Geen koorts. Daar is alles mee gezegd ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer aan de arbeid meisje, geen koorts meer dus?
Hop, aan het werk jij! Betaal niet voor niks zorgpremie!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen koorts. Daar is alles mee gezegd ook
Maar ik ga dapper door!_!
Ik zie er iemand in met een koptelefoon op zijn hoofd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is opeen vrolijke manier een middelvinger opsteken volgens google
Met kutmuziek erop, aan de gezichtsuitdrukking te zienquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie er iemand in met een koptelefoon op zijn hoofd.
Geef nog eens een hint trouwensquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk zo'n foute naam voor een boybandquote:
Ik zie 2x een t. Een haakje openen, haakje sluiten, een underscore en 2 liggende streepjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
Ceedee? Dat is zooo 1993!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik eens een ceedeetje van Eric Clapton opzetten.
Het woord boyband an sich is foutquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk zo'n foute naam voor een boyband
Alleen als ik daar zin in heb heh. Blijkbaar had ik er geen zin inquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer niet op zitten te letten hè?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van julie allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Ja, maar ik heb een mooie ceedeespeler dus die ga ik niet volledig rechts laten liggen.quote:
Koppelteken!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie 2x een t. Een haakje openen, haakje sluiten, een underscore en 2 liggende streepjes
zeikwijfjequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Koppelteken!
Liggend streepje is een underscore
Ik ben het niet met je eens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Koppelteken!
Liggend streepje is een underscore
Wat een lulkoekquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hop, aan het werk jij! Betaal niet voor niks zorgpremie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |