Wel op gas hčquote:
Veel te nieuw. Koop het ding over 15 jaar maarquote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hmm, mag ik niet in dit topic?'Van A tot C', maar ben aan het kijken naar een Ds4
Wat vinden de Citrofielen van deze nieuwe creatie van Citroenella?
Terwijl de blokken over het algemeen langer mee gaan dan de rest ...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Prowl het volgende:
[..]
Wel op gas hč
Al sjoemel ik wel een btje omdat er een ander blok in ligt met 180.000km minder
Apart.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hmm, mag ik niet in dit topic?'Van A tot C', maar ben aan het kijken naar een Ds4
Wat vinden de Citrofielen van deze nieuwe creatie van Citroenella?
Das dan wel weer positief - hoort bij het merk. Vriendin had een C4 en een vriend van me heeft de nieuwe C4; beide mooie auto's. Wil sowieso geen doorsnee VAG auto, daar heb ik niets mee, voelt als een windows-pc als je mac gewend bent, etcquote:
bovenste bout met 290 nm aantrekkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben m'n achterste schokdempers van mijn 2CV aan het vervangen maar ik heb de Haynes niet bij de hand. Heeft iemand de juiste aanhaalmomenten voor mij?
als je alles op 290 nm vastzet gaat het zeker niet losquote:
De rest dus gewoon vast=vast neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef densmee het volgende:
[..]
als je alles op 290 nm vastzet gaat het zeker niet los
ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De rest dus gewoon vast=vast neem ik aan.
De laatste keer heeft me dat 2 kleppendeksels gekost...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:03 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee
maar ik zet alle bouten aan mijn auto gewoon vast en afhankelijk van de maat van de bout heel vast
Dan rij ik nog liever helemaal geen auto meer............quote:
Haha. Zo'n reactie had ik al wel verwacht. De garage zit in de buurt, auto was betaalbaar nieuw.. citroen heeft vrij weinig kleine modellen die nieuw <10.000 zitten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:56 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dan rij ik nog liever helemaal geen auto meer............
Als je alle grote en kleine beurten bij de merkdealer laat doen ja...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:13 schreef Prowl het volgende:
Och ja, 7 jaar garantie is op zo ding ook weer niet verkeerd
C1. Of een jonge occasion, dan kun je makkelijk een C3/C4 halen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Zo'n reactie had ik al wel verwacht. De garage zit in de buurt, auto was betaalbaar nieuw.. citroen heeft vrij weinig kleine modellen die nieuw <10.000 zitten.
Maar dan zijn ze niet wegenbelastingvrij en zit er niet tot 150.000 km garantie opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je alle grote en kleine beurten bij de merkdealer laat doen ja...
[..]
C1. Of een jonge occasion, dan kun je makkelijk een C3/C4 halen.
Dat ene jaartje....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze niet wegenbelastingvrij en zit er niet tot 150.000 km garantie op
2014quote:
Volgens mij heb je verkeerd gerekend, dat ding weegt 820 of 830 kilo. Dat betekend, in Utrecht, een wegenbelasting van 55 euro per kwartaal. Als ik uitga van nog 31 maanden vanaf 1 juni 'bespaar' je dus slechts 568 euro. Stuk minder dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:05 schreef Puala het volgende:
[..]
2014
kia picanto = 57/maand
dan bespaar je tot 2014 1700 euro. Nou, geloof mij, mooi meegenomen
Er staat een lelijk ding voor die mooie Citroën.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:54 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb de eerste mooie citroen gevonden, helaas wel een shop, maar het komt in de buurt![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben inderdaad geprobeerd iets moois te maken zoals Audi altijd doet, maarja dat lukt natuurlijk niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Prowl het volgende:
Bij een C5 heb ik het idee dat het een kind is van een wulps Xantia meisje dat door een lelijke Audi A4 vent verkracht is
que?quote:Op maandag 30 mei 2011 06:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er staat een lelijk ding voor die mooie Citroën.
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Ze hebben inderdaad geprobeerd iets moois te maken zoals Audi altijd doet, maarja dat lukt natuurlijk niet.
Kwaliteit en klasse niet kunnen waarderenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kwaliteit en klasse niet kunnen waarderen![]()
Zal jullie topic niet verder vervuilen, als dat kan. Staat er immers al vol mee
Er staat idd al veel kwaliteit en klasse in dit topic ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kwaliteit en klasse niet kunnen waarderen![]()
Zal jullie topic niet verder vervuilen, als dat kan. Staat er immers al vol mee
Hoe bevalt ie inmiddels? Ik heb mijn C3P nu bijna 2 jaar, ben erg tevreden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:07 schreef PPL het volgende:
Sinds vorige week een C3P.
Bevalt goed tot nu toe.
Hij is heerlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie inmiddels? Ik heb mijn C3P nu bijna 2 jaar, ben erg tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |