L.E.quote:
Ik had even een MI van Yuki's toetsenbord als ze eroverheen gekotst hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch wel je eigen kots mag ik hopen?
Daar ben ik niet zo dol op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag jij dat niet van de dokter?
Ik vind het een goede oplossing!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hm, dames in het kopieerhok...
O, sorry
Gaan jullie een printerhok maken? Zie hier boven!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vooral als je aan het werk bent en printers moet verhuizen..
Hoax!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
L.E.Ik ben as we speak een broodje aan het eten!
je wekt wel echt de schijn tegen je door op elke post van dergelijke strekking te reageren hequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat kan lastig zijn idd.
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hm, dames in het kopieerhok...
O, sorry
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wekt wel echt de schijn tegen je door op elke post van dergelijke strekking te reageren he![]()
Ooh en mn spam uurtje, laatste post tot 12u:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
je wekt wel echt de schijn tegen je door op elke post van dergelijke strekking te reageren he![]()
Ooh en mn spam uurtje, laatste post tot 12u:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, grijp je kans! Zak erover en voor het vaderland!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen kopieer hok hiero
Ook geen dames trouwens, alleen een verwarmings monteur
Same, volgende telefoon krijgt ook een echt toetsenbordje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zich wel gaaf, maar ik wil toch liever echt iets indrukken
[..]
geen kopieer hok hiero
Ook geen dames trouwens, alleen een verwarmings monteur
Wat heb jijquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, grijp je kans! Zak erover en voor het vaderland!
Ik ben er blij meequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Same, volgende telefoon krijgt ook een echt toetsenbordje.
Bij m'n telefoon valt het op zich wel mee, alleen het typen blijft lastigquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Same, volgende telefoon krijgt ook een echt toetsenbordje.
Je kan em hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Zit mij eens niet zo te pesten!
Telefoons updaten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben er blij meeAlleen ben ik mijn kabeltje kwijt dus ik kan hem niet updaten.
En dat is echt nodig
Goede morgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een heel goed humeur, maar dat komt dus niet door het weer he
Bij vrouwen noemen ze dat easy access, maar bij mannen zeker niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb jijliever niet, hoewel z'n broek heel cliché matig halverwege z'n kont hangt
![]()
Mossel gegeten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een heel goed humeur, maar dat komt dus niet door het weer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |