abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91314145
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef Gia het volgende:
Er zijn bh's die nauwelijk steun bieden en waarbij je ook nauwelijks ziet dat iemand een bh draagt.
Mag dat dan ook? Of moet het ook een bepaald type bh zijn? Zware vrouwen verplicht aan de beugelbh? Of mogen die ook best een sportbh dragen?

Kom op zeg, wat je onder je kleding draagt moet je toch lekker zelf weten!!

Als een man geen onderbroek draagt zie je dat niet. Dus, daar kun je geen commentaar op geven.
Moet een man een hemd dragen of is het geen bezwaar als zijn borst/buikhaar tussen de knopen van zijn bloes uitkomen?

En inderdaad een string! Als een vrouw een strakke broek draagt en geen string, zie je de randen van de onderbroek. Als ze een string aan heeft, zie je dat niet. Maar als ze geen onderbroek draagt, zie je dat ook niet.

Hoe wil men dit controleren, trouwens? Als ik een hemd draag of een bh, ik kan een bandje laten zien.....
Het is simpel; ben je ranzig en dik dan nemen mensen er aanstoot aan en moet je daar iets aan doen, ben je lekker dan is er geen vuiltje aan de lucht. Eerlijk is eerlijk.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:54:15 #77
3542 Gia
User under construction
pi_91314225
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:52 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het is simpel; ben je ranzig en dik dan nemen mensen er aanstoot aan en moet je daar iets aan doen, ben je lekker dan is er geen vuiltje aan de lucht. Eerlijk is eerlijk.
Je kunt ook slank zijn en toch een dubbel D hebben!

Als je dan een hemdje draagt, zit er net zoveel stof overheen dan met een bh, maar het steunt niet. Daarentegen heb je ook bh's die niet steunen. Gaat de directeur zich dan ook bemoeien met het type bh?
pi_91314320
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Je kunt ook slank zijn en toch een dubbel D hebben!

Als je dan een hemdje draagt, zit er net zoveel stof overheen dan met een bh, maar het steunt niet. Daarentegen heb je ook bh's die niet steunen. Gaat de directeur zich dan ook bemoeien met het type bh?
Klopt dan ben je dus niet ranzig en niet dik, vrouwen weten heus hun plaats wel. Ben je een onaantrekkelijke verschijning dan dien je daar gewoon rekening mee te houden.
pi_91314420
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goedzo, een werkgever moet kledingvoorschriften kunnen hanteren. Zowel in termen van veiligheid en representativiteit.
De werknemer moet zich natuurlijk houden aan goede smaak en goede zeden. De werkgever kan uiteraard ook alleen maar kleiding voorschrijven voor zover dat een functie heeft op de werkvloer.

Ik kan zo moeilijk zeggen of het wel of niet dragen van een bh storend was en in welke mate. Dat hangt van de bovenkleding af en van haar aantrekkelijkheidsfactor. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 14-01-2011 14:15:20 ]
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:12:20 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_91315080
Het kan natuurlijk zijn dat het bedrijf bedrijfskleding had, waarbij de vrouwenblouse licht doorschijnend of een hele lichte stof was. Maar dan vind ik dat de verantwoordelijkheid van het bedrijf om nieuwe blousen te laten maken, ze hebben niet het recht het ondergoed van de werknemer te bepalen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:13:24 #81
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_91315126
quote:
Er zijn bh's die nauwelijk steun bieden en waarbij je ook nauwelijks ziet dat iemand een bh draagt.
Wie had het hier over steun bieden? Als je een BH draagt die zo weinig steun biedt dat je mensen bijna KO slaat als je je omdraaid, wordt dat van belang. Vor deze discussie niet.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_91315263
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Wie had het hier over steun bieden? Als je een BH draagt die zo weinig steun biedt dat je mensen bijna KO slaat als je je omdraaid, wordt dat van belang. Vor deze discussie niet.
Dat weet je toch niet? Misschien was dat wel de reden..
pi_91315533
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:52 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het niet over de gemiddelde Fok!ker hebt?
Of je ze nu in de vorm van een groepje pixels op een beeldscherm ziet, of in het echt..
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:24:05 #84
3542 Gia
User under construction
pi_91315581
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Als het niet gaat om de steun, dan voldoet een hemd dus ook.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:29:50 #85
153506 Captain_Fabulous
pi_91315834
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Als het niet gaat om de steun, dan voldoet een hemd dus ook.
Bij een vrouw met kleine, stevige borsten voldoen van die plakkers die er voor zorgen dat er geen tepels door de stof steken vast ook wel als je het even praktisch bekijkt...Het is denk ik gewoon veel makkelijker om een wet te maken die zegt, je moet een BH dragen, dan eentje die zegt dat je netjes gekleed moet zijn. Iedereen staart zich nu blind op die BH O+
pi_91315913
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Iedereen staart zich nu blind op die BH O+
Een waarheid als een ):O
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:46:52 #87
153506 Captain_Fabulous
pi_91316629
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een waarheid als een ):O
het is dan ook vrijdag
pi_91316966
_O- Je zult die rechter zijn en dan hele dossiers over deze zaak hebben moeten bestuderen en er een uitspraak over doen.
pi_91317383
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef bloodymary het volgende:
_O- Je zult die rechter zijn en dan hele dossiers over deze zaak hebben moeten bestuderen en er een uitspraak over doen.
En dan moet je als edelachtbare nog serieus bljven kijken ook. _O-
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:08:02 #90
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_91317705
Je ga naar het werk om te werken en niet om tetten te bekijken.
Alhoewel een paar stevige doordruktepels of mooie deinende borsten :9 :Y :@
pi_91318368
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:12 schreef speknek het volgende:
Maar dan vind ik dat de verantwoordelijkheid van het bedrijf om nieuwe blousen te laten maken, ze hebben niet het recht het ondergoed van de werknemer te bepalen.
Pfff :') het bedrijf moet nog gewoon winst draaien hoor. Het zijn geen filantropische instellingen waarbij het niks uit maakt of je het geld over de balk gooit. En dat allemaal omdat werknemers te beroerd zijn ondergoed aan te doen. Baas over eigen ondergoed, ik zou het eerder omschrijven als doorgeslagen progressief gedachtegoed.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:38:40 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_91319138
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
Pfff :') het bedrijf moet nog gewoon winst draaien hoor. Het zijn geen filantropische instellingen waarbij het niks uit maakt of je het geld over de balk gooit. En dat allemaal omdat werknemers te beroerd zijn ondergoed aan te doen. Baas over eigen ondergoed, ik zou het eerder omschrijven als doorgeslagen progressief gedachtegoed.
Gebeurt nooit bij bedrijven dat iemand een verkeerde bestelling plaatst natuurlijk :'), maar goed, dat jij privacy doorgeslagen gedachtegoed vindt mag geen verrassing heten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_91319210
quote:
Mag dat dan ook? Of moet het ook een bepaald type bh zijn? Zware vrouwen verplicht aan de beugelbh? Of mogen die ook best een sportbh dragen?

Kom op zeg, wat je onder je kleding draagt moet je toch lekker zelf weten!!

Als een man geen onderbroek draagt zie je dat niet. Dus, daar kun je geen commentaar op geven.
Moet een man een hemd dragen of is het geen bezwaar als zijn borst/buikhaar tussen de knopen van zijn bloes uitkomen?

En inderdaad een string! Als een vrouw een strakke broek draagt en geen string, zie je de randen van de onderbroek. Als ze een string aan heeft, zie je dat niet. Maar als ze geen onderbroek draagt, zie je dat ook niet.

Hoe wil men dit controleren, trouwens? Als ik een hemd draag of een bh, ik kan een bandje laten zien.....
Ach mensen weten ergens zelf ook wel wat wel en niet kan.

En onderbroek dragen vind ik ook normaal en verplicht. :Y
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:42:20 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91319334
Laten we nu eens de koe bij de uiers vatten. Over welk gereformeerd plakbandkantoortje hebben we het eigenlijk, dat een heuse rechter nodig heeft om dit "probleem" op te lossen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:44:17 #95
153506 Captain_Fabulous
pi_91319459
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach mensen weten ergens zelf ook wel wat wel en niet kan.
U komt weinig buiten O+
pi_91319541
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef speknek het volgende:
Gebeurt nooit bij bedrijven dat iemand een verkeerde bestelling plaatst natuurlijk :'), maar goed, dat jij privacy doorgeslagen gedachtegoed vindt mag geen verrassing heten.
Waarschijnlijk verwar je mij met iemand anders, ik heb privacy juist hoog in het vaandel staan. Maar vrijheid ook, vrijheid die jij bij werkgevers en werknemers weg wil halen door te stellen dat een werkgever niet zou mogen bepalen welk ondergoed werknemers moeten dragen. Werknemers hebben de vrijheid zich te kleden zoals zij dat willen, werkgevers hebben de vrijheid kledingvoorschriften op te stellen. Als beide vrijheden conflicteren is het aan werkgever en werknemer om dat conflict op te lossen, en niet aan een wetgever.
pi_91319881
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als beide vrijheden conflicteren is het aan werkgever en werknemer om dat conflict op te lossen, en niet aan een wetgever.
Jawel, want een werknemer trekt doorgaans aan het kortste eind...
pi_91319949
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef Xa1pt het volgende:
Jawel, want een werknemer trekt doorgaans aan het kortste eind...
Dat kan die werknemer prima zelf oplossen. Bijvoorbeeld door zich bij een vakbond aan te sluiten.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:55:02 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_91320048
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat kan die werknemer prima zelf oplossen. Bijvoorbeeld door zich bij een vakbond aan te sluiten.
Dat vooronderstelt dat haar strijd breed gedragen wordt, anders zal de vakbond ook niets doen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:56:20 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_91320109
(even daar gelaten dat de vakbond in dit geval vooral juridische hulp en bijstand in de gang naar de rechter levert)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')