Je bent geil zei je. WHOPPA! Ram hem dr in!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net een fles wijn.
"ja een vriend van mij rijdt soms naar frankrijk en haalt dan een paar exclusieve flessen wijn op. Dit was de duurste die ik kon vinden. Je hebt het verdiend omdat je mijn privé mail die ik had verwijderd weer terug hebt weten te vinden. Bedankt!"
Ben benieuwd wat het waard is..
Had jij dat bolletje nog opgehaald? Ik ben er zo blij meequote:
Wijnboerderij : Domaine E. Guigalquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
E. Guigal
Côtes du Rhône
2004
Misschien is het 3 euro waard, misschien 50. je weet het nooit bij artsen.
N95 8GB hier. Van de week een nieuwe behuizing besteldquote:
Die past net niet in mijn plasbuis.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
Je bent geil zei je. WHOPPA! Ram hem dr in!
ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer hardop te lachen
[ afbeelding ]
Schijnt een afrodesiac (of hoe schrijf je datquote:
Die N95's zijn zóóó geschikt als bieropener.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
N95 8GB hier. Van de week een nieuwe behuizing besteld
quote:
Cool, hij kan niet meer kantelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Desire Z is dat. En die is er al.
Het jaar doet ook veel met de prijs. Soms kan eenzelfde type ineens veel duurder zijn, of goedkoper...als er een jaartje overheen gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
Wijnboerderij : Domaine E. Guigal
Appellatie: Côtes-du-Rhône (Rhône, Frankrijk)
Druivensoort(en): Grenache, Mourvedre, Syrah
Prijsklasse : 12.00 - 16.99 ¤
Klinkt niet slecht in ieder gevalquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
E. Guigal
Côtes du Rhône
2004
Misschien is het 3 euro waard, misschien 50. je weet het nooit bij artsen.
quote:Tasting notes:
Currants, plum, leather, and herbs on the nose
Earthy and dense on the palate
Finish of currants, herbs, and spices with a dash of cocoa
Here's a perennial good value wine from the Rhone. E. Guigal packs a lot into this $12 bottle, with fruit, herbs, and earthy tones. Its best quality is that it has a real sense of place- it tastes like the Rhone and not some ambiguous international standard that so many $12 wines aim for.
When you open it, give it some air and let it warm up a bit. Then raise a glass!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schijnt een afrodesiac (of hoe schrijf je dat) te zijn, toch?
Hier issie puntgaaf. Alleen onthoudt hij dat soort dingen dus niet meer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
N95 8GB hier. Van de week een nieuwe behuizing besteld
Vergeef me, ik ben net wakker na een slechte nachtquote:
Een ass-lift?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
En ik moet nog steeds een nieuw achterkantje bestellen, maar ik heb er maar geen geld voor.
het jaartal pak ik uiteraard wel meequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het jaar doet ook veel met de prijs. Soms kan eenzelfde type ineens veel duurder zijn, of goedkoper...als er een jaartje overheen gaat.
maar goed, het is dus ieg geen AH rommel.
Ik heb beloofd het te proberen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga lekker naar huis dan![]()
Even over je toetsenbord overgeven should do the trick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |