Er is een lijk (dode) gevonden bij Duiven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:46 schreef Temlin het volgende:
Arnhem-Winterswijk
Vrijdag 14 Januari 11:42
Oorzaak
Tussen Zevenaar en Arnhem rijden geen treinen door een versperring.
Er rijden stopbussen tussen Zevenaar en Arnhem.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
Is dat nou nog steeds van de aanrijding of is er een andere oorzaak.
Na 04:00 he, je kent de regelsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:35 schreef greavy het volgende:
Owh. Ik dacht ff dat ie het gister postte.
Joh doe geen moeitequote:
Dan heb ik der al 19uur op zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh doe geen moeiteVanaf 15:06 zitten we n de bar van de pimpel en dat is vroeg genoeg
We proberen wakker te blijven. Ik ga zometeen nog ff een uurtje-anderhalf uur ofzo liggen. En we zien vanzelf wel wat het word.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik zie jullie al zitten met een slaapzak en koelbox enzo haha![]()
Ga je nog slapen of gewoon pogen 24 trein-uren + wat je vrijdag overdag al wakker bent in 1x door te trekken?
Nu.nl.quote:De botsing van dinsdag tussen een goederentrein en een internationale ICE is waarschijnlijk het gevolg van koperdiefstal.
Dat meldde het Korps landelijke politiediensten (KLPD) vrijdag na onderzoek. Op de plek van het ongeval is 300 meter koperdraad verdwenen.
Ben benieuwd hoe het dan in elkaar steekt. In principe gaan de systemen in zo'n geval de veilige kant op en blijven de seinen rood.quote:
Ja dat vond ik dus ook raar. EN hoe is het dan met die eerdere treinen die dag afgelopen? Ze staan toch niet op klaarlichte dag even 300 meter koper los te trekken WTF??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het dan in elkaar steekt. In principe gaan de systemen in zo'n geval de veilige kant op en blijven de seinen rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |