Als ze jouw baan maar niet inpikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee ik moet Poolse collegae gaan opleiden qua bedrijsprocedures, tooling en werkzaamheden die ze van ons over gaan nemen. Feitelijk ben ik vervangers van mijn directe collegae aan het trainen, maar het is wel een mooie gelegenheid om mezelf op de kaart te zetten die ik niet kon laten schieten.
En een mooi excuus om eindelijk die eReader aan te schaffen
Nee mijn baan is safe... team van 20 man waarvan er 15 extern zijn die ze eerst moeten ontslaan ;-)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ze jouw baan maar niet inpikken![]()
Een eReader is wel geniaal! Leest zeer fijn
Succes alvast!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:32 schreef FedExpress het volgende:
Pfff, 2 tentamens op 1 dag is toch niet mijn favoriete bezigheid
Dat was het voor deze week. Volgende week nog maar 4 te gaan
[..]
Nice
Zoek maar een leuk plekje uit, dan maak ik volgende week reservering. Komende week nog ff studeren
Mooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee mijn baan is safe... team van 20 man waarvan er 15 extern zijn die ze eerst moeten ontslaan ;-)
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Kon ik maar protesteren, dat is leuk.
Ik ook niet. Er is geen Fok op dat pleinquote:
Als je goed werkt is dat toch geen probleem?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:20 schreef Ceased2Be het volgende:
zodadelijk functioneringsgesprek
*zenuwt* :S
Maakt mij niet minder zenuwachtig...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je goed werkt is dat toch geen probleem?
Succes dan!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maakt mij niet minder zenuwachtig...
nice, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
yeah! Hoogste beoordeling van het team
Weer zitten zenuwen om niks...
TRAKTEREN!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
yeah! Hoogste beoordeling van het team
Weer zitten zenuwen om niks...
Al gedaan, heb Mjan op een falafelschotel getrakteerdquote:
Vanavond trakteer je ons, op virtueel bier!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Al gedaan, heb Mjan op een falafelschotel getrakteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |