OMG, ben je dat niet dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:26 schreef ArTiC het volgende:
Praag 1996,
Daar was ik zo dronken dat ik dacht dat ik freddy mercury was
Dat was de dubbele kater de volgende dagquote:
School.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat was de dubbele kater de volgende dag
best leuk zo'n cultuurreis met school
Oh?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:34 schreef L-E het volgende:
[..]
School.
Gisteren had ik cursus, op een school. In een heus leslokaal met een bord en tafeltjes en stoeltjes, zo schattig allemaal.
Maar toen we gefouilleerd werden voordat we naar binnen gingen dacht ik wel: dit ging in mijn tijd toch heel anders.
hihi.. ik wás het meisje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh?
Ik fouilleerde ook altijd de meisjes op school...in het brommerhok
Ik heb geen idee wat je zegt nu.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:43 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
hihi.. ik wás het meisje.
ik liet op de laatste lesdag alle leraren kruipen![]()
titatuchtschoolin onze legeroutfits...
sorryquote:
Voel je ook die generatiekloof?quote:
slaap lekkerquote:
Heb je al gerukt vandaag? Dat wil soms weleens helpen om de druk in de hersenen weg te halen he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 06:59 schreef Q. het volgende:
Snuit!!
Ik wel! Alleen die hoofdpijn mag nu wel eens weg, ik ben immers weer beter. Maar dat snapt mn hoofd nog niet.
* oshiro huppelt meequote:
Niet te actief hoor, vroeg enz.quote:
Slecht geslapen? Raar gedroomd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:30 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Wat werd ik freaking vaag wakker zeg
Ik weet het niet. Toen mijn vriend de deur uitging(1:45), kon ik niet meer slapen. Even de tv aangezet, maar vrij snel weer in slaap gevallen. De eerste keer dat ik weer wakker werd, was toen mijn wekker ging(4:55). Ik ben nog uit mijn bed gegaan om de wekker op snooze te zetten, en daarna nog heel even erin te kruipen. Voor mijn gevoel ben ik daarna knock-out gegaan, want ik werd om 5:55 met alle loeiende wekkers weer wakker. Te laat dusquote:
Dan snap ik dat je nu wat afwazig bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Toen mijn vriend de deur uitging(1:45), kon ik niet meer slapen. Even de tv aangezet, maar vrij snel weer in slaap gevallen. De eerste keer dat ik weer wakker werd, was toen mijn wekker ging(4:55). Ik ben nog uit mijn bed gegaan om de wekker op snooze te zetten, en daarna nog heel even erin te kruipen. Voor mijn gevoel ben ik daarna knock-out gegaan, want ik werd om 5:55 met alle loeiende wekkers weer wakker. Te laat dusToen moest ik haasten en nu ben ik niet wakker te krijgen
Ik doe niet anders, dat weet je toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je al gerukt vandaag? Dat wil soms weleens helpen om de druk in de hersenen weg te halen he.
Zegt me niets en aan de Wikipedia te zien mis ik er niets aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:34 schreef DustPuppy het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik kreeg gister te horen dat ik waarschijnlijk backstage mag gaan lamballen bij Devin Townsend.
Iemand bekent met die dude, want ik had zoiets van: Wie?
Hmm ja, heavy metal is soms wel lekker hoor. Alleen kende ik deze persoon in kwestie niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zegt me niets en aan de Wikipedia te zien mis ik er niets aan.
Je bent toch geen vent of wel. Die moeten opnieuw zaad maken waardoor hun lichaam aangeeft te willen slapen, zodat het sneller gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:42 schreef Nouk84 het volgende:
Klaarkomen op de vroege morgen, moet er niet aan denkenDan kan ik nog moeilijker mijn bed uitkomen. Dat is een instant slaapmiddel man!
Ja, inderdaad. Dat is echt totaal niet handig op een werkdag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:42 schreef Nouk84 het volgende:
Klaarkomen op de vroege morgen, moet er niet aan denkenDan kan ik nog moeilijker mijn bed uitkomen. Dat is een instant slaapmiddel man!
Dat is vrij makkelijk op te lossen natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat is echt totaal niet handig op een werkdag.
In het weekend, soit. Maar dan wordt het meteen weer zo'n zooi en ik heb geen tissue's naast mijn bed staan ofzo
Had er meer mee te maken dat bij het orgasme bepaalde stoffen in de hersenen vrijkomen die een licht verdovende werking hebben. Het heeft op mannen een groter effect dan op vrouwen, maar vrouwen maken die stoffen ook aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent toch geen vent of wel. Die moeten opnieuw zaad maken waardoor hun lichaam aangeeft te willen slapen, zodat het sneller gaat.
Wat, tissue's naast mijn bed? Daar gaan vragen van komen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is vrij makkelijk op te lossen natuurlijk
Nog steeds niet nee, maar als ik mijn ogen dicht doe daarna ben ik binnen 2 min vertrokkenquote:
Dat heb ik ook wel zonder sex, 's morgens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog steeds niet nee, maar als ik mijn ogen dicht doe daarna ben ik binnen 2 min vertrokken
Onder je bed danquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat, tissue's naast mijn bed? Daar gaan vragen van komen.
Google is your friendquote:Then there is the biochemistry of the orgasm itself. Research shows that during ejaculation, men release a cocktail of brain chemicals, including norepinephrine, serotonin, oxytocin, vasopressin, nitric oxide (NO), and the hormone prolactin. The release of prolactin is linked to the feeling of sexual satisfaction, and it also mediates the recovery time that men are well aware ofthe time a guy must wait before giving it another go. Studies have also shown that men deficient in prolactin have faster recovery times.
Prolactin levels are naturally higher during sleep, and animals injected with the chemical become tired immediately. This suggests a strong link between prolactin and sleep, so its likely that the hormones release during orgasm causes men to feel sleepy.
(Side note: prolactin also explains why men are sleepier after intercourse than after masturbation. For unknown reasons, intercourse orgasms release four times more prolactin than masturbatory orgasms, according to a recent study.)
Oxytocin and vasopressin, two other chemicals released during orgasm, are also associated with sleep. Their release frequently accompanies that of melatonin, the primary hormone that regulates our body clocks. Oxytocin is also thought to reduce stress levels, which again could lead to relaxation and sleepiness. Bron
Gelukkig is er een bron. En is google een wetenschappelijk onderbouwde website. En spreekt het mijn theorie niet tegen.quote:
Heb je geen nachtkastje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat, tissue's naast mijn bed? Daar gaan vragen van komen.
Nope.quote:
quote:The bottom line is this: there are many potential biochemical and evolutionary reasons for post-sex sleepiness, some direct and some indirect but no one has yet pinpointed the exact causes. One thing, however, is certain: we females better get used to it, because it doesnt look likely to change anytime soon.
Geen ruimte meer voor.quote:
Uurtje of 9?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:09 schreef Yuki het volgende:
Damn, zal mij benieuwen hoe lang ik het uithoud op m'n werk vandaag
En geneukt?quote:
Ik moet gedurende 8,5 uur aanwezig zijn. Maar zoals ik me nu voel houd ik dat niet volquote:
Ibu'tje derin en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:18 schreef Yuki het volgende:
Ik moet gedurende 8,5 uur aanwezig zijn. Maar zoals ik me nu voel houd ik dat niet vol
Nee !quote:
eyquote:
Maak daar maar 2 paracetamollen vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ibu'tje derin en gaan met die banaan..
Hey, nog niet beter zie ik? Ga je wel werken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
ey
[..]
Maak daar maar 2 paracetamollen van
...die doen niks bij mij. Heb er wel es 5 gehad toen ik hoofdpijn had en geen ibu in de buurt. Geen effect, behalve misselijkheid.quote:
Voel me beroerd, maar ik ga het proberen. Ben koortsvrij enzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, nog niet beter zie ik? Ga je wel werken?
Ik slik op het moment zoveel pijnstillers dat paracetamol wat beter voor mn maag is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
...die doen niks bij mij. Heb er wel es 5 gehad toen ik hoofdpijn had en geen ibu in de buurt. Geen effect, behalve misselijkheid.
Waarom dat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:23 schreef Yuki het volgende:
Ik slik op het moment zoveel pijnstillers
Sterkte, ik ben benieuwd hoe lang je t vol houdquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voel me beroerd, maar ik ga het proberen. Ben koortsvrij enzo.
[..]
Ik slik op het moment zoveel pijnstillers dat paracetamol wat beter voor mn maag is.
Maar ieder zn ding
Ibu, goed idee, daar ga ik zo maar eens aan. De paracetamol heeft weinig effect vandaag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
...die doen niks bij mij. Heb er wel es 5 gehad toen ik hoofdpijn had en geen ibu in de buurt. Geen effect, behalve misselijkheid.
Ik kocht altijd die 400mg 50-packs, maar die mogen ze niet meer verkopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ibuprofen 200 mg heeft hetzelfde veiligheidsprofiel als paracetamol
Sinds ik bij een bedrijf werk dat het verkoopt, slik ik het wel sneller dan voorheen ja...quote:
Liquid?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef Kreator het volgende:
Ik kocht altijd die 400mg 50-packs, maar die mogen ze niet meer verkopen.
Ik ben altijd wat terughoudend met ibu, mijn maag is soms wat gevoelig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ibuprofen 200 mg heeft hetzelfde veiligheidsprofiel als paracetamol
Belachelijk. En nee, gewoon die roze met een glimlaagje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
Liquid?![]()
Maar, dat klopt inderdaad. Per 1 januari mag dat niet meer verkocht worden. Wij hebben die ook uit het assortiment gehaald.
Toch jammerquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:33 schreef Kreator het volgende:
Belachelijk. En nee, gewoon die roze met een glimlaagje.
Ontmoedigingsbeleid!quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:36 schreef Yuki het volgende:
Damn, wat een gezeik als je je beter moet melden bij het UWV. En dat voor 1 dag ziek zijn
Thanksquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterkte, ik ben benieuwd hoe lang je t vol houd
Of niet meer beter, na een paar dage bellen ze je toch weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ontmoedigingsbeleid!![]()
De volgende keer meld jij je niet meer ziek.
slimmerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Ik had trouwens m'n paraplu beter op moeten ruimenik kon m niet vinden dus nu zonder paraplu naar buiten. Lekker 10 min door de regen lopen met m'n zieke hoofd
http://office.microsoft.c(...)ats-HA010168676.aspxquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Kak, Excel vertikt het om een xlsx-bestand te openen. Kutding.
xlsx is het bestandsformaat vanaf de 2007 variant, als je nog 2003 of ouder hebt, kan je op de microsoft site een plug-in downloaden zodat je em toch kan openen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Kak, Excel vertikt het om een xlsx-bestand te openen. Kutding.
Normaal gesproken doet hij het wel, maar nu dus nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
xlsx is het bestandsformaat vanaf de 2007 variant, als je nog 2003 of ouder hebt, kan je op de microsoft site een plug-in downloaden zodat je em toch kan openen.
edit - zie Q's post
misschien beveiligd of beschadigd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Normaal gesproken doet hij het wel, maar nu dus niet
Want?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dwz, als ik ooit op m'n bestemming kom
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
http://office.microsoft.c(...)ats-HA010168676.aspx
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
xlsx is het bestandsformaat vanaf de 2007 variant, als je nog 2003 of ouder hebt, kan je op de microsoft site een plug-in downloaden zodat je em toch kan openen.
edit - zie Q's post
Failed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien beveiligd of beschadigd?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Ah kijk, bestand nog een keer downloaden en hij doet het ineens wel
Zeker. Worden sneller opgenomen.quote:
Dat wissiknie. Moet nu vaak 30/45 minuten wachten voordat het begint te werken. Welk merk raad je aan? Wel 400mg uiteraard.quote:
naatjequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bus stond bijna 10 min stil. Nu kom ik dus te laat
Advil is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat wissiknie. Moet nu vaak 30/45 minuten wachten voordat het begint te werken. Welk merk raad je aan? Wel 400mg uiteraard.
Advil natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:50 schreef Kreator het volgende:
Dat wissiknie. Moet nu vaak 30/45 minuten wachten voordat het begint te werken. Welk merk raad je aan? Wel 400mg uiteraard.
Pijnstillers op basis van verschillende ingredienten is lastig te vergelijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Murmeli het volgende:
Advil is goed
Saridon ook, en ook snel. Is op basis van paracetamol, maar werkt bij mij wel goed, miss zelfs beter dan advil.
quote:
Geen idee. Was net op tijd, en toen was er gesteggel over werkplekken dus kan ik nu pas opstartenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee. Was net op tijd, en toen was er gesteggel over werkplekken dus kan ik nu pas opstarten
Soms is dit zo'n faalbedrijf
Ik ga straks een gehaktbal opwarmen en op een broodje gooienquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:05 schreef oshiro het volgende:
Echt, ik heb nu al honger alsof ik de lunch heb gemist.
Nu alquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks een gehaktbal opwarmen en op een broodje gooien
Zometeen met de lunch ga ik er weer aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks een gehaktbal opwarmen en op een broodje gooien
Nee straksquote:
Ah ok. Ik dacht wel dat ik laatst ergens hoorde dat coffeine slecht voor je is. Weet jij daar iets van?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pijnstillers op basis van verschillende ingredienten is lastig te vergelijken
In Saridon zit coffiene en dat werkt inderdaad als een tiet.
gecondoleerdquote:
Slappe koffie en droge cake.quote:
En pikzwarte preken in de Doornspijkse kerk.quote:
'En Q, ben jij al getrouwd?'quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
En pikzwarte preken in de Doornspijkse kerk.. Laat ik mijn zwarte kousen eens op gaan zoeken.
Je denkt toch niet dat ze het zo aardig vragen hè?quote:
Het is druk in de hel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Q. het volgende:
Het is in de zelfde kerk waar nog in 1991 over mijn overgrootvader gezegd werd dat hij naar de hel zou gaan omdat hij een tv had..
Beetje van de regen in de drup, of niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Zo, weer terug uit het zonnige Edinburgh.
Het was daar echt heel zonnig, vooral eergisterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje van de regen in de drup, of niet?
Die worden gefolterd door tv-kijkende mensen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is daar gezellig vol met loshandige priesters.
Ja, maar jij bent dan ook gewoon gek.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was daar echt heel zonnig, vooral eergisteren. Ik heb met korte mouwen gelopen
.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was daar echt heel zonnig, vooral eergisteren. Ik heb met korte mouwen gelopen
.
Ja, of heatwave, sluit dat niet uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]Het klimaat is echt naar de klote.
Had iemand de Marokkanen al de schuld er van gegeven?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]Het klimaat is echt naar de klote.
Nog niet, goed punt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Had iemand de Marokkanen al de schuld er van gegeven?
Coffeïne is niets anders dan caffeïne.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef Murmeli het volgende:
Ah ok. Ik dacht wel dat ik laatst ergens hoorde dat coffeine slecht voor je is. Weet jij daar iets van?
Gatver! Ik heb ook eens zo'n begrafenis gehad.wat werd ik daar giftig van!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Q. het volgende:
Het is in de zelfde kerk waar nog in 1991 over mijn overgrootvader gezegd werd dat hij naar de hel zou gaan omdat hij een tv had..
shit, Q music is dat he? Ik vergeet het altijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Het foute uurtje valt tegen vandaag
Keequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Coffeïne is niets anders dan caffeïne.
Ben er wel benieuwd naarquote:
DPquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Wereldvreemde kneuzen die Daft Punk niet kennen
Daar begin ik altijd meequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, Q music is dat he? Ik vergeet het altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |