Totaal aantal posts: 301quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch wel langer?
Stage SC #1472: Heb de knop ook gevonden
Dan waren het met anderen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef jna het volgende:
[..]
Totaal aantal posts: 301
Geopend door: PieterBas
Eerste post op: 27-02-2009 15:25
Laatste post op: 27-02-2009 15:54
Post-snelheid: 10.38 post per minuut
Was ik bij!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef jna het volgende:
[..]
Totaal aantal posts: 301
Geopend door: PieterBas
Eerste post op: 27-02-2009 15:25
Laatste post op: 27-02-2009 15:54
Post-snelheid: 10.38 post per minuut
Daph_ (59 posts, 19.6%)quote:
Vet hoor, vet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef jna het volgende:
[..]
Daph_ (59 posts, 19.6%)
Psychonikeo (52 posts, 17.3%)
Angel_of_Dth (46 posts, 15.3%)
dekkered (31 posts, 10.3%)
PieterBas (26 posts, 8.6%)
Piles (24 posts, 8%)
jna (20 posts, 6.6%)
Bravebart (12 posts, 4%)
denB (10 posts, 3.3%)
Milou__ (9 posts, 3%)
Chaos-Zero (5 posts, 1.7%)
Goover (4 posts, 1.3%)
Puala (3 posts, 1%)
Domste wat je kan doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef PieterBas het volgende:
Ook maar eens begonnen met het minderen van koffie...
Ik ook..quote:
Uhm, misschien iets gezonderquote:
Misschien ook wel een idee voor mij... zo werkloos thuiszitten zuip ik nogal wat... maar het is wel goedkoop. 1,5 euro per pak, en gaan heel wat koppen uit. Beter dan dat in cola zuipen...quote:
water is nog goedkoper.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien ook wel een idee voor mij... zo werkloos thuiszitten zuip ik nogal wat... maar het is wel goedkoop. 1,5 euro per pak, en gaan heel wat koppen uit. Beter dan dat in cola zuipen...
Of gewoon thee of limonadequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
water is nog goedkoper.
Gooi ik er liever een schepje koffie inquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
water is nog goedkoper.
Puur H20quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Ben ook nog stom geweest, had een paar emmers water moeten ontdooien
Nee man!quote:
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Hoofdpijn. Ongesteld. Koud.
Thank god for chocolate
Dat is knap gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
En ik snap dus werkelijk waar niet hoe je dat voor elkaar krijgt..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:15 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Collega heeft zijn auto eventjes geparkeerd
Zelfs mij zou dat niet lukkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Lach maarquote:
Handrem vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef Puala het volgende:
Het knaptste vind ik dus nog dat ik net hoor dat hij helemaal niet in de auto zat zelf en ook geen nat pak heeft gehaald. Het wordt steeds vreemder
Dat dacht ik ook, maar dan nog snap ik niet hoe hij geparkeerd heeft gestaan. Het loopt daar ook niet schuin af oid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Handrem vergetenHoe hij dan geparkeerd stond snap ik niet, maar whatever
Mensen die hun auto niet in een versnelling wegzetten..quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Handrem vergetenHoe hij dan geparkeerd stond snap ik niet, maar whatever
Ik zet 'm nooit in de versnellingquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mensen die hun auto niet in een versnelling wegzetten..
Wou net zeggen, mijn ophaning en subframe loopt vast op die stoeprand.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef jna het volgende:
Jou was dat nooit overkomen Dean, met die sneeuwschuiver van je
Inderdaad...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef jna het volgende:
Wel netjes dat ie zn portier heeft dichtgedaan nadat ie eruit is gesprongenOf misschien is ie via de achterbak gegaan, dan blijf je wel droog
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef The_Dean het volgende:
Gesprek ging goed, beide kanten erg positief. Nu hopen dat ze snel bellen voor een tweede gesprek
Nja, hoge opstartkosten enzo. Maar zou eigenlijk niets liever willen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef jna het volgende:
Anders kan je altijd nog je eigen gitaarzaak beginnen
Klinkt goed!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:53 schreef The_Dean het volgende:
Wtf, net gebeld, morgenochtend al tweede gesprek
Hostquote:
Ja, best wel. Had het zo snel niet echt verwacht nogquote:
Wie ben jij dan?quote:
JE ZIET ME NOOIT MET GUCCI! NOOITTT!!quote:
quote:
Ja, niet veel. Bijna nieuwe baanquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
Inverse? Ik? Sup, Bart en Dean?
Nou Dean, gewoon even hitje schrijven met die akkoorden en je hebt die baan ook niet meer nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Vlakbij, half uurtje rijden. Electronica reparatie. Wel spannend, maar heb wel goede hoop.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
He jna
Hier is ook alles palleti Bart, hard aan het werk enzo.![]()
En Dean waar gaat het worden? Spannend?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef jna het volgende:
Coen Moulijn krijgt eigen straat in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef jna het volgende:
Coen Moulijn krijgt eigen straat in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
quote:
Fijn Deanquote:
Auto heeft geen krasje aan de buitenkant. Wellicht dat er technisch wat mankeert, maar in ieder geval niet zo op het eerste gezichtquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef The_Dean het volgende:
Ik zet hem inderdaad alleen winters in de versnelling. Bij alles boven nul altijd op de handrem...
Zonde van die Audi Paula
Dat ziet er uit als Zaltbommel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ga hem opnieuw installeren zodra die andere binnen is en dan gaat mijn ma hem gebruiken. Even kijken of hij dan nog steeds uit valtquote:
Dat is volledig juist. Dat is de parkeerplaats van mijn werkquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als Zaltbommel?
Ben daar ook wel eens geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is volledig juist. Dat is de parkeerplaats van mijn werk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef PieterBas het volgende:
Mensen die "onbekend" bellen, en dan verwachten dat je terugbelt
Vandaag toevallig? En heb je een audi?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben daar ook wel eens geweest.
Dit soort mensen kan ik ook niet serieus nemen, als ze gepikeerd zijn dat je niet a la minute terugbelt... en dan zeggen, maar ik bel toch altijd "onbekend"quote:
Nee, ruim twee jaar geleden.. en nee, ik heb namelijk een Opelquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef jna het volgende:
[..]
Vandaag toevallig? En heb je een audi?
Als iemand mij belt en ik neem niet op, dan belt die persoon vast wel terug als het belangrijk is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit soort mensen kan ik ook niet serieus nemen, als ze gepikeerd zijn dat je niet a la minute terugbelt... en dan zeggen, maar ik bel toch altijd "onbekend"
Dien!quote:
Nice!quote:
Succesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb om 4 uur mn laatste tentamenWat een tijd weer
Maar daarna..................................... Het hele weekend feest!Moet vanavond en morgen bij de pronkzitting invallen bij de Raad van Elf
Dat houdt in verplicht vooraan zitten bij een cabaretshow, 10 euro lappen en de hele avond flink zuipen
En zondag is hier een soort sing along party in de kroeg, Geen idee wat het precies inhoudt, is de eerste keer dat ie het organiseerd
Ik denk dat ik weinig op Fok te vinden zal zijn iigquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
Of die tering tyfus hoere bus komt gewoon niet opdagen![]()
![]()
![]()
Suc6 alvast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef DjRex89 het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!
Dat tentamen dat ik MOEST halen heb ik een 5,5 voorPrecies genoeg
Die ik daarvoor had heb ik niet gehaaldEen 4,1.. Nu alleen die van vanmiddag nog
Om 4 uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb om 4 uur mn laatste tentamenWat een tijd weer
Maar daarna..................................... Het hele weekend feest!Moet vanavond en morgen bij de pronkzitting invallen bij de Raad van Elf
Dat houdt in verplicht vooraan zitten bij een cabaretshow, 10 euro lappen en de hele avond flink zuipen
En zondag is hier een soort sing along party in de kroeg, Geen idee wat het precies inhoudt, is de eerste keer dat ie het organiseerd
Hij duurt tot 17.50.. Was dinsdag ook, toen was ik uiteindelijk 19.15 thuisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Om 4 uurWtf zeg, dan ben je op z'n vroegst rond etenstijd klaar
Huh, een tentamen van 110 minuten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij duurt tot 17.50.. Was dinsdag ook, toen was ik uiteindelijk 19.15 thuis
Het ergste is dat ik vanavond om 19.30 bij die pronkzitting MOET zijn omdat ik die opening dus moet mee spelen.... Dus hopelijk ben ik vanmiddag eerder klaar..
Ja, lekker logisch hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, een tentamen van 110 minuten?
Niet echt neequote:
Hopelijk ben ik eerder klaar dan haal ik het wel.. Maja ga mn tentamen niet verkloten om op tijd thuis te zijn..quote:
Tuurlijk wel. Er is altijd nog de herkansing.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik eerder klaar dan haal ik het wel.. Maja ga mn tentamen niet verkloten om op tijd thuis te zijn..
Tijdens mn afstudeerstagequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er is altijd nog de herkansing.
Welke heb jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:42 schreef Puala het volgende:
Felt in love with my new laptop![]()
![]()
Hij is sweet
Asus Notebook K52F-SX182V Diequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef Etcetera het volgende:
Hmm het kan ook tót half 7 zijn geweest bedenk ik me nu. Anyway: het was laat, donker en ik baalde
[..]
Welke heb je
Mooiquote:
Zeker weten. Vond het dan wel weer overdreven dat er een foto van de laptop als wallpaper op staatquote:
Wehehequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker weten. Vond het dan wel weer overdreven dat er een foto van de laptop als wallpaper op staatZo geweldig is dat ding ook weer niet
![]()
succes vanavond.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:48 schreef DjRex89 het volgende:
Tentamen ging volgens mij wel aardigEn was eerder klaar dus zit nu al in pak en al klaar
Hoef ik me nie te haasten want hoef over een half uur pas weg
Net naar de bios geweest, en morgen kijken hoe mijn huis er voor staatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:29 schreef Puala het volgende:
Heeft er iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Uhm, volgens de planning in december, maar aangezien ze nu al bezig zijn met metselen etc..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef The_Dean het volgende:
Tof Pieter! Schiet het wat op? Wanneer kan je er in?
En en en, vertel ons het verdict!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Terug van de stad op zoek naar telefoon. Nu verder op internet kijken.
Ik ga, denk ik, voor de Sony Ericsson Jalou Black.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En en en, vertel ons het verdict!
Gaat goed dus. Of bedoel je afgelopen december?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm, volgens de planning in december, maar aangezien ze nu al bezig zijn met metselen etc..
December dit jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaat goed dus. Of bedoel je afgelopen december?
Ajaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga, denk ik, voor de Sony Ericsson Jalou Black.
Wel via internet bestellen, is namelijk een stuk goedkoper.
Want vrouwen kunnen volgens mij best omgaan met alle telefoonsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja
Ik zag hem op ladyphones.nl staan, dus ik zat al te gniffelen, maar ongeveer alle telefoons staan op die site
Ok dan. Vrijstaande woning?quote:
Ik hoef geen roze.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja
Ik zag hem op ladyphones.nl staan, dus ik zat al te gniffelen, maar ongeveer alle telefoons staan op die site
Een wijvenmobiel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoef geen roze.Maar schijnt wel een ladyphone
te zijn, wat dat ook mag inhouden.
johquote:
Ik heb de foon in de winkel gezien en afgezien van de kleur (roze) had ik niet zoiets van dat is enkel voor vrouwen. Maar ik heb dan ook geen verstand van mobiltjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:46 schreef The_Dean het volgende:
Iets waar vrouwen wel, maar echte mannen niet mee rondlopen.
Duhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Want vrouwen kunnen volgens mij best omgaan met alle telefoons
Je kon meer met de telefoon van je ex dan je kon met je ex?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon meer met de telefoon van m'n ex dan m'n ex zelfGadgets
Scherpquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kon meer met de telefoon van je ex dan je kon met je ex?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kon meer met de telefoon van je ex dan je kon met je ex?
Welke heb je? Ik de 6600i slidequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef Bravebart het volgende:
Mijn Nokia kan ook niks meer. Omdat m'n 2 kapot is en de navigeertoets ook
Daarom zoek ik ook altijd prepaidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik de 6600i slide
Jammer dat er niet meer gewoon abo'tjes van 5-10 euro zijn met een 3310. Gewoon SMS en belbundel, verder niks
N73 had ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik de 6600i slide
Jammer dat er niet meer gewoon abo'tjes van 5-10 euro zijn met een 3310. Gewoon SMS en belbundel, verder niks
Daarom hoef ik dat ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:35 schreef jna het volgende:
Aan mobiel internet heb je toch niks in Zeeland
Die heb ik hier ook nog ergens liggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
N73 had ik
Mijn vader heeft nog steeds een 10 euro per maand bundel, alles inclu
Aan vast internet ook niet anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:35 schreef jna het volgende:
Aan mobiel internet heb je toch niks in Zeeland
Nee, zonder internet geloof ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog ergens liggen.
Incl. internet? Limietloos? Aangezien mijn telefoon het wel kan is dat opzich nog wel interessant, voor die 10 euro
Waar?
Nja, je hebt er inderdaad meerdere. Hollandse Nieuwe en Simpel enzo. Eens kijken binnenkortquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef Puala het volgende:
Ben is zo'n sim only provider waarbij dat kan geloof ik
Zoveel verdien ik ook weer nietquote:
Verdienen niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoveel verdien ik ook weer niet. Appartement
Ach ja, ik las dat ze binnen 4 jaar de hypotheekrenteaftrek gaan afbouwen.. Een hoger salaris zou dan niet verkeerd zijn... Maar goed, er zal wel weer een compensatie ontstaan, want veel hypotheken zijn berekend op basis van deze HRA..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verdienen niet?
Maar krijgen?![]()
Op zich wel goed dat ze de HRA gaan aanpakken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, ik las dat ze binnen 4 jaar de hypotheekrenteaftrek gaan afbouwen.. Een hoger salaris zou dan niet verkeerd zijn... Maar goed, er zal wel weer een compensatie ontstaan, want veel hypotheken zijn berekend op basis van deze HRA..
Op zich wel is het ook wel prima. In veel gevallen een subsidie voor de rijken, maar ja.. er zullen toch een aantal mensen daar niet zo heel blij mee zijn...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich wel goed dat ze de HRA gaan aanpakken.Kost veel te veel.
Dat houd je altijd. Ze zouden beter deze subsidie kunnen korten dan de subsidie op cultuur. Of de benzineprijsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op zich wel is het ook wel prima. In veel gevallen een subsidie voor de rijken, maar ja.. er zullen toch een aantal mensen daar niet zo heel blij mee zijn...
Maar de stijging van de benzineprijs heeft te maken met de zwakke Euro. Die maatschappijen weten altijd wel iets te verzinnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat houd je altijd. Ze zouden beter deze subsidie kunnen korten dan de subsidie op cultuur. Of de benzineprijs
Die stijging mag nu wel stoppenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar de stijging van de benzineprijs heeft te maken met de zwakke Euro. Die maatschappijen weten altijd wel iets te verzinnen
Volgens mij voornamelijk door de extra accijnzen en btw-verhogingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar de stijging van de benzineprijs heeft te maken met de zwakke Euro. Die maatschappijen weten altijd wel iets te verzinnen
er ging per 1-1 al 6ct accijns er bovenop...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij voornamelijk door de extra accijnzen en btw-verhoging
Hier ook met de auto 30 minuten, met de bus 60.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er ging per 1-1 al 6ct accijns er bovenop...
Dat wil de overheid, dat wij graag het OV in stappen, maar maakt het dan ook een goed alternatief. Met de auto doe ik er 30 tot 45 minuten over, met het ov 75 tot 90 minuten.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef Puala het volgende:
Lang leve omreizen![]()
Maar goed, ik hoef nu niet meer met het OV. Kan nu weer 100% zelfstandig auto rijden. Kon eerst niet ivm operatie aan mijn polsje
Niet verkeerdquote:
HAIHAI!quote:
Maar zij zijn geen normale mensenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:40 schreef Bloempje. het volgende:
Wat doen jullie om 4 uur 's nachts nog op fok? Dan slapen normale mensen hoor
Ah, vandaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar zij zijn geen normale mensen
Dankjequote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
* The_Dean schenkt bakje voor Bloempje in
Het is weekend?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:40 schreef Bloempje. het volgende:
Wat doen jullie om 4 uur 's nachts nog op fok? Dan slapen normale mensen hoor
Ja, dat klopt. Ik ben blijkbaar gewoon een bejaarde die al vroeg moe isquote:
Ik denk het jaquote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik ben blijkbaar gewoon een bejaarde die al vroeg moe is
PI's johquote:
Ik zou maar vast een kist bestellenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Als bloempje al bejaard is... wat ben ik dan wel niet
ZUIPLAP, HAHAHAHAAAAquote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemiddag
Zit al de hele tijd zo'n kutkabouter met een hamertje tegen mn hersenpan te tikken
Hehehehe.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemiddag
Zit al de hele tijd zo'n kutkabouter met een hamertje tegen mn hersenpan te tikken
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou maar vast een kist bestellen
Agossie, jochie tochquote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemiddag
Volgens Bart dan he, ik vind zelf dat ik totaal nog niet bejaard ben, dus jij ook niet.quote:
Hoe ver zijn ze? Volgens mij moet ik wel wat meer inhalenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Agossie, jochie tochKomt dat door een overmatige hoeveelheid alcohol gisteravond?
Oh, en wees trots! Ik moet nog 2,5 aflevering van TBBT, dan loop ik weer helemaal bij!
Ik ontken alles!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Agossie, jochie tochKomt dat door een overmatige hoeveelheid alcohol gisteravond?
Oh, en wees trots! Ik moet nog 2,5 aflevering van TBBT, dan loop ik weer helemaal bij!
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Volgens Bart dan he, ik vind zelf dat ik totaal nog niet bejaard ben, dus jij ook niet.
Niet zo hard....quote:
Seizoen 4, aflevering 12. Dus je hebt wat in te halenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe ver zijn ze? Volgens mij moet ik wel wat meer inhalen
Heb van dit seizoen 1 en 2 gezien
ACH JOH, HEB JE EEN BEETJE HOOFDPIJN DAN?!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Seizoen 4, aflevering 12. Dus je hebt wat in te halen
En bedankt..quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ACH JOH, HEB JE EEN BEETJE HOOFDPIJN DAN?!
Eigen schuld *gniffel*
Ik moet straks toch echt gaan lerenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mooie dag voor. Zo even wat afwassen en kleren in de wasmachine gooien, en dan lekker kijken
Sterktequote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moet straks toch echt gaan lerendus nog even kijken tot ik weer helemaal bij loop en dan dat maar gaan doen
Sorry, ik vind het stiekem ook wel zielig hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En bedankt..
Was wel echt super geniaal gezellig gisterGelukkig moet ik me over 2 uur weer in de kroeg melden, denk dat na een paar biertjes mn kater wel weg is
Oh crap, ik sta nog op de foto ookquote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het stiekem ook wel zielig hoor
Ohh, dat komt wel goed dan. Niet echt een goede oplossing, maar voor eventjes werkt het prima
Hij staat op mn telefoon, ff eraf halenquote:
Goedzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij staat op mn telefoon, ff eraf halen
Was gister ook echt geniaal, ik was aan het luctorren met wat leuke dames komt er een neef van een van die dames bij staan. Die kende weer mensen die ik ook wel ken dus was wel toevallig. En om een of andere stomme reden sta ik nu met hem op de fotoquote:
Haha, heel logischquote:Op zondag 16 januari 2011 13:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was gister ook echt geniaal, ik was aan het luctorren met wat leuke dames komt er een neef van een van die dames bij staan. Die kende weer mensen die ik ook wel ken dus was wel toevallig. En om een of andere stomme reden sta ik nu met hem op de foto
Ja nogalquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja nogal
Zat trouwens wel een leuke dame tussen maar je raadt het al... Ik heb dr niet zoveel informatie meer over..
Dat gevoel ken ikquote:Op zondag 16 januari 2011 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vaak genoeg dat iemand met een moker binnenin m'n hoofd aan het werk is. Alleen komt dat nooit van een kater
Ik weet iig dr naam nog, vond ik al heel watquote:
Neuh, gewoon altijd hoofdpijn en te koppig om m'n bril op te zettenquote:
Etcquote:Op zondag 16 januari 2011 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vaak genoeg dat iemand met een moker binnenin m'n hoofd aan het werk is. Alleen komt dat nooit van een kater
Googlen jongenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik weet iig dr naam nog, vond ik al heel wat
Sukkelquote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, gewoon altijd hoofdpijn en te koppig om m'n bril op te zetten
Vrouwen en eigenwijs...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, gewoon altijd hoofdpijn en te koppig om m'n bril op te zetten
Ik, eigenwijs? Hoe kom je er bij!quote:
Maar het klopt vaak welquote:
Ik heb gewoon migraine/spanningshoofdpijnquote:
Ah, dat is helemaal balenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb gewoon migraine/spanningshoofdpijn
Dat duurt dan 3 dagen en het is weer voorbij. Maakt niet uit wat ik voor medicijnen slik
Jij blij...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik lijk op m'n moederDie heeft het nu nog steeds. We hebben zelfs dezelfde soort blessure gekregen rond dezelfde leeftijd. En ik durf er gif op in te nemen dat ik last ga krijgen van artrose
quote:
Haiquote:
Jaja, dan zoek je maar een kabeltje.quote:
Ik heb ergere foto's van mezelf dus het valt opzich reuze mee. Nu zie je me alleen in een raad van 11 pakquote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaja, dan zoek je maar een kabeltje.
En als het echt niet gaat lukken stel ik een realistische paint voor, waarop wij precies je enigszins beschonken gezichtsuitdrukking kunnen herkennen.
Ik wacht in spanning.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb ergere foto's van mezelf dus het valt opzich reuze mee. Nu zie je me alleen in een raad van 11 pak
Jij niet alleenquote:
quote:
Doe er weinig aanquote:
Klopt, klopt, ik weet nu al dat ik waarschijnlijk rond m'n 60 langzaam steeds slechter kan zien, zodat ik niet eens meer gezichtsuitdrukkingen kan herkennen/mensen die op elkaar lijken uit elkaar kan houdenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Doe er weinig aan![]()
Fooootoooo
Hahaha, leuke outfit inderdaadquote:
Mutsje!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, leuke outfit inderdaadHet mutsje maakt het vooral helemaal af.
Ik geloof niet dat je het een muts mag noemenquote:
Ja, ik ook, zou niet weten hoe het anders zou moeten heten..quote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet de naam er ook niet van hoor, vond muts wel een goeie
Ja, maar ik denk dat ie dat niet echt een meer respectvolle naam vindt..quote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is toch zo'n carnavalshoedje.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is toch zo'n carnavalshoedjemutsje.
Hij heeft 'em op.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ie dat niet echt een meer respectvolle naam vindt..
Zucht........quote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet de naam er ook niet van hoor, vond muts wel een goeie
Wat moet je nou zonder ons?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga op zoek naar een andere SC reeks want ik ben zwaar beledigd..
Niet van die moeilijke vragen stellen op de vroege ochtend..quote:
Het is een steekquote:
Vertel ons onwetenden dan even hoe het echt zit/heet.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef DjRex89 het volgende:
Het is 2 uur 's middags lieverdquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen op de vroege ochtend..
Ah, zo wordt een po ook wel genoemd.quote:
de AKQ SC is heel gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef DjRex89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |