Ik wil een:quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben er blij meeAlleen ben ik mijn kabeltje kwijt dus ik kan hem niet updaten.
En dat is echt nodig
Misschien voor Ang3l, maar ik pas.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij vrouwen noemen ze dat easy access, maar bij mannen zeker niet?
Nou inderdaad, gadverdegadverquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een heel goed humeur, maar dat komt dus niet door het weer he
Daarom!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n telefoon valt het op zich wel mee, alleen het typen blijft lastig
Een variant van de N8? Ik wil de HTC Desire (HD) Pro, ik weet niet of die er al is eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik wil een:
[ afbeelding ]
Alleen nu las ik laatst dat Meego nog steeds nogal onderontwikkeld is...
Wat voor toestel heb je dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben er blij meeAlleen ben ik mijn kabeltje kwijt dus ik kan hem niet updaten.
En dat is echt nodig
quote:
Grote broer van de N8, de N9. Met zonder symbianquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een variant van de N8? Ik wil de HTC Desire (HD) Pro, ik weet niet of die er al is eigenlijk.
Ik dacht altijd dat dit easy access betekende?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij vrouwen noemen ze dat easy access, maar bij mannen zeker niet?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een heel goed humeur, maar dat komt dus niet door het weer he
En hij gaat uit en onthouden mijn WLAN of Mobiele internet niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Telefoons updaten.
Hij kan toch bellen en SMS'en?
Wat voor wijn is het?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net een fles wijn.
"ja een vriend van mij rijdt soms naar frankrijk en haalt dan een paar exclusieve flessen wijn op. Dit was de duurste die ik kon vinden. Je hebt het verdiend omdat je mijn privé mail die ik had verwijderd weer terug hebt weten te vinden. Bedankt!"
Ben benieuwd wat het waard is..
Aah, eindelijk verstandig geworden daar in Finland? Of hebben ze er WM7 op getieft?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Grote broer van de N8, de N9. Met zonder symbian
Desire Z is dat. En die is er al.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een variant van de N8? Ik wil de HTC Desire (HD) Pro, ik weet niet of die er al is eigenlijk.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit easy access betekende?
[ afbeelding ]
Met een beetje fantasie is er nog een pijl in te zien ook, zodat het in dronken toestand makkelijker wordt gemaakt.
Nee, nieuwe versie van Maemo (Linux).quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, eindelijk verstandig geworden daar in Finland? Of hebben ze er WM7 op getieft?
Wauw.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
En hij gaat uit en onthouden mijn WLAN of Mobiele internet niet.
Ook door een update daar niet van
Oesters...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |