij er tussen staat dan zal dat toch welquote:
Allesbehalvequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, als jij er tussen staat dan zal dat toch wel?
LP heeft maar 2 goede nummersquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het is erg als je het niet goed vind
Heul nietquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
Leest Bos nog mee trouwens?
Die vroeg laatst of ik door al mijn gelach niet vaak de klas uit werd gezet... En nu moest ik dus vandaag apart gaan zitten bij Engels. Iets met enorm de slappe lach hebben.
Ik zat heul niet in de berm.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens vreselijk gelachen om de TT vandaag, ik had MI van Bart in de berm
quote:
Uhm, geen idee. Ik kijk er niet meer zo vaakquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
Sjeffrie heb jij nog iets nodig in CV?
Owquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhm, geen idee. Ik kijk er niet meer zo vaak.
maken die ook muziek ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind niks aan Linkin Park. Maar ik ben homo en luister watjesmuziek.
Groetjens aan The XX.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ken ik niet.quote:
Nou... Eerst moesten we met zijn vieren in het Engels gaan praten dus we waren al melig, en toen moesten we een tekst gaan lezen, in jezelf, maar ik ging voorlezen, lerares komt klagen, ik zeg: Maar we hebben volgende week mondeling, das keigoed voor mijn uitspraak. Zij (met Teletubbiestem): Nee, in jezelf. Ik: Ja, maaaar... En toen keek ze heel duister dus hield ik maar stil. Alleen ik schijn dus een pruillip te hebben getrokken tot grote hilariteit van de andere drie dus die begonnen keihard te lachen en toen konden we gewoon niet meer stoppen. En toen moest er eentje linksvoor gaan zitten en ik rechtsvoor. Maar daardoor had ik wel mijn huiswerk af in de les!quote:
Wat denk je zelf? Dit zijn de feiten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je bent homo en kent The XX niet?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou... Eerst moesten we met zijn vieren in het Engels gaan praten dus we waren al melig, en toen moesten we een tekst gaan lezen, in jezelf, maar ik ging voorlezen, lerares komt klagen, ik zeg: Maar we hebben volgende week mondeling, das keigoed voor mijn uitspraak. Zij (met Teletubbiestem): Nee, in jezelf. Ik: Ja, maaaar... En toen keek ze heel duister dus hield ik maar stil. Alleen ik schijn dus een pruillip te hebben getrokken tot grote hilariteit van de andere drie dus die begonnen keihard te lachen en toen konden we gewoon niet meer stoppen. En toen moest er eentje linksvoor gaan zitten en ik rechtsvoor. Maar daardoor had ik wel mijn huiswerk af in de les!
We waren niet eens heel irritant, alleen haar begeleider zat in de klas dus ze deed nogal streng.quote:
Ohw, een docent in opleiding ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
We waren niet eens heel irritant, alleen haar begeleider zat in de klas dus ze deed nogal streng.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind niks aan Linkin Park. Maar ik ben homohetero en luister watjesmuziek.
JOEPJTOEPHETquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dit zijn de feiten.
[..]
[..]
[..]
Nee, ze is al oud enzo, alleen haar kwaliteit van lesgeven was zo slecht dat ze een begeleider kreeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, een docent in opleiding ofzo?
Serieus?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ze is al oud enzo, alleen haar kwaliteit van lesgeven was zo slecht dat ze een begeleider kreeg.
Hoiquote:
Jup, maar de versie die wij te horen kregen was dat ze het Engels onderwijs binnen school willen vernieuwen. Maar das gelul.quote:
Ik luister alleen maar The XX - Fantasy omdat die bassquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Fascinerende clip. Best toffe muziek.
quote:
Maar het is zo beroerd dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, maar de versie die wij te horen kregen was dat ze het Engels onderwijs binnen school willen vernieuwen. Maar das gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |