quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Ik wil mijzelf wel beschikbaar stellen om uitleg te geven over VDJ, voor SAM:BR moet je bij Rivalo zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:19 schreef mash_ het volgende:
kan er geen topic komen voor vragen over hoe je met vdj etc moet werken? als je niet kan conecten enzo
Ik wil geen cd van die groep winnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef FreezePop het volgende:
NOG STEEDS GEEN WINNAARS
WIE IS DE NEGER MET DE BRIL IN MIJN FOTOBOEK, WIN EEN RUN DMC CD. IK WIL DE NAAM VAN DE NEGER MET DE BRIL, NIET DE NAAM VAN DE GROEP
Als je me wilt helpen graagquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil mijzelf wel beschikbaar stellen om uitleg te geven over VDJ, voor SAM:BR moet je bij Rivalo zijn.
Poort 8000.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[ afbeelding ]
HELP GRAAG, Als je de ultieme oplossing weet
Dat ligt dan niet aan jou...quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je me wilt helpen graagHet mixen zelf snap ik wel. Maar ik kan niet conecten op de test server.
Ik heb het antwoord gegevenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef FreezePop het volgende:
NOG STEEDS GEEN WINNAARS
WIE IS DE NEGER MET DE BRIL IN MIJN FOTOBOEK, WIN EEN RUN DMC CD. IK WIL DE NAAM VAN DE NEGER MET DE BRIL, NIET DE NAAM VAN DE GROEP
nieuwe server invullenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[ afbeelding ]
ja maar ik wil de juiste gegevens van de testserver indien iemand mij deze kan geven!quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef Swomp het volgende:
Graseter jij wilt dat ok op de volgende ads klik: 'Schaamlip
SchaamlipCorrectie NU € 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult !'
'chat nu met alleenstaande mama's'
![]()
Hoi.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
staat dat 2e nummer erin ?
2e nummer in die 1e pm..
Zet sowieso je Name op "ONZ Radio | Doppiepoetspoetter"quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
ja maar ik wil de juiste gegevens van de testserver indien iemand mij deze kan geven!
en wat die van de test?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef kaching02 het volgende:
wat zijn de juiste gegevens voor de nieuwe server?
QFTquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Bij nummer 100 krijgt elke Radio ONZ DJ een blowjob van dinges
Als dinges Annnet isquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
wil je de 1920x1080 versie nog ff uploaden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hoi.
Je plaatje is klaar.
Post je nog even een screenshot??
KLIK
Bedankt, maar ik heb geen zin inaids.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
al gedaan opnieuw, ff ezekiel vragen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
wil je de 1920x1080 versie nog ff uploaden?
hoe printscreen ik ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hoi.
Je plaatje is klaar.
Post je nog even een screenshot??
KLIK
10?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:27 schreef Nitrouz het volgende:
Almost there my friend.
In hoeveel min. gaat #100 vol?
Ja die van de test zou ik ook graag willen wetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:26 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
en wat die van de test?
Switch to the screen that you wan to to do screen capturequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoe printscreen ik ?
mac teotsenbord
Ezekiel (volgens mij is dat niet je echte usrename) wat is de link?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
al gedaan opnieuw, ff ezekiel vragen.
Ezechielk is hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:28 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ezekiel (volgens mij is dat niet je echte usrename) wat is de link?
applequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Switch to the screen that you wan to to do screen capture
Hold down Apple key + Shift + 3 and release all
then use your mouse to click on the screen
Done. You will see a picture file in at your desktop. Thats the screen capture picture.
lolmac, met windows gaat dat dus veel snellerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Done. You will see a picture file in at your desktop. Thats the screen capture picture.
Ik in de morgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Wie draaien hier allemaal dance of trance? En dan geen hardstyle ofzo?
Ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Wie draaien hier allemaal dance of trance? En dan geen hardstyle ofzo?
Staat er alquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
al gedaan opnieuw, ff ezekiel vragen.
ja maar..tis dan wel apple toetsenbord, geen mac computerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hoeft niet, als je 4 ipv 3 doet pak je hele scherm.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:29 schreef Beach het volgende:
[..]
lolmac, met windows gaat dat dus veel sneller
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:29 schreef mc-Piel het volgende:
Sunloverz ft. Jamie Sparks - I wanna fly ( Michael mind project)
Lekker zomers om zo in januari te draaien
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar..tis dan wel apple toetsenbord, geen mac computergewoon windows
maar ik probeer het wel ff
http://www.onz-radio.nl/download/wallpaper.pngquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:28 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ezekiel (volgens mij is dat niet je echte usrename) wat is de link?
quote:
Kan 1 van jullie om 01h op zaterdag? Dus na Paul en voor mij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ikmet soms een hardstyle/hardcore nummertje erdoor heen
Ik heb net 1e ingeroosterdquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
staat dat 2e nummer erin ?
2e nummer in die 1e pm..
Kut man, sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef Lysdexie het volgende:
Wat is ditdit heb ik niet aangevraagd.
Zeg dat je valt op jongens zoals ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef FreezePop het volgende:
Nog maar weinig tijd om requests te draaien
[..]
Kut man, sorry
Neen, dan ga ik uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Kan 1 van jullie om 01h op zaterdag? Dus na Paul en voor mij?
Dan blijft spaghettivreter overquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:32 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Neen, dan ga ik uitVerkapte-ik-heb-een-leven post.
Ik kom op precies het goede moment binnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:32 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zeg dat je valt op jongens zoals ik.
Iets te laat mee begonnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
Tip voor FreezePop, schrijf op wie de request heeft gedaan, of laat 1 tabblad openstaan met de desbetreffende post.
Past die achtergrond nou ofniet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat is ook goed
misschien voor een volgende show die andere ?
Je doet hem nu ook?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef FreezePop het volgende:
Iedereen wel het dansje doen, duimpjes achter de schouders, handjes voor je hoofd langs.
Hypercam, camtasia studio > googlequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
Weet iemand hoe je youtubetuts kan maken door je scherm op te nemen?
Ik wil ook graag die gegevensquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:36 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
WEET IEMAND TEST SERVER GEGEVENS IK WIL MIC TESTJE PLEGEN
ja goed!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Past die achtergrond nou ofniet?
idem hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik wil ook graag die gegevens
Ja, na f5quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef Keselo het volgende:
Waar staat de knop voor een nieuw topert? gewoon onder de lapo?
als jij mij de nieuwe geeftquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:36 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
WEET IEMAND TEST SERVER GEGEVENS IK WIL MIC TESTJE PLEGEN
als je windows 7 hebt, ga je naar start > programmas > bureau-accessoires > knippogrammaquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja goed!
hij is mooi !
ik wou printscreen doen, maar dan moet ik ander toetsenbord
F5 en dan staat ie naast nieuw topic edquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef Keselo het volgende:
Waar staat de knop voor een nieuw topert? gewoon onder de lapo?
Heb de request pagina bijna klaar, dan hoeft dat gelukkig niet meer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
Tip voor FreezePop, schrijf op wie de request heeft gedaan, of laat 1 tabblad openstaan met de desbetreffende post.
En dat in 5 dagen tijd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Monopoly het volgende:
BIJNA 100 TOPICS VOOR DEZE BAZEN ZENDER
Echt al je gegevens zijn fout.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland zeg!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Monopoly het volgende:
BIJNA 100 TOPICS VOOR DEZE BAZEN ZENDER
Je gaat #1 in #100 missen.quote:
Beetje laat nu, non?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef rechtermuisknop het volgende:
waar kan je aanvragen posten?
het gaat om de test serverquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef SawIt het volgende:
[..]
Echt al je gegevens zijn fout.
Ip= 94.23.28.46
Port= 8000
Password= Daar moet je monopoly ff voor dm'en
Bij de a van aanvragen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef rechtermuisknop het volgende:
waar kan je aanvragen posten?
Merk ik niks van hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef FreezePop het volgende:
Sorry dat de fade soms heel slecht gaat, nog even oefenen.
quote:
wel allemaal laten kreunenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil trouwens meer vrouwen op de radio de komende tijd
Meer vrouwelijke Fokkers bellen dus tijdens de live shows
Je weet de helft niet mang.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef ElmoFan het volgende:
Is het altijd zo moeilijk om gewoon op de knop "open nieuw deel" te klikken?
WIL*quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik weil Swedisch House Mafia - Miami 2 Ibiza
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
oh nice kheb werkende mic in vdj5
Ik heb godverdomme hartstikke veel potentiele posts gemist door werk en andere bezighedenquote:
Oeh noees nu verlies je nog luisteraarsquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef trolololo het volgende:
Ik kom later vanavond echt met graftakkenmuziek
lukt het al met de test server?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
oh nice kheb werkende mic in vdj5
okquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme hartstikke veel potentiele posts gemist door werk en andere bezighedenHeb wat in te halen dus.
hij staat nu goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:45 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Je moet een andere link hebben vriend.
Zeg dat welquote:
Graftakken hebben ook een kans op 'goede' muziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef mistyl het volgende:
[..]
Oeh noees nu verlies je nog luisteraars
hmm ik heb toch gewoon 2x 1920x 1080(1080 toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Leuk, maar wel uitgerekt dus. Je resolutie was verkeerd
jouw volume staat gewoon te zachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:47 schreef Dalando het volgende:
De muziek staat veel te zacht en het is echt droog.
Dit moet je leren waarderen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:48 schreef Keselo het volgende:
Triest als we met dit nummer #100 in gaan
Doe er wat aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:48 schreef Keselo het volgende:
Triest als we met dit nummer #100 in gaan
Je zei een hele andere resolutiequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmm ik heb toch gewoon 2x 1920x 1080(1080 toch?)
1920 x 2 = 3840quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Je zei een hele andere resolutieik ga niet weer bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |