Volgens mij zit je goed jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar begin ik altijd meeNu wel een leuk liedje. Wat erg, ik kan nog helemaal meezingen, weet alleen niet meer wie het zijn. Solid Harmony ofzo?
/zwijmelpostquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het wat? Ben er verder niet bekend mee, maar Jeff Bridges ziet er zo geweldig uit in de trailer
Welkom in 1999quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
Oj wat was dat fijn naar het werk rijden met mijn usb stickje vol muziek
Ik vond het geweldig. Beeld en geluid was magistraal. Jeff was super (kerel die zijn zoon speelt ook wel), het lekkere wijf, was idd errugh lekker. Verhaal kon wel iets beter, maar ach, heb je dat echt nodig als je lightraces hebtquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het wat? Ben er verder niet bekend mee, maar Jeff Bridges ziet er zo geweldig uit in de trailer
Leugens!quote:
quote:
Gotta love 'em!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gatver! Ik heb ook eens zo'n begrafenis gehad.wat werd ik daar giftig van!
Kutgristenhonden! (alleen de extremisten dan, verder niks tegen gelovende mensen ofzo)
I've got nothing against Godquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gatver! Ik heb ook eens zo'n begrafenis gehad.wat werd ik daar giftig van!
Kutgristenhonden! (alleen de extremisten dan, verder niks tegen gelovende mensen ofzo)
ik werd geroepen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I've got nothing against God
I just hate his fanclub
Niet vergeten ook voor jezelf de boel bij te houden hequote:
What happen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef rival het volgende:
In 2 uur naar je werk rijden wat normaal 45 minuutjes kost
Waarom heb je een formule als ondertitel? En waarvoor is die eigenlijk? Hij ziet er uit alsof ik em moet herkennenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
Te vet! In de wacht bij Deutsch Bahn, wachtmuziekje is gewoon een stukje electro/trance
I > Youquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
What happen?
[..]
Waarom heb je een formule als ondertitel? En waarvoor is die eigenlijk? Hij ziet er uit alsof ik em moet herkennen
aahquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
I > You
En t(-_-t) is een smilie
Ik heb inmiddels een ijzeren maag geloof ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat terughoudend met ibu, mijn maag is soms wat gevoelig.
Het zou net zo goed assemblercode kunnen zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
I > You
En t(-_-t) is een smilie
De dag begint al goed. Leuke collega heeft gisteren gehoord dat ze niet mag blijven. Ik ben na 2 gesprekken al hondsberoerd. En m'n teamleidster was weg voor ik r iets kon vragen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet vergeten ook voor jezelf de boel bij te houden he
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
De dag begint al goed. Leuke collega heeft gisteren gehoord dat ze niet mag blijven. Ik ben na 2 gesprekken al hondsberoerd. En m'n teamleidster was weg voor ik r iets kon vragen.![]()
Ik snap je smiley nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
I > You
En t(-_-t) is een smilie
En dan had jij het over mijn reistijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef rival het volgende:
In 2 uur naar je werk rijden wat normaal 45 minuutjes kost
Het is opeen vrolijke manier een middelvinger opsteken volgens googlequote:
Geen koorts. Daar is alles mee gezegd ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer aan de arbeid meisje, geen koorts meer dus?
Hop, aan het werk jij! Betaal niet voor niks zorgpremie!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen koorts. Daar is alles mee gezegd ook
Maar ik ga dapper door!_!
Ik zie er iemand in met een koptelefoon op zijn hoofd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is opeen vrolijke manier een middelvinger opsteken volgens google
Met kutmuziek erop, aan de gezichtsuitdrukking te zienquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie er iemand in met een koptelefoon op zijn hoofd.
Geef nog eens een hint trouwensquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk zo'n foute naam voor een boybandquote:
Ik zie 2x een t. Een haakje openen, haakje sluiten, een underscore en 2 liggende streepjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
Ceedee? Dat is zooo 1993!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik eens een ceedeetje van Eric Clapton opzetten.
Het woord boyband an sich is foutquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk zo'n foute naam voor een boyband
Alleen als ik daar zin in heb heh. Blijkbaar had ik er geen zin inquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer niet op zitten te letten hè?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van julie allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Ja, maar ik heb een mooie ceedeespeler dus die ga ik niet volledig rechts laten liggen.quote:
Koppelteken!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie 2x een t. Een haakje openen, haakje sluiten, een underscore en 2 liggende streepjes
zeikwijfjequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Koppelteken!
Liggend streepje is een underscore
Ik ben het niet met je eens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Koppelteken!
Liggend streepje is een underscore
Wat een lulkoekquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hop, aan het werk jij! Betaal niet voor niks zorgpremie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |