Hij heeft niet de commandobaret, enkel het wapen van het KCT, waarbij dus ook niet-commando functies zijn, welke een normale KL baret krijgen, als ik het wel heb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef SpaReine het volgende:
Dus hij showt een beetje met een baret die niet aan hem is toebehoren?
Maar ik weet iig wel genoeg.
Is dat niet vanuit die lui ook niet gewoon het idee dat je het niet goed kán doen als je geen KCT bent?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef Sunglasses het volgende:
Hij is geen KCTer. Heeft wel op de kazerne in Rdaal gewerkt idd maar dat was niet echt een succes.. Of naja.. meningen die ik over hem gehoord hebben vanuit jongens uit Roosendaal (wel in het bezit van de zelf behaalde groene baret) waren niet een keer positief. Hij heeft daar iig genoeg bijnamen verzameld.
Ja, dat is ook wel zo.. haha. Altijd op iedereen commentaar. De klonten en tinussen vliegen nogal eens in de rondte.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef hcwp het volgende:
[..]
Is dat niet vanuit die lui ook niet gewoon het idee dat je het niet goed kán doen als je geen KCT bent?
En met de bijnaam "sterretje" moet hij minstens TLT geweest zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:16 schreef Maitje het volgende:
Had ik niet achter die gozer gezocht dat die bij def en bij de politie heeft gezeten...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En met de bijnaam "sterretje" moet hij minstens TLT geweest zijn.
Nee men heeft er echter wel de schurft aan iemand die zich voordoet als KCT'er die het niet is. En zoals Schild al schreef heeft hij op het KCT forum ook al eens de revue gepasseerd ivm met een vraag over zijn uitgestalde baret etc. Maar het gaat daar om de "oude" groenkleurige baret die een tijdje binnen de Landmacht gedragen werd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef hcwp het volgende:
[..]
Is dat niet vanuit die lui ook niet gewoon het idee dat je het niet goed kán doen als je geen KCT bent?
En heeft niet iedereen een bijnaam?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef hcwp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |