Dat wissiknie. Moet nu vaak 30/45 minuten wachten voordat het begint te werken. Welk merk raad je aan? Wel 400mg uiteraard.quote:
naatjequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bus stond bijna 10 min stil. Nu kom ik dus te laat
Advil is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat wissiknie. Moet nu vaak 30/45 minuten wachten voordat het begint te werken. Welk merk raad je aan? Wel 400mg uiteraard.
Advil natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:50 schreef Kreator het volgende:
Dat wissiknie. Moet nu vaak 30/45 minuten wachten voordat het begint te werken. Welk merk raad je aan? Wel 400mg uiteraard.
Pijnstillers op basis van verschillende ingredienten is lastig te vergelijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Murmeli het volgende:
Advil is goed
Saridon ook, en ook snel. Is op basis van paracetamol, maar werkt bij mij wel goed, miss zelfs beter dan advil.
quote:
Geen idee. Was net op tijd, en toen was er gesteggel over werkplekken dus kan ik nu pas opstartenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee. Was net op tijd, en toen was er gesteggel over werkplekken dus kan ik nu pas opstarten
Soms is dit zo'n faalbedrijf
Ik ga straks een gehaktbal opwarmen en op een broodje gooienquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:05 schreef oshiro het volgende:
Echt, ik heb nu al honger alsof ik de lunch heb gemist.
Nu alquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks een gehaktbal opwarmen en op een broodje gooien
Zometeen met de lunch ga ik er weer aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks een gehaktbal opwarmen en op een broodje gooien
Nee straksquote:
Ah ok. Ik dacht wel dat ik laatst ergens hoorde dat coffeine slecht voor je is. Weet jij daar iets van?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pijnstillers op basis van verschillende ingredienten is lastig te vergelijken
In Saridon zit coffiene en dat werkt inderdaad als een tiet.
gecondoleerdquote:
Slappe koffie en droge cake.quote:
En pikzwarte preken in de Doornspijkse kerk.quote:
'En Q, ben jij al getrouwd?'quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
En pikzwarte preken in de Doornspijkse kerk.. Laat ik mijn zwarte kousen eens op gaan zoeken.
Je denkt toch niet dat ze het zo aardig vragen hè?quote:
Het is druk in de hel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Q. het volgende:
Het is in de zelfde kerk waar nog in 1991 over mijn overgrootvader gezegd werd dat hij naar de hel zou gaan omdat hij een tv had..
Beetje van de regen in de drup, of niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Zo, weer terug uit het zonnige Edinburgh.
Het was daar echt heel zonnig, vooral eergisterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje van de regen in de drup, of niet?
Die worden gefolterd door tv-kijkende mensen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is daar gezellig vol met loshandige priesters.
Ja, maar jij bent dan ook gewoon gek.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was daar echt heel zonnig, vooral eergisteren. Ik heb met korte mouwen gelopen
.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was daar echt heel zonnig, vooral eergisteren. Ik heb met korte mouwen gelopen
.
Ja, of heatwave, sluit dat niet uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]Het klimaat is echt naar de klote.
Had iemand de Marokkanen al de schuld er van gegeven?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]Het klimaat is echt naar de klote.
Nog niet, goed punt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Had iemand de Marokkanen al de schuld er van gegeven?
Coffeïne is niets anders dan caffeïne.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef Murmeli het volgende:
Ah ok. Ik dacht wel dat ik laatst ergens hoorde dat coffeine slecht voor je is. Weet jij daar iets van?
Gatver! Ik heb ook eens zo'n begrafenis gehad.wat werd ik daar giftig van!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Q. het volgende:
Het is in de zelfde kerk waar nog in 1991 over mijn overgrootvader gezegd werd dat hij naar de hel zou gaan omdat hij een tv had..
shit, Q music is dat he? Ik vergeet het altijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Het foute uurtje valt tegen vandaag
Keequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Coffeïne is niets anders dan caffeïne.
Ben er wel benieuwd naarquote:
DPquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Wereldvreemde kneuzen die Daft Punk niet kennen
Daar begin ik altijd meequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, Q music is dat he? Ik vergeet het altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |