Ik straal hitte telt dat ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val totaal niet op uiterlijk, nou ja wel maar niet in de zin als mooi
Ik vind het dan al gauw gladjes, ik vind uistraling zoveel meer waard
Huum... Meestal is uiterlijk toch wel het eerste wat je ziet, eerste indruk enzo. Maar ik vond Benny stiekem al leuk voor ik een foto had gezien, dus daar was innerlijk sowieso belangrijker. Maar met gezicht erbij werd het alleen maar beter.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val totaal niet op uiterlijk, nou ja wel maar niet in de zin als mooi
Ik vind het dan al gauw gladjes, ik vind uistraling zoveel meer waard
Ik had het niet doorquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
O Benny sluit de mijne even, nog verkeerd nummer ook![]()
Ik kan niet zeggen wat ik leuk vind en waar ik op val aan uiterlijk, dat is zo verschillend, maar echt mooi mooi vind ik dan weer zo saaiquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Meestal is uiterlijk toch wel het eerste wat je ziet, eerste indruk enzo. Maar ik vond Benny stiekem al leuk voor ik een foto had gezien, dus daar was innerlijk sowieso belangrijker. Maar met gezicht erbij werd het alleen maar beter.
Ik zag grijze haren doorkomenquote:
Ja, daarom... Maar als ik zeventien ben krijg ik waarschijnlijk sowieso een andere huisarts, omdat studeren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
Maar Lutte dat is toch normaal dat je op je 15e niet gaat schelden op een arts. Nog even ben je 18 kun je zelf beslissen
Maar wel volhouden dat je niet naar deze gaat hoor, wat een mafkees.
doe jij bakkersopleidingquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
bij mijn opdrachten leer ik hoe ik cookies moet maken/ opvragen
EN NU HEB IK HONGER
owquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee opdrachten gaan over websitebouw
Mijn huisarts zei alleen maar tegen me je moet eens wat eerder komen dan is het sneller te verhelpen, verder nooit commentaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, daarom... Maar als ik zeventien ben krijg ik waarschijnlijk sowieso een andere huisarts, omdat studeren.Maar tot die tijd ga ik gewoon niet naar die ik nu heb.
En ik zat dus wel goed met dat het raar was... Ons mam vond het heel normaal, maar die vindt die vent zo geweldig. Ik vind het echt een vieze man.
Koekiesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
EN NU HEB IK HONGER
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei alleen maar tegen me je moet eens wat eerder komen dan is het sneller te verhelpen, verder nooit commentaar
nou wat je gister liet zien was niet verkeerd dus doe nog even een stukje als je dat wiltquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vingers zijn te koud en ik weet niet wat te schrijven, dus ik ben weer gaan dwalen in ouder dagboeken![]()
.
Ik eet nu koekjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
EN NU HEB IK HONGER
Is dat goed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een idee te krijgen van wat voor type jij bent.
ik heb van die nespressokoekjes, kan niet zeggen dat ik ze erg lekker vindtquote:
Symphiequote:
Zie je wel, nespresso is niks bijzondersquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb van die nespressokoekjes, kan niet zeggen dat ik ze erg lekker vindt
quote:
Jaa.quote:
En dat noem jij goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa.Wil altijd maar iedereen helpen en tevreden houden, cijfert daardoor zichzelf wel eens weg, vooral niet klagen maar maar doorsukkelen omdat het 'toch niks is'. En dat je twee zoontjes opvoedt wil al genoeg zeggen.
Het is wel langquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef crv het volgende:
[..]
nou wat je gister liet zien was niet verkeerd dus doe nog even een stukje als je dat wilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Niet goed... Je zou eens wat meer aan jezelf moeten denken natuurlijk. Maar wel een goed mens.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je wel, nespresso is niks bijzonders
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel lang.
wat een mooi stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Het is wel lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een boek van Erik lezen![]()
![]()
[..]
Het is wel lang.
men jij bent goed man. Wat mooi gescghrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
[..]
Het is wel lang.
GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
En dan is dit nog niet eens het depressiefste wat ik ooit voorgebracht heb.quote:
Ik wist niet eens dat nespresso koekjes hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
hier zat je op te azen he senseomuts
[ afbeelding ]
het is mooi beeldendquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan is dit nog niet eens het depressiefste wat ik ooit voorgebracht heb.
Zo bedoel ik het niet, ik herken er wel dingen uit en het is gewoon mooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan is dit nog niet eens het depressiefste wat ik ooit voorgebracht heb.
zakdoekje aanbiedquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat nespresso koekjes had
Gatver ik ben echt ff pffff van Erik's verhaal, zo mooi
Hoi Roos, GMTAquote:
het is meer dan de moeite waardquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan geen spoilers lezen op een iPad , maar lees het straks op mijn laptop wel even
Die zal ik eens gaan bekijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is mooi beeldend
Ik ben ook erg fan van bazbo, een columnist van de FP, die schrijft ook zo mooi
wat is dat voor nepdevicequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan geen spoilers lezen op een iPad , maar lees het straks op mijn laptop wel even
vooral ook de columns die hij schreef toen zijn vrouw chemo enzo kreeg..quote:
Weet je hoe knap dat is, meestal is iets wat pijnlijk is niet meer dan dat, jij maakt er iets moois vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt trouwens voor alle complimenten. Doet me goed. Ik probeer altijd om van de donkere gedachtes iets moois te maken, zodat het me, ondanks dat het soms pijnlijk of kut is, toch iets moois oplevert.
dat is je iutermate goed geluktquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt trouwens voor alle complimenten. Doet me goed. Ik probeer altijd om van de donkere gedachtes iets moois te maken, zodat het me, ondanks dat het soms pijnlijk of kut is, toch iets moois oplevert.
dan moet je een andere layout kiezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heeft met de layout te maken
vreetbuien ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Gek hè dan ben je ziek en dan heb je gewoon trek in chips.....
Ik heb altijd trek in snacks en vet eten als ik ziek benquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Die is er nog niet op fokquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
dan moet je een andere layout kiezen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb altijd trek in snacks en vet eten als ik ziek ben
De laatste keer dat ik griep had zou ik een moord gedaan hebben voor een quattro formaggi pizza. Durfde 'm alleen niet te eten omdat ie er dan binnen een kwartier weer uit zou komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoe knap dat is, meestal is iets wat pijnlijk is niet meer dan dat, jij maakt er iets moois van
kan ik geen trek in snacks en chips hebbenquote:
Ow ik dacht dat je mij bedoeldequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef crv het volgende:
[..]
kan ik geen trek in snacks en chips hebben
owquote:
gescanned en geslotenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)ijk-daar-zit-ze.html
Godver.
ppfffquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver.
hoi weer (even)quote:
Vervelende is..... Ik mag niksquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb altijd trek in snacks en vet eten als ik ziek ben
Ja dat bedoel ik...quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver.
Jezus wat doe jequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver.
Wowquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver.
Tossoquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff een dochter uit de muziekschool halen, tot zo
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Tot zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ookquote:
Stewiequote:
Ik ookquote:
Evening Crazyquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
En Ahoy TDrone
Ikkequote:
Zwabbertquote:
Hoe is het in Engeland ?quote:
Egoistquote:
De grond is nog vies hier .... kom is schoonmakenquote:
Doosje snacks ofzo ?quote:
Buitenstaanderquote:
C_Aquote:
Jaquote:
Zelfde als hier dusquote:
06 Ali Kebabi ?quote:
Echt he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
Door jullie gebabbel over eten krijg ik trek in wat dan ook, als het maar uit de frituur komt.
Ik nu dus ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
Door jullie gebabbel over eten krijg ik trek in wat dan ook, als het maar uit de frituur komt.
<Iets met frikandel en een vissoort>quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
beterschapquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga iPad uitzetten ik voel me toch niet helemaal toppie
Tot later
tot later en beterschapquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Tot later
Beterschapquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Tot later
Sterktequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Tot later
Das officieel geen vis toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
<Iets met frikandel en een vissoort>
als maar te eten isquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
Zit maar koekjes te etenquote:
Jij staat op met gebakken eierenquote:
Vissoort ...... Kwal ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
<Iets met frikandel en een vissoort>
Beterschapquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Tot later
Het is een weekdier.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet?
...nja, je weet wel wat ik bedoel
Slaap lekker lieffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Tot later
weekdier ...quote:
Een mossel...quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weekdier ...
zoiets als een 1dags vlieg ?
Oi beebquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:52 schreef Laysa het volgende:
Hmzzz....heb nog pizza in de vriezer, maar ik heb al een zeer verantwoorde avondmaaltijd op....
quote:
ooh heb nog van die piccolini's in de vriezer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:52 schreef Laysa het volgende:
Hmzzz....heb nog pizza in de vriezer, maar ik heb al een zeer verantwoorde avondmaaltijd op....
Als je stilzit ....quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
Hebben jullie er problemen mee als ik hier naar toe verkas? Héél eerlijk zeggen!
LASIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh heb nog van die piccolini's in de vriezer.
mja heb al flink bord pasta op
Ik zag het alquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
Vlaams tv-programma ‘Basta’ neemt wraak op helpdesk Mobistar
Geen idee, ben je vervelend?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
Hebben jullie er problemen mee als ik hier naar toe verkas? Héél eerlijk zeggen!
Ik niet. Je mist me hè?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
Daar kan ik niet over oordelen.quote:
Tja, 3 van mijn favoriete users zijn weg. En 2 zitten er hier, dus volg ik julliequote:
Woohooquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij ook hier? Ik vind deze SC nu al tof.
Blijf dan maar, dan oordeel ik welquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen.
[..]
Tja, 3 van mijn favoriete users zijn weg. En 2 zitten er hier, dus volg ik jullie
Honkey is niet vervelend.quote:
Nopequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
Post iedereen uit dat plaatje van de OP hier? Dan leer ik héél veel nieuwe users kennen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Honkey is niet vervelend.Wél één van de liefste, intelligentste en meest barmhartige users hier.
Een groot deel wel, de een wat meer dan de ander en er zijn er een paar weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
Post iedereen uit dat plaatje van de OP hier? Dan leer ik héél veel nieuwe users kennen
ik sta er niet meer tussen,quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een groot deel wel, de een wat meer dan de ander en er zijn er een paar weg.
ssst, maar ik volg er helemaal geenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef honkeytonk het volgende:
Ik volg trouwens niet echt veel talentenjachtenWel heb ik meegekregen dat mijn favoriet (voor zover ik die heb) eruit is gegaan. Lenny
De helft hier volgt geen talentenjachten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef honkeytonk het volgende:
Ik volg trouwens niet echt veel talentenjachtenWel heb ik meegekregen dat mijn favoriet (voor zover ik die heb) eruit is gegaan. Lenny
Oh, gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssst, maar ik volg er helemaal geen
Ik dus ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
De helft hier volgt geen talentenjachten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
Vlaams tv-programma ‘Basta’ neemt wraak op helpdesk Mobistar
Tdrone!? Jij ook hier? Hoppa! Nu zijn hier 4 van mijn favoriete users!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik las / zag het net wat een ultieme bazenactie!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
De helft hier volgt geen talentenjachten.
Ooit komt er een boek uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
Erik, met die schrijfkunst van je doe je toch wel iets he? tenminste, dat mag ik hopen...
Ja, dat laatste is ook gewoon oefenen. En misschien wel talent of creativiteit, ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:27 schreef tdrone het volgende:
denk dat dat een deel talent is en een deel oefenen
en hij kan heeeeeel goed zijn gevoelens verwoorden
De andere helft wel!quote:
Ik ben er al meer dan anderhalve maand hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HeeIk kom jullie even vergezellen omdat al mijn favoriete users hierheen verkast zijn
Ja, maar in die anderhalve maand was je ook in de anderequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er al meer dan anderhalve maand hoor.
ik zie je af en toe voorbijschuiven in de live topicsquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef tdrone het volgende:
ik volg gelukkig nog wel een klein beetje talentenjachten
ik post gewoon in allebei...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar in die anderhalve maand was je ook in de andere
Ja okay. En daar ben ik nu toch ook!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar in die anderhalve maand was je ook in de andere
ja bij mij is het meer zo dat ik me een klein beetje op de hoogte houd maar meestal al wat met vrienden afspreek in het weekend..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie je af en toe voorbijschuiven in de live topics
Ja, maar daar ga je wegquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja okay. En daar ben ik nu toch ook!
goed ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is columns schrijven wel iets voor me.
* Tha_Erik overweegt.
Ohw, dat denk ik welquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is columns schrijven wel iets voor me.
* Tha_Erik overweegt.
Maar ja, ik schrijf eigenlijk nooit zo over actualiteiten enzo, alleen over mijn persoonlijke mijmeringen en gedachten.quote:
Dat kan toch ook?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ja, ik schrijf eigenlijk nooit zo over actualiteiten enzo, alleen over mijn persoonlijke mijmeringen en gedachten.
Dat kan toch ook?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ja, ik schrijf eigenlijk nooit zo over actualiteiten enzo, alleen over mijn persoonlijke mijmeringen en gedachten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
![]()
Ons pap zet de frituurpan aan!
Soms ben ik mijn ouders zo zat... Maar ze zijn wel lekker gek.
Om half 10 's avonds?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
![]()
Tofquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
![]()
-quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
![]()
Joaah! En dan nu hopen dat de bamischijven niet meer bevroren zijn (zoals de vorige keer, dat heb ik in een SC gezet geloof ik).quote:
Bamischijvenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaah! En dan nu hopen dat de bamischijven niet meer bevroren zijn (zoals de vorige keer, dat heb ik in een SC gezet geloof ik).
Wat is dat voor slechte cafetaria dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bamischijven![]()
![]()
Die heb ik al niet meer gehad sinds de cafetaria die niet meer verkocht, da's al bijna 2 jaar
was niet zo bedoeld Luttequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die opmerking vind ik niet zo heel fijn
Haal je hem zelf weg? dan haal ik de quotes weg
Voor de rest een hele goedequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is dat voor slechte cafetaria dan?
Man... Gewoon een doos halen (ik kan het Jumbo huismerk adviseren), bakken, mayonaise eronder, prakken...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bamischijven![]()
![]()
Die heb ik al niet meer gehad sinds de cafetaria die niet meer verkocht, da's al bijna 2 jaar
3 is niet genoeg voor mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Man... Gewoon een doos halen (ik kan het Jumbo huismerk adviseren), bakken, mayonaise eronder, prakken...
En als je er nou drie neemt en een groot bord, heb je een avondmaaltijd.
Oke goed dat je hem weggehaald hebt.quote:
Dan vier of vijf of zes. Er zitten er zes in een doos.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
3 is niet genoeg voor mijIk eet belachelijk veel, ik ben net een bodemloze put. Ik heb net alweer 2 bananen en een appel naar binnen gewerkt
was meer als grap bedoeld maar toen ik hem teruglas nadat jij het zei zag ik dat je het ook heel anders kon opvatten..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke goed dat je hem weggehaald hebt.
Niet doen zulke dingen daar word ik echt heel stekelig van..
en het is geen onderwerp om grapjes mee te maken..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weet ik wel... Maar zo komen vaak wel onwaarheden de wereld in.
Oke, zand eroverquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
was meer als grap bedoeld maar toen ik hem teruglas nadat jij het zei zag ik dat je het ook heel anders kon opvatten..
WAT!? Ren meteen naar de snackbar! Nu!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een bamischijf op. Zo. I said it.
scroll nog ff terug naar post 210quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
ach ik heb ook nog nooit een kaassouffle gehad bijvoorbee;dquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
WAT!? Ren meteen naar de snackbar! Nu!
Die zijn ook niet zo lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach ik heb ook nog nooit een kaassouffle gehad bijvoorbee;d
Waarom dan niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Naar kaas, en soufflé.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe smaken ze dan (dan weet ik het of het de moeite is om eens te proberen
OMG het leeftquote:
Hoi meisquote:
Kaassoufles zijn wel lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
Kijk, kaassoufles zijn bah dus dat maakt niet uit.
Maar nog nooit een bamischijf gegeten?
Het klinkt wel tof, hoe heb je het ongeveer in gedachten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen we niet een briefwisselingscolumn beginnen?
Lijkt me wel gaaf om te doen
ik heb er ook nog nooit een gegetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
Kijk, kaassoufles zijn bah dus dat maakt niet uit.
Maar nog nooit een bamischijf gegeten?
12 februari!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb er ook nog nooit een gegeten
Ik moet me toch af en toe eens melden, stel je voor dat jullie je zorgen zouden gaan makenquote:
moet nog even denken over de juiste vorm, maar ik heb vaker dergelijke columns gezien en dat is best gaafquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het klinkt wel tof, hoe heb je het ongeveer in gedachten?
Heee long time no seequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik moet me toch af en toe eens melden, stel je voor dat jullie je zorgen zouden gaan maken.
Man ik zit al dagen te huilen omdat ik je niet meer zagquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik moet me toch af en toe eens melden, stel je voor dat jullie je zorgen zouden gaan maken.
Wil ik wel ff weten waar... ben benieuwd namelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet nog even denken over de juiste vorm, maar ik heb vaker dergelijke columns gezien en dat is best gaaf
Alweer een nieuw blik users opengetrokken zie ik. Het blijft maar komen en gaan hier.quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Hoe ging-ie ook alweer...![]()
Ohw ja, zo....
Een kroket is pure porno,
Een kroket bij de febo en geen kleingeld hebben
is als het premium-gedeelte van een pornosite
Feboquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Hoe ging-ie ook alweer...![]()
Ohw ja, zo....
Een kroket is pure porno,
Een kroket bij de febo en geen kleingeld hebben
is als het premium-gedeelte van een pornosite
Het is net een SCquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alweer een nieuw blik users opengetrokken zie ik. Het blijft maar komen en gaan hier.
Nu wil ik een nasibal en dat heb ik al jaren niet meer gehadquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Ik eet nu dus een bamischijf. En dalijk een frikandel. Hihi.
Awwwwquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu wil ik een nasibal en dat heb ik al jaren niet meer gehad
Huum... Persoonlijk vind ik bami lekkerder dan nasi, en rijst lekkerder dan spaghetti maar spaghetti wel weer lekkerder dan nasi.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu wil ik een nasibal en dat heb ik al jaren niet meer gehad
Echt he, ik heb meteen weer een mond vol zoutquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die patat
..bleh
Ik krijg er weer griebels-over-mijn-grabbels van
die kroketten zijn lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die patat
..bleh
Ik krijg er weer griebels-over-mijn-grabbels van
apartquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Persoonlijk vind ik bami lekkerder dan nasi, en rijst lekkerder dan spaghetti maar spaghetti wel weer lekkerder dan nasi.
Ja maar de patat is echt te smerigquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Man ik zit al dagen te huilen omdat ik je niet meer zag![]()
ik keek net even op de site van defebo en ze hebben gewoon geen vestiging in limburg..quote:
Jawel, jij ook?quote:
wuut?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik keek net even op de site van defebo en ze hebben gewoon geen vestiging in limburg..
Ik kan me er eerlijk gezegd niet echt een heel erg concrete voorstelling van makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet nog even denken over de juiste vorm, maar ik heb vaker dergelijke columns gezien en dat is best gaaf
die neem ik daar nooit, maar als ik er langs loop moet ik een kroketje van mezelf, en als ik langs de hema loop....quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar de patat is echt te smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |