Ben benieuwd, succes!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:18 schreef Kalebatz het volgende:
Wow, thanx voor alle reacties, heb alles goed doorgelezen. Helaas kan ik nu niet meer antwoorden ivm werk maar komt morgen wel!
Nee hoor. Maar de "fanboy"-opmerkingen komen al weer tevoorschijn om het gebrek aan tegenargumenten te verdoezelen, dus dat zegt al genoegquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:07 schreef Sold het volgende:
Nou nou... Het zat je even hoog hé?![]()
Heb ik een zere plek geraakt dat je meteen zo in de verdediging schiet?
Om tegenargumenten te hebben, moeten er allereerst argumenten zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar de "fanboy"-opmerkingen komen al weer tevoorschijn om het gebrek aan tegenargumenten te verdoezelen, dus dat zegt al genoeg
Goh, gewoon twee opmerkingen aan mijn adres die persoonlijke aanvallen zijn, zonder ook maar enige zinnige reactie in het topic te geven. Ik haal echt het bloed onder je nagels vandaan, he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:39 schreef leolinedance het volgende:
Die Splackavellie02 wat een faalhaas zeg
dus jij betaald liever 20 eu (of zelfs meer) per maand meer zodat je geil wordt van dat HQ schermpje/je moeder op de videocall en een afgekloven appeltje op de achterkant van de behuizing..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar de "fanboy"-opmerkingen komen al weer tevoorschijn om het gebrek aan tegenargumenten te verdoezelen, dus dat zegt al genoeg
Och, ik studeer in Leuven, dus ik bespaar 1000 euro per jaar aan mijn opleiding. Dan ben ik niet zo pauper dat ik geen 150 euro kan missen voor een apparaat dat ik dagelijks gebruik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef andreas612 het volgende:
dus jij betaald liever 20 eu (of zelfs meer) per maand meer zodat je geil wordt van dat HQ schermpje/je moeder op de videocall en een afgekloven appeltje op de achterkant van de behuizing..
Wat is een abbo?quote:Daarbij zul je altijd bij moeten betalen voor die telefoon ongeacht hoe dure abbo je neemt..
Ik heb een sim-only abonnement, en koop mijn toestel los. Dan was het gebruiksgemak dat ik uit de iPhone 4 haalde tov de Desire en Galaxy S de 100-150 euro meerwaarde wel waard, ja.quote:helemaal prima hoor, maar dan bespaar ik me toch liever ongeveer 700 euro waarmee ik lekker van op vakantie kan
Jij bent echt IN-CA-PA-BELquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Och, ik studeer in Leuven, dus ik bespaar 1000 euro per jaar aan mijn opleiding. Dan ben ik niet zo pauper dat ik geen 150 euro kan missen voor een apparaat dat ik dagelijks gebruik.
De tweede persoon enkelvoud eindigt trouwens NOOIT met een 'd'.
[..]
Wat is een abbo?
[..]
Ik heb een sim-only abonnement, en koop mijn toestel los. Dan was het gebruiksgemak dat ik uit de iPhone 4 haalde tov de Desire en Galaxy S de 100-150 euro meerwaarde wel waard, ja.
Prioriteiten zijn voor iedereen anders.
dat zijn ze altijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wederom een ijzersterk argument.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abbo is toch algemeen bekend en dat weet je... En Sim-only? Handig voor je internetkosten op zo een telefoon die eigenlijk daar voor isquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Och, ik studeer in Leuven, dus ik bespaar 1000 euro per jaar aan mijn opleiding. Dan ben ik niet zo pauper dat ik geen 150 euro kan missen voor een apparaat dat ik dagelijks gebruik.
De tweede persoon enkelvoud eindigt trouwens NOOIT met een 'd'.
[..]
Wat is een abbo?
[..]
Ik heb een sim-only abonnement, en koop mijn toestel los. Dan was het gebruiksgemak dat ik uit de iPhone 4 haalde tov de Desire en Galaxy S de 100-150 euro meerwaarde wel waard, ja.
Prioriteiten zijn voor iedereen anders.
Nee, en vertel mij niet wat ik wel en niet weet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:54 schreef RudyCarell het volgende:
Abbo is toch algemeen bekend en dat weet je...
Inderdaad, ik heb 2000 smsjes, 2GB internet en 15 euro beltegoed voor 15 euro per maand. Dat vind ik best handig, en zoek maar eens een abonnement dat hetzelfde biedt inclusief toestel.quote:En Sim-only? Handig voor je internetkosten op zo een telefoon die eigenlijk daar voor is
MIJN gedrag? Ik ben de enige die echte argumenten heeft gegeven mbt smartphones. Ga lekker lopen bitchen op degenen die hun vocabulaire beperken tot het roepen van "fanboy".quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:06 schreef edraket31 het volgende:
@splackadinges: joh, ga effe lekker ergens anders de wijsneus uithangen. Je gedrag helpt TS niet echt
Damn wat ben jij een mierenballenhaarstylist zeg... En je weet het wel, je maakt er zelf abo van...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, en vertel mij niet wat ik wel en niet weet.
Ik ken wel abo als afkorting van abonnement. Wat een abbo is weet ik niet.
[..]
Inderdaad, ik heb 2000 smsjes, 2GB internet en 15 euro beltegoed voor 15 euro per maand. Dat vind ik best handig, en zoek maar eens een abonnement dat hetzelfde biedt inclusief toestel.
http://mobilevikings.com/nl/offer/rates/full-option/quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Damn wat ben jij een mierenballenhaarstylist zeg... En je weet het wel, je maakt er zelf abo van...
Dat abonnement doe je goed inderdaad. Linkje?
Crap! Dat is in Belgie...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://mobilevikings.com/nl/offer/rates/full-option/
Het is niet eens een abonnement, maar prepaid, wat ik nog makkelijker vind. Je hebt er in Nederland alleen vrij weinig aan
Volgens mij is hij de enige die met goede argumenten en feiten komt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:06 schreef edraket31 het volgende:
@splackadinges: joh, ga effe lekker ergens anders de wijsneus uithangen. Je gedrag helpt TS niet echt
Zou je niet zeggen, maar dat was 1 van mijn hoofdredenen om een iphone te nemen. Hierdoor heb ik mijn befaamde PSP naar de eeuwige jacht velden gestuurd. Kennelijk weet nog steeds niet iedereen dat de iPhone een complete game center on the road is. Onderschatting.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Spelletjes spelen op een telefoon![]()
Neus hier maar eens wat rond om te ontdekken hoe gaming een telefoon kan zijn: http://toucharcade.com/category/ratings/5-stars/quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, maar dat was 1 van mijn hoofdredenen om een iphone te nemen. Hierdoor heb ik mijn befaamde PSP naar de eeuwige jacht velden gestuurd. Kennelijk weet nog steeds niet iedereen dat de iPhone een complete game center on the road is. Onderschatting.
Ik ben gewoon Nederlands, hoor. Ik begrijp dat jij het met je beperkte intellect niet weet, maar er is nog een wereld buiten Nederland. Bij mijn studie bestaat pakweg 40% uit Nederlanders.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Whaha.. nu is t nog een belg ook... ga maar weg dude...
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlands, hoor. Ik begrijp dat jij het met je beperkte intellect niet weet, maar er is nog een wereld buiten Nederland. Bij mijn studie bestaat pakweg 40% uit Nederlanders.
Kansloze rukkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Goh, gewoon twee opmerkingen aan mijn adres die persoonlijke aanvallen zijn, zonder ook maar enige zinnige reactie in het topic te geven. Ik haal echt het bloed onder je nagels vandaan, he?
Gelukkig weet ik wie het zegt; iemand die niet begrijpend kan lezen en alleen kan herhalen wat anderen voor hem gezegd hebben. Sommige mensen hebben gelukkig WEL een eigen mening.
And if all else fails: "fanboy! fanboy! fanboy!" is altijd een geldig argument in het nadeel van alles wat met Apple te maken heeft.
Dat is de derde. Ga je nog ontopic reageren, of valt dat buiten je competenties?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kansloze rukkerDoe iets zinnigs met je leven ipv. je speeltje beschermen op een fucking internetforum
![]()
Ik zou er bijna mijn PS3 voor weggooien. En 'game center on the road'? Lijkt me toch lastig in de auto... En op het werk kun je doorgaans ook al niet gamen. Een telefoon mag je in het vliegtuig niet aan hebben (ook niet in 'flight modus'), dus dan kun je hem ook niet gebruiken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, maar dat was 1 van mijn hoofdredenen om een iphone te nemen. Hierdoor heb ik mijn befaamde PSP naar de eeuwige jacht velden gestuurd. Kennelijk weet nog steeds niet iedereen dat de iPhone een complete game center on the road is. Onderschatting.
Ben je ook. Doe iets nuttigs man.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is de derde. Ga je nog ontopic reageren, of valt dat buiten je competenties?
En dan ben ik kansloos
Boehoehoequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat zal jij een kutleven hebben met al die opgekropte frustraties zeg
Goed jij snapt duidelijk niet wanneer het zo nu en dan leuk is, ook als je zo nu en dan lekker in bed ligt of ergens anders bent waar je niet je PS3 zo gauw meesleept.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou er bijna mijn PS3 voor weggooien. En 'game center on the road'? Lijkt me toch lastig in de auto... En op het werk kun je doorgaans ook al niet gamen. Een telefoon mag je in het vliegtuig niet aan hebben (ook niet in 'flight modus'), dus dan kun je hem ook niet gebruiken.
Maar leuk voor die ene keer in de trein dan.
Ja, ik heb het over mijzelf ja, ik kan niet over jou oordelen. Als je nou heel veel van gamen houdt en veel in de trein zit zou ik het me voor kunnen stellen ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Goed jij snapt duidelijk niet wanneer het zo nu en dan leuk is, ook als je zo nu en dan lekker in bed ligt of ergens anders bent waar je niet je PS3 zo gauw meesleept.
Daarbij is mijn pa piloot en weet ik dat het geen enkel probleem is om lekker te gamen op mijn iphone in het vliegtuig, vliegtuig modus is simpel weg gewoon ipod modus. Alleen tijdens landing en start is het verboden, daaromheen geen enkel probleem.
Jij voert puur individualistische drogredenen aan. Ik zeg alleen dat de iPhone een prima vervanger is van een PSP, niet meer en niet minder.
Mag jij vinden, ik zal tot mijn dood blijven gamen op een klein schermpje (naast het gebruik van een normale console). Hoe kinderachtig jij het ook mag vinden, ik ben er in ieder geval overheen gegroeid om bij stil te staan hoe andere mensen over mij denken. Verder game ik ook op mijn iPhone wanneer ik niet in het openbaar ben, bijvoorbeeld als ik bij maten blijf pitten. En dan af en toe iPhone pakken wanneer we uit ge-biert/gestapt zijn of net wakker worden etc. (de kleine momenten).quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, ik heb het over mijzelf ja, ik kan niet over jou oordelen. Als je nou heel veel van gamen houdt en veel in de trein zit zou ik het me voor kunnen stellen ja.
Als je pa piloot is moet je dit maar eens aan hem vragen. Ik vlieg vaak en de flight modus is ook tijdens de vlucht niet toegestaan bij de vluchten die ik neem. Dat wordt duidelijk gezegd.
Maar ik vind het dus stom, zowel op de iPhone, DS, PSP of wat dan ook. Gamen op een mini schermpje zonder fatsoenlijke controller, zonder goed geluid, zonder mooie graphics, zonder (online) multiplayer etc.
Maar als een ander het leuk vindt, prima hoor! Ik vind het er alleen een beetje kinderachtig uitzien als een volwassen vent zit te gamen op zo'n klein schermpje.
Ik hou je niet tegen hoor. Maar ik vind het gewoon niks. En bij vrienden op bezoek gaan en dan gamen is bij ons wel een beetje 'not-done' zeg maar...quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mag jij vinden, ik zal tot mijn dood blijven gamen op een klein schermpje (naast het gebruik van een normale console). Hoe kinderachtig jij het ook mag vinden, ik ben er in ieder geval overheen gegroeid om bij stil te staan hoe andere mensen over mij denken. Verder game ik ook op mijn iPhone wanneer ik niet in het openbaar ben, bijvoorbeeld als ik bij maten blijf pitten. En dan af en toe iPhone pakken wanneer we uit ge-biert/gestapt zijn of net wakker worden etc. (de kleine momenten).
Daarbij zijn jou aangevoerde argumenten achterhaald.
- Controller: Toegegeven, spellen waar fysieke knoppen normaal de standaard zijn, is op de iPhone wat minder goed te spelen zoals FIFA, echter went het wel (early adopter stijl). Verder moet je er bij stil staan dat veel games gebaseerd zijn op het touch principe, ook de wat betere games worden steeds meer geoptimaliseerd voor touch. (tijden en technologie verandert dus software/games ook)
- Geluid: Is zeker wel goed, dikke oordopjes/headphones en klaar is kees (of verwacht je nog steeds 8-bit geluiden?)
- Graphics: Helemaal prima bij de meeste games, nogmaals check --> http://toucharcade.com/category/ratings/5-stars/ dan pas weet je het waar je het over hebt.
- (online) multiplayer: Je bent echt niet meer op de hoogte he? Je kunt met de iPhone makkelijk tegen vrienden spelen of online tegen anderen.
Die 'geweldige Google-integratie' is inderdaad geweldig, maar het is niets meer dan een Exchange-account die default ingesteld staat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:45 schreef Bart het volgende:
Ik heb nu anderhalve maand een HTC Desire Z. Geniaal apparaat, zou niet meer zonder willen. Vooral de integratie met Gmail, Google Calendar, Google Maps en Google Contacts is echt verbazingwekkend, nooit verwacht dat dat zo handig zou zijn. Ook het fysieke toetsenbordje vind ik geweldig, dat is iets wat zowel de iPhone als de Desire HD moeten ontberen. Erg handig voor als je bijvoorbeeld veel op forums zit, of veel smst/mailt/pingt!
iPhone zal ongetwijfeld ook bijna alles kunnen wat een Android-phone ook kan. Maar het feit dat je dus een geweldige synchronisatie hebt met je online-gebeuren op Google, en het feit dat Android open source is, maakt het voor mij persoonlijk toch een simpele keuze om geen iPhone te nemen.
Dan moet je wel jailbreaken en jailbreaken wordt steeds lastiger.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb al 3 jaar een iPhone, eerst een iPhone en dan een iPhone 4. Ik wil niets meer anders
Vooral dat elke app gewoon gratis is (A) Lang leve TomTom van 80 euro voor.. niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |