Hoe bevalt ie inmiddels? Ik heb mijn C3P nu bijna 2 jaar, ben erg tevreden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:07 schreef PPL het volgende:
Sinds vorige week een C3P.
Bevalt goed tot nu toe.
Hij is heerlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie inmiddels? Ik heb mijn C3P nu bijna 2 jaar, ben erg tevreden.
Zit zelfs nog een 4-tje bijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef 2cv het volgende:
Waarom motoren op reserve ? Ben je van plan om in plaats van de olie de hele motor te vervangen ? Enneh, waarom ook een AMI-motor ?
Echt zuinig is ie inderdaad niet, valt me ook een klein beetje tegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij is heerlijk.
Verbruik valt wel een beetje tegen (1 liter / 13.3 km), maar da's dan ook het enigste.
Inmiddels wat langere ritten gemaakt (Amsterdam - Roermond en Amsterdam - Amersfoort) en genoten van de uitrusting.
Niet echt een fel bakkie met zijn 1.4 liter motortje, maar daar was ik ook niet echt meer op uit.
Wat voor DS?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:30 schreef NiGeLaToR het volgende:
Aaaaah mijn DS komt er ook aanEindelijk een Fransoos
![]()
Topic was al lang rustig zeg.. allemaal aan het klussen aan de eendjes?
Nix mis mee toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
4![]()
Durfde het niet te zeggen, wordt steeds weggehoond uit dit topic
Versnelling terug en dat rechter pedaal door de bodem heen rossen ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:20 schreef Erasmo het volgende:
Steil, vaak geen mogelijkheid tot een aanloop waardoor je met 25-30 die tunnel doortuft
Standaard maar hij wou echt niet harder daar, die tunnel is 12%quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Versnelling terug en dat rechter pedaal door de bodem heen rossen ?
dan weet ik niet wat ik er van moet maken.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Prowl het volgende:
Bij een C5 heb ik het idee dat het een kind is van een wulps Xantia meisje dat door een lelijke Audi A4 vent verkracht is
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de eerste C5 een beetje burgerlijk en on-Citroën vind...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:21 schreef Ridocar het volgende:
Ik wilde posten dat ik de trotse bezitter ben van een C5 uit 2001, maar als ik word geconfronteerd met
[..]
dan weet ik niet wat ik er van moet maken.
M'n tweede Citroën overigens, Lang geleden had ik een ZX,
Beetje buitenbeentje zo'n ZX, ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |