En lekker dat 'ie was. <3quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Crientj het volgende:
Keeeeerel.mensen, duh. Ijzer ook wel, met die loopbrug.
Trouwens, swirls daar is nu een unoxshop. Broodje unox voor 1.10. Servexpas, ik vind je lief.
In ander optiek zou je misschien hulp en andere methodieken kunnen promoten. Het is maar uit welk perspectief je dit bekijkt. Probleem van een 'aanrijding met een persoon' zijn niet alleen het leed voor de machinist en familie en vrienden van hem of haar maar ook de maatschappelijke kosten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Bitlord het volgende:
Die springers blijven een lastig probleem voor de spoorwegen. Hekken langs het spoor en onderdoorgangen zullen wel iets helpen, maar iemand die per sé wil springen lukt het toch wel, op perrons bij stoptreinstations bijvoorbeeld.
Er is wel een voordeel aan "geslaagde" zelfmoordpogingen - buiten alle trieste gevolgen, maar het is wellicht wat onethisch deze hier te verkondigen.
quote:ICE vanaf vrijdag 14 januari
Door een tekort aan materieel is de dienstregeling voor ICE voorlopig aangepast. Reizigers voor ICE International Amsterdam Centraal-Köln-Frankfurt dienen voorlopig in Emmerich over te stappen.
Tussen Amsterdam en Arnhem wordt er gedeeltelijk met ICE-materieel gereden en gedeeltelijk met vervangend binnenlands materieel .
In Emmerich vervolgen de reizigers hun reis met een andere ICE-trein.
Uitzondering op deze maatregel zijn ICE's 104 + 105, respectievelijk van en naar Basel SBB. Deze rijden wel door waardoor u niet hoeft over te stappen in Emmerich.
Voor ICE is in de maand januari geen toeslag nodig binnen Nederland.
Ja dat zegtie. Mogelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:50 schreef greavy het volgende:
Niet mogelijk, het worden sowieso V'tjes. De kans is er dat het zaterdag ook V'tjes zijn.
Er is een lijk (dode) gevonden bij Duiven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:46 schreef Temlin het volgende:
Arnhem-Winterswijk
Vrijdag 14 Januari 11:42
Oorzaak
Tussen Zevenaar en Arnhem rijden geen treinen door een versperring.
Er rijden stopbussen tussen Zevenaar en Arnhem.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
Is dat nou nog steeds van de aanrijding of is er een andere oorzaak.
Na 04:00 he, je kent de regelsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:35 schreef greavy het volgende:
Owh. Ik dacht ff dat ie het gister postte.
Joh doe geen moeitequote:
Dan heb ik der al 19uur op zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh doe geen moeiteVanaf 15:06 zitten we n de bar van de pimpel en dat is vroeg genoeg
We proberen wakker te blijven. Ik ga zometeen nog ff een uurtje-anderhalf uur ofzo liggen. En we zien vanzelf wel wat het word.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik zie jullie al zitten met een slaapzak en koelbox enzo haha![]()
Ga je nog slapen of gewoon pogen 24 trein-uren + wat je vrijdag overdag al wakker bent in 1x door te trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |