Ik straal hitte telt dat ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val totaal niet op uiterlijk, nou ja wel maar niet in de zin als mooi
Ik vind het dan al gauw gladjes, ik vind uistraling zoveel meer waard
Huum... Meestal is uiterlijk toch wel het eerste wat je ziet, eerste indruk enzo. Maar ik vond Benny stiekem al leuk voor ik een foto had gezien, dus daar was innerlijk sowieso belangrijker. Maar met gezicht erbij werd het alleen maar beter.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val totaal niet op uiterlijk, nou ja wel maar niet in de zin als mooi
Ik vind het dan al gauw gladjes, ik vind uistraling zoveel meer waard
Ik had het niet doorquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
O Benny sluit de mijne even, nog verkeerd nummer ook![]()
Ik kan niet zeggen wat ik leuk vind en waar ik op val aan uiterlijk, dat is zo verschillend, maar echt mooi mooi vind ik dan weer zo saaiquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Meestal is uiterlijk toch wel het eerste wat je ziet, eerste indruk enzo. Maar ik vond Benny stiekem al leuk voor ik een foto had gezien, dus daar was innerlijk sowieso belangrijker. Maar met gezicht erbij werd het alleen maar beter.
Ik zag grijze haren doorkomenquote:
Ja, daarom... Maar als ik zeventien ben krijg ik waarschijnlijk sowieso een andere huisarts, omdat studeren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
Maar Lutte dat is toch normaal dat je op je 15e niet gaat schelden op een arts. Nog even ben je 18 kun je zelf beslissen
Maar wel volhouden dat je niet naar deze gaat hoor, wat een mafkees.
doe jij bakkersopleidingquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
bij mijn opdrachten leer ik hoe ik cookies moet maken/ opvragen
EN NU HEB IK HONGER
owquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee opdrachten gaan over websitebouw
Mijn huisarts zei alleen maar tegen me je moet eens wat eerder komen dan is het sneller te verhelpen, verder nooit commentaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, daarom... Maar als ik zeventien ben krijg ik waarschijnlijk sowieso een andere huisarts, omdat studeren.Maar tot die tijd ga ik gewoon niet naar die ik nu heb.
En ik zat dus wel goed met dat het raar was... Ons mam vond het heel normaal, maar die vindt die vent zo geweldig. Ik vind het echt een vieze man.
Koekiesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
EN NU HEB IK HONGER
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei alleen maar tegen me je moet eens wat eerder komen dan is het sneller te verhelpen, verder nooit commentaar
nou wat je gister liet zien was niet verkeerd dus doe nog even een stukje als je dat wiltquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vingers zijn te koud en ik weet niet wat te schrijven, dus ik ben weer gaan dwalen in ouder dagboeken![]()
.
Ik eet nu koekjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
EN NU HEB IK HONGER
Is dat goed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een idee te krijgen van wat voor type jij bent.
ik heb van die nespressokoekjes, kan niet zeggen dat ik ze erg lekker vindtquote:
Symphiequote:
Zie je wel, nespresso is niks bijzondersquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb van die nespressokoekjes, kan niet zeggen dat ik ze erg lekker vindt
quote:
Jaa.quote:
En dat noem jij goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa.Wil altijd maar iedereen helpen en tevreden houden, cijfert daardoor zichzelf wel eens weg, vooral niet klagen maar maar doorsukkelen omdat het 'toch niks is'. En dat je twee zoontjes opvoedt wil al genoeg zeggen.
Het is wel langquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef crv het volgende:
[..]
nou wat je gister liet zien was niet verkeerd dus doe nog even een stukje als je dat wilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Niet goed... Je zou eens wat meer aan jezelf moeten denken natuurlijk. Maar wel een goed mens.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je wel, nespresso is niks bijzonders
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel lang.
wat een mooi stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Het is wel lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een boek van Erik lezen![]()
![]()
[..]
Het is wel lang.
men jij bent goed man. Wat mooi gescghrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
[..]
Het is wel lang.
GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
En dan is dit nog niet eens het depressiefste wat ik ooit voorgebracht heb.quote:
Ik wist niet eens dat nespresso koekjes hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
hier zat je op te azen he senseomuts
[ afbeelding ]
het is mooi beeldendquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan is dit nog niet eens het depressiefste wat ik ooit voorgebracht heb.
Zo bedoel ik het niet, ik herken er wel dingen uit en het is gewoon mooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan is dit nog niet eens het depressiefste wat ik ooit voorgebracht heb.
zakdoekje aanbiedquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat nespresso koekjes had
Gatver ik ben echt ff pffff van Erik's verhaal, zo mooi
Hoi Roos, GMTAquote:
het is meer dan de moeite waardquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan geen spoilers lezen op een iPad , maar lees het straks op mijn laptop wel even
Die zal ik eens gaan bekijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is mooi beeldend
Ik ben ook erg fan van bazbo, een columnist van de FP, die schrijft ook zo mooi
wat is dat voor nepdevicequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan geen spoilers lezen op een iPad , maar lees het straks op mijn laptop wel even
vooral ook de columns die hij schreef toen zijn vrouw chemo enzo kreeg..quote:
Weet je hoe knap dat is, meestal is iets wat pijnlijk is niet meer dan dat, jij maakt er iets moois vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt trouwens voor alle complimenten. Doet me goed. Ik probeer altijd om van de donkere gedachtes iets moois te maken, zodat het me, ondanks dat het soms pijnlijk of kut is, toch iets moois oplevert.
dat is je iutermate goed geluktquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt trouwens voor alle complimenten. Doet me goed. Ik probeer altijd om van de donkere gedachtes iets moois te maken, zodat het me, ondanks dat het soms pijnlijk of kut is, toch iets moois oplevert.
dan moet je een andere layout kiezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heeft met de layout te maken
vreetbuien ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Gek hè dan ben je ziek en dan heb je gewoon trek in chips.....
Ik heb altijd trek in snacks en vet eten als ik ziek benquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Die is er nog niet op fokquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
dan moet je een andere layout kiezen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb altijd trek in snacks en vet eten als ik ziek ben
De laatste keer dat ik griep had zou ik een moord gedaan hebben voor een quattro formaggi pizza. Durfde 'm alleen niet te eten omdat ie er dan binnen een kwartier weer uit zou komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoe knap dat is, meestal is iets wat pijnlijk is niet meer dan dat, jij maakt er iets moois van
kan ik geen trek in snacks en chips hebbenquote:
Ow ik dacht dat je mij bedoeldequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef crv het volgende:
[..]
kan ik geen trek in snacks en chips hebben
owquote:
gescanned en geslotenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)ijk-daar-zit-ze.html
Godver.
ppfffquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver.
hoi weer (even)quote:
Vervelende is..... Ik mag niksquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb altijd trek in snacks en vet eten als ik ziek ben
Ja dat bedoel ik...quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver.
Jezus wat doe jequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver.
Wowquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver.
Tossoquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff een dochter uit de muziekschool halen, tot zo
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Tot zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ookquote: