Totaal aantal posts: 301quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch wel langer?
Stage SC #1472: Heb de knop ook gevonden
Dan waren het met anderen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef jna het volgende:
[..]
Totaal aantal posts: 301
Geopend door: PieterBas
Eerste post op: 27-02-2009 15:25
Laatste post op: 27-02-2009 15:54
Post-snelheid: 10.38 post per minuut
Was ik bij!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef jna het volgende:
[..]
Totaal aantal posts: 301
Geopend door: PieterBas
Eerste post op: 27-02-2009 15:25
Laatste post op: 27-02-2009 15:54
Post-snelheid: 10.38 post per minuut
Daph_ (59 posts, 19.6%)quote:
Vet hoor, vet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef jna het volgende:
[..]
Daph_ (59 posts, 19.6%)
Psychonikeo (52 posts, 17.3%)
Angel_of_Dth (46 posts, 15.3%)
dekkered (31 posts, 10.3%)
PieterBas (26 posts, 8.6%)
Piles (24 posts, 8%)
jna (20 posts, 6.6%)
Bravebart (12 posts, 4%)
denB (10 posts, 3.3%)
Milou__ (9 posts, 3%)
Chaos-Zero (5 posts, 1.7%)
Goover (4 posts, 1.3%)
Puala (3 posts, 1%)
Domste wat je kan doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef PieterBas het volgende:
Ook maar eens begonnen met het minderen van koffie...
Ik ook..quote:
Uhm, misschien iets gezonderquote:
Misschien ook wel een idee voor mij... zo werkloos thuiszitten zuip ik nogal wat... maar het is wel goedkoop. 1,5 euro per pak, en gaan heel wat koppen uit. Beter dan dat in cola zuipen...quote:
water is nog goedkoper.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien ook wel een idee voor mij... zo werkloos thuiszitten zuip ik nogal wat... maar het is wel goedkoop. 1,5 euro per pak, en gaan heel wat koppen uit. Beter dan dat in cola zuipen...
Of gewoon thee of limonadequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
water is nog goedkoper.
Gooi ik er liever een schepje koffie inquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
water is nog goedkoper.
Puur H20quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Ben ook nog stom geweest, had een paar emmers water moeten ontdooien
Nee man!quote:
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Hoofdpijn. Ongesteld. Koud.
Thank god for chocolate
Dat is knap gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
En ik snap dus werkelijk waar niet hoe je dat voor elkaar krijgt..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:15 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Collega heeft zijn auto eventjes geparkeerd
Zelfs mij zou dat niet lukkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Lach maarquote:
Handrem vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef Puala het volgende:
Het knaptste vind ik dus nog dat ik net hoor dat hij helemaal niet in de auto zat zelf en ook geen nat pak heeft gehaald. Het wordt steeds vreemder
Dat dacht ik ook, maar dan nog snap ik niet hoe hij geparkeerd heeft gestaan. Het loopt daar ook niet schuin af oid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Handrem vergetenHoe hij dan geparkeerd stond snap ik niet, maar whatever
Mensen die hun auto niet in een versnelling wegzetten..quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Handrem vergetenHoe hij dan geparkeerd stond snap ik niet, maar whatever
Ik zet 'm nooit in de versnellingquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mensen die hun auto niet in een versnelling wegzetten..
Wou net zeggen, mijn ophaning en subframe loopt vast op die stoeprand.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef jna het volgende:
Jou was dat nooit overkomen Dean, met die sneeuwschuiver van je
Inderdaad...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef jna het volgende:
Wel netjes dat ie zn portier heeft dichtgedaan nadat ie eruit is gesprongenOf misschien is ie via de achterbak gegaan, dan blijf je wel droog
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef The_Dean het volgende:
Gesprek ging goed, beide kanten erg positief. Nu hopen dat ze snel bellen voor een tweede gesprek
Nja, hoge opstartkosten enzo. Maar zou eigenlijk niets liever willen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef jna het volgende:
Anders kan je altijd nog je eigen gitaarzaak beginnen
Klinkt goed!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:53 schreef The_Dean het volgende:
Wtf, net gebeld, morgenochtend al tweede gesprek
Hostquote:
Ja, best wel. Had het zo snel niet echt verwacht nogquote:
Wie ben jij dan?quote:
JE ZIET ME NOOIT MET GUCCI! NOOITTT!!quote:
quote:
Ja, niet veel. Bijna nieuwe baanquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
Inverse? Ik? Sup, Bart en Dean?
Nou Dean, gewoon even hitje schrijven met die akkoorden en je hebt die baan ook niet meer nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Vlakbij, half uurtje rijden. Electronica reparatie. Wel spannend, maar heb wel goede hoop.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
He jna
Hier is ook alles palleti Bart, hard aan het werk enzo.![]()
En Dean waar gaat het worden? Spannend?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef jna het volgende:
Coen Moulijn krijgt eigen straat in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef jna het volgende:
Coen Moulijn krijgt eigen straat in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
quote:
Fijn Deanquote:
Auto heeft geen krasje aan de buitenkant. Wellicht dat er technisch wat mankeert, maar in ieder geval niet zo op het eerste gezichtquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef The_Dean het volgende:
Ik zet hem inderdaad alleen winters in de versnelling. Bij alles boven nul altijd op de handrem...
Zonde van die Audi Paula
Dat ziet er uit als Zaltbommel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ga hem opnieuw installeren zodra die andere binnen is en dan gaat mijn ma hem gebruiken. Even kijken of hij dan nog steeds uit valtquote:
Dat is volledig juist. Dat is de parkeerplaats van mijn werkquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als Zaltbommel?
Ben daar ook wel eens geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is volledig juist. Dat is de parkeerplaats van mijn werk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef PieterBas het volgende:
Mensen die "onbekend" bellen, en dan verwachten dat je terugbelt
Vandaag toevallig? En heb je een audi?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben daar ook wel eens geweest.
Dit soort mensen kan ik ook niet serieus nemen, als ze gepikeerd zijn dat je niet a la minute terugbelt... en dan zeggen, maar ik bel toch altijd "onbekend"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |