quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo'n achtergrond als wat dyslexie bijvoorbeeld maakte, alleen dan voor dual monitor,
en iets over mijn show
soort flyer voor mijn show, dualmonitor breed..
de muziekstijl is eh, harder dan wat je tot nu toe hoorde (exclusief dat nummer van djkoelkast)
Jaaa die was dramatischquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo'n achtergrond als wat dyslexie bijvoorbeeld maakte, alleen dan voor dual monitor,
en iets over mijn show
soort flyer voor mijn show, dualmonitor breed..
de muziekstijl is eh, harder dan wat je tot nu toe hoorde (exclusief dat nummer van djkoelkast)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als er iemand anders op zit. krijg je dan die mededeling van cant connect to: 78.159.97.251
Mijn laatste post vorige topicquote:
oh, okquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn laatste post vorige topic
Grrquote:
ik mis chick-dj'squote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn laatste post vorige topic
Druk bezig ermeequote:
En vast nog wel meer gedwongen huisgenoten en dergelijkequote:
Ik zal morgen, als ik mag draaien, de B-kant voor je draaienquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
hij was goed!
tot je hem verkrachtte met je droeftoeter
Ik ga niet DJ spelenquote:
Je kan ook op je zolderlogeerkamertje gaan zitten luisteren hequote:
als je dat doet geef ik je iets leuksquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet DJ spelen
[..]
Je kan ook op je zolderlogeerkamertje gaan zitten luisteren he
Misschien is de server inmiddels niet meer beschikbaar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Broadcast error Can't connect to server: '78.159.97.251' In VJ5 ook al zit er niemand test HELP!
Ez naar zn zolderlogeerkamertje sturen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef cool15 het volgende:
[..]
als je dat doet geef ik je iets leuks
Utopie zat er net nog opquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien is de server inmiddels niet meer beschikbaar?
kom je mee?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez naar zn zolderlogeerkamertje sturen?
Het is chinees gewordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moeder heeft toch boerenkool gestampt?
Leuk, maar dat is de foutieve.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef Ezechielk het volgende:
Plaatje staat nu ook op de server.
http://www.onz-radio.nl/download/wallpaper.png
zelfde probleem hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:52 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Utopie zat er net nog opmaar die is er nu af maar ik kan maar niet connecten dan krijg ik dus die ip error
YMCA?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:53 schreef Paul het volgende:
Ik begin vannacht denk ik met een lekker homonummertje
Waarom is dat streepje tussen elmofan en rivalo zwart en alle andere roze ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef Ezechielk het volgende:
Plaatje staat nu ook op de server.
http://www.onz-radio.nl/download/wallpaper.png
Ik heb hem net verteld dat het de verkeerde was. Tevens te kleine resolutie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Waarom is dat streepje tussen elmofan en rivalo zwart en alle andere roze ?
heh ? zei je wat ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Er is ook gewoon niemand die reageert he als ik hier 3 x iets vraag
Omdat ik geen idee heb wat je vraagt/wiltquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Er is ook gewoon niemand die reageert he als ik hier 3 x iets vraag
of iemand even kan helpen met mic installen op VJ5 en even kijken of mijn testbroadcast gegevens kloppen ik kan maar niet connecten potverdikkiequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
OPROEP AAN ALLE DJ'S
• Zorg er AUB voor dat je je nummers een goede naam geeft (Artiest - Nummer)
• Zorg er AUB voor dat je de server een goede naam geeft (ONZ Radio | DJ naam)
• Heb je je UI nog niet gestuurd + DJ naam, PM me er dan mee, dan voeg ik je toe
Zo krijg je geen fouten in:
[ afbeelding ]
En
De afgespeelde nummers lijst
Bedankt!
Fixed, zelfde linkjequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:52 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Leuk, maar dat is de foutieve.
Deze is goed:
klik
Graseter. Hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is de hoofdbewerker van de site?
sorry daar kan ik je niet mee helpen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
of iemand even kan helpen met mic installen op VJ5 en even kijken of mijn testbroadcast gegevens kloppen ik kan maar niet connecten potverdikkie
Als het is gelukt. wil je het mij dan ook even laten wetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
of iemand even kan helpen met mic installen op VJ5 en even kijken of mijn testbroadcast gegevens kloppen ik kan maar niet connecten potverdikkie
Dan stuur ik mijn DJ beschrijving naar hem opquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fixed, zelfde linkje
[..]
Graseter. Hoezo?
Kan ik er ook opzetten voor je hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan stuur ik mijn DJ beschrijving naar hem op
Ja als er 1 Onz dj bereid is om deze arme jonge te helpen !quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als het is gelukt. wil je het mij dan ook even laten weten
Ja ik ga er wel ff mee bezig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef Driepink het volgende:
lysdexie, had je die afmetingen nog gezien die ik gaf?
3840 x 1200..
okquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan ik er ook opzetten voor je hoor
wordt het dan ook een soort flyer voor mn show morgen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je broertjequote:
Jaa ik maak nu mijn schema al!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef Driepink het volgende:
trolololololololololollololololoo moet ff terug pmen mennnnn
Je moet via VLC luisteren dan heb je t nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom hapert de stream altijd tijdens de pauzefiller?
Mijn vader vind het vooral leuk, hij gaat over een maand naar Pattaya.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
wordt het dan ook een soort flyer voor mn show morgen ?
want dat vroeg ik juistWat voor muziek ga je draaien>?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat toch in die spoiler?quote:
Bij de v van volumequote:
He's my manquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:05 schreef Peter het volgende:
Had Tatjana ook geen 'Baila baila' nummer?
Zit er op je microfoon misschien nog een knopje? Stomme vraag misschien hoor...quote:
Hardcore?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
staat toch in die spoiler?
harder dan wat je tot nu toe hebt gehoord, exclusief dat nummertje van koelkast..
Komt goed! Nog even downloaden... Ik gebruik nu SAM dus ik oefen er nu een beetje meequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
trouwens trololololololololololololololo (hoevaak = lo ?)
staat/staan mijn nummer/nummers erin ?
pm ff welke erin staat/staan..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Komt goed! Nog even downloaden... Ik gebruik nu SAM dus ik oefen er nu een beetje mee
Noem 5 goede hardcore dj's.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:06 schreef Driepink het volgende:
[..]yar maar dan de goeie zooi, niet die softe hardcore..
Ik ga zo kiezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
pm ff welke erin staat/staan..
of moet dat geheim blijven ?
ik draai maar 1 keer, dus voor mij geen gedoe met dj naamquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb het nog zo gezegd
OPROEP AAN ALLE DJ'S
• Zorg er AUB voor dat je je nummers een goede naam geeft (Artiest - Nummer)
• Zorg er AUB voor dat je de server een goede naam geeft (ONZ Radio | DJ naam)
• Heb je je UI nog niet gestuurd + DJ naam, PM me er dan mee, dan voeg ik je toe
Zo krijg je geen fouten in:
[ afbeelding ]
En
De afgespeelde nummers lijst
Bedankt!
Voor in de toekomst is het altijd handig de djnamen gewoon wel in de database te hebben, scheelt een hoop fouten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik draai maar 1 keer, dus voor mij geen gedoe met dj naam
ik zal voor het gemak wel ff de artiest - titel ding doen, is wel makkelijk voor mn muziekmapjes
Okéquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef Rockiejj het volgende:
Nog ff spammen jongens, en dan topic #100 open!
Ik ga wat proberenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef Dalando het volgende:
Wie kan een Jingle voor mij maken?
Een Jingle die zo gaat:
Hard... (sec pauze) Harder... (sec pauze) Hardest!
En dan dat met een enorm zware stem...
Wie kan dat voor mij maken? Ik heb geen mic en met FL9 faal ik.
gr
gewoon driepink danquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor in de toekomst is het altijd handig de djnamen gewoon wel in de database te hebben, scheelt een hoop fouten.
dit is 98?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef Rockiejj het volgende:
Nog ff spammen jongens, en dan topic #100 open!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef Fireblast het volgende:
en hij hapert als een malle of ligt dat aan mij?
Die er nu staat was de goede volgens hem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef Rivalo het volgende:
Ik moest van Ezekiel ofzo vragen naar de link van de Lysdexie achtergrond van 1920x1080.
Hij is nice maar de link van lys was is 1600x900..
live?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef trolololo het volgende:
Ik zal ook vanavond moeten pratenWen maar aan mijn stem
Dat is de ouwe server.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef mash_ het volgende:
kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
Dat zou toch goed moeten zijn?
Hoe laat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef trolololo het volgende:
Ik zal ook vanavond moeten pratenWen maar aan mijn stem
Name: ONZ Radio | mash_quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef mash_ het volgende:
kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
Ik heb nu al 4 x gevraagd hoe ik dat doe vriendquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgende keer: Name: "ONZ Radio | DJ FreezePop"
Bitrate naar 192kb/squote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef mash_ het volgende:
kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
Format naar mp3.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef mash_ het volgende:
kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
In de broadcast config van VDJ staat een veld "Name", daar dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb nu al 4 x gevraagd hoe ik dat doe vriend
bij genre ? of wat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, mooi.
Zet als streamnaam dan wel even: "ONZ Radio | Driepink"
Ik heb al best lang Samson C0U3quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef -Datdus- het volgende:
Ik gok dat door onz-radio de microfoonindustrie een extreme impuls krijgt.
Hahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef djkoelkast het volgende:
Uitzending van vanmiddag terugluisteren:
http://hotfile.com/dl/963(...)nsdagmiddag.zip.html
Whahahquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
Hoe laat Da[quote]Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef trolololo het volgende:
[..]
23:30, ik had ooit om 23:00 ingepland maar die tijd is gejat
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef -Datdus- het volgende:
Ik gok dat door onz-radio de microfoonindustrie een extreme impuls krijgt.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoorde heel zacht test 1 2 3 4?
Ik ben die van vanavond ook nog aan het uploadenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
HahaIk ga downloaden
Maar gebruik volgende keer https://www.wetransfer.com, dat is echt veel beter, minder reclame en echt stukken sneller!
JA IK OOK ! OPLOSSING A.U.B IEMANDquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oke. maar ik krijg dus dit:
[ afbeelding ]
Poort moet 8000 zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef mash_ het volgende:
kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
Snaavelquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:15 schreef Fireblast het volgende:
neger met een bril, jongens wie is dat?
Dit is de versie die is aangevraagdquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
NIET DEZE VERSIE! DEZE IS VERNEUKT
Jammer heh...quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
NIET DEZE VERSIE! DEZE IS VERNEUKT
Zaadmuziek, origineel is veel beter!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
oeh nice deze had ik aangevraagt !
Je hebt toch wel Virtual DJ?quote:
die had geen bril tochquote:
Eigen webspace FTW!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Lysdexie het volgende:
Godverdomme nu snap ik het. Tinypic verkleint alles groter dan 1600x1200. En imgur verandert alles naar .jpg .Iemand een idee waar ik kan uploaden?
Ieder zo zijn meningquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zaadmuziek, origineel is veel beter!
Nee, Samquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Virtual DJ?
Dan bij broadcast config, het veld "Name".
Je hebt er nu "ONZ Radio" in staan, moet alleen nog "ONZ Radio | DJ FreezePop" van gemaakt worden.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef djkoelkast het volgende:
Uitzending van vanmiddag terugluisteren:
http://hotfile.com/dl/963(...)nsdagmiddag.zip.html
imgdumper.nlquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Lysdexie het volgende:
Godverdomme nu snap ik het. Tinypic verkleint alles groter dan 1600x1200. En imgur verandert alles naar .jpg .Iemand een idee waar ik kan uploaden?
ik luisteren gaat!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef trolololo het volgende:
[..]
23:30, ik had ooit om 23:00 ingepland maar die tijd is gejat
Dit heeft niets met mening te maken, het origineel (Sunclub - Fiesta) is briljant, hier zingt een droeftoeter over de muziek heen: verkracht.quote:
onz-radio.nlquote:
Welke was dat ook alweerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Dhaha het volgende:
ik wacht nog op mijn geweldige zomerverzoekje
Even kijken of ik het uploadscriptje om kan toverenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Lysdexie het volgende:
www.picturepush.comquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Lysdexie het volgende:
adblock is ook ban?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Graseter het volgende:
WAAROM KLIKKEN JULLIE NIET OP DE ADVERTENTIES!?
welkequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Graseter het volgende:
jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Paul het volgende:
Iemand al een manier gevonden om makkelijk je mic te gebruik in virtual dj?
ik wel! waar moest ik heen sturen ?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Dhaha het volgende:
ik weet niet wie de neger met de bril is!!!
Je moet vdj 6 hebben daar is het gemakkelijk in de config te regelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Paul het volgende:
Iemand al een manier gevonden om makkelijk je mic te gebruik in virtual dj?
Omdat niemand mij helpt!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Graseter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |